Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö jätät 5-vuotaasi yksin?

Vierailija
19.12.2005 |

On vaan viimeaikoina ollut aika paljon näitä onnettomuuksia (tulitikkuleikit ja hukkuminen). Ovatko tapahtuneet saaneet sinut varovaisemmaksi omiesi kanssa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meidän pienin on menossa tielle päin niin varmasti juoksee jompi kumpi vanhemmista äidille sanomaan. Sitä paitsi pienin pelkää muutenkin kaikkea mikä liikkuu ettei varmasti ole menossa tielle. Tiedän sen, että vaikka olisin kuinka varovainen jotain voi sattua. Minä jätän lapset autoonkin kaupassa käydessäni, enkä pidä asiaa mitenkään ihmeellisenä. Silloinhan ne lapset osaavat olla, kun ovat siihen tottuneet.

Vierailija
22/28 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitä on erilaisia? Jos tiellä menee yksi auto tunnissa on se vähän eri asia kuin että jos niitä menee monta sataa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rento äiti olen. Nyt kyllä huomaan kun pitäisi 5-vuotiaskin teljetä sisälle, ettei edes omalle pihalle yksin pääse. Hysteerikot taas vauhdissa. Jokainen äiti tietää parhaiten, mitä omat lapset tottelevat ja mitä eivät. Nämä hukkuneet pojatkin ovat varmasti jo aikaisemmin osoittaneet jotain kiinnostusta jokea ja jäätä kohtaan. Tuolloin heitä ei olisi saanut päästää pihalle keskenään, muuten kyllä.

Vierailija
24/28 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuteni vietin lähellä järveä, rantaan pihalta matkaa n.200m. Kyllä meille vaan tehtiin selväksi että rantaan saati jäälle ei sitten mennä ilman lupaa, eikä kukaan sisaruksista sinne mennyt, enkä minäkään. Ja pelotteena oli selkäsauna, eikä siitä tarvinnu montaa kertaa muistuttaa.

" jos hukutte, niin saatte selkään" sano äiti, eikä sitä alle kouluikäsenä oikein ymmärtäny että hukkuminen=kuoleminen.

Vierailija
25/28 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos meidän pienin on menossa tielle päin niin varmasti juoksee jompi kumpi vanhemmista äidille sanomaan. Sitä paitsi pienin pelkää muutenkin kaikkea mikä liikkuu ettei varmasti ole menossa tielle. Tiedän sen, että vaikka olisin kuinka varovainen jotain voi sattua. Minä jätän lapset autoonkin kaupassa käydessäni, enkä pidä asiaa mitenkään ihmeellisenä. Silloinhan ne lapset osaavat olla, kun ovat siihen tottuneet.

Vierailija
26/28 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

rento äiti olen. Nyt kyllä huomaan kun pitäisi 5-vuotiaskin teljetä sisälle, ettei edes omalle pihalle yksin pääse. Hysteerikot taas vauhdissa. Jokainen äiti tietää parhaiten, mitä omat lapset tottelevat ja mitä eivät. Nämä hukkuneet pojatkin ovat varmasti jo aikaisemmin osoittaneet jotain kiinnostusta jokea ja jäätä kohtaan. Tuolloin heitä ei olisi saanut päästää pihalle keskenään, muuten kyllä.

Vierailija
27/28 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin todellakin lapsista kiinni ja talon sijainnista. Meillä esim. ei ohiajoliikennettä, ei vesistöä, ei edes ojia ja lapseni ovat tasan tarkkaan omassa pihassa. Eivät edes uskalla tielle ilman minua. (Äiti on niin pelotellut, että jää auton alle!) Meillä on vielä isommatkin veljet, joten ulkoiltu on heidän kanssaan, vanhempien kanssa ja kyllä kait jokainen lapsensa tuntee. Ei kait sitä mitään villikkoja uskaltaisikaan pihaan jättää. Sitä paitsi meidän ipanat pitää sellaista meteliä ulkona, että jos olis kovin hiljaista, niin sitten ois epäilyttävää...

Se on lapselle joskus opetettava tuo itsenäisyyskin, ei sitä sitten enää opeteta, kun pitäis osata mennä itse kouluun! Älkää tuomitko aina muitten kasvatustyyliä. Kaikkien ei tarvitse olla ylisuojelevia.

Vierailija
28/28 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin en uskalla jättää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi