Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TE joilla ollut tissikipuja raskausoireena -pyydän vastatkaa!

Vierailija
19.12.2005 |

Hei!

Millaisesta kivusta on kysymys? Onko se jollain tietyllä kohtaa rintoja...?

Pyydän, että kerrotte, koska minulla on menkat 3vrk myöhässä ja raskaus olisi todella toivottu! Ainoana " oireena" (tai mitä luulen oireeksi) on tällä hetkellä nänneistä ja tissien yläosasta keskeltä aivan kosketusarat rinnat.

Lisäksi oikeassa rinnassa on aivan kuin sellaista lihaskrampin tyyppistä särkyä.

Toiveet tietysti korkealla...

Kiitos!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee testi, mene mahallesi makaamaan, jos rintoihisi sattuu niin paljon ettet voi siinä olla, olet raskaana. onneksi olkoon!

Vierailija
2/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan meidän mieliksi ;-) Jos se on negaa, niin ehdit hieman " toipua" jouluksi pettymyksestä. Kyllä se varmaan jo näyttää nyt plussaa, jos on näyttääkseen, kun kerta rintojakin aristaa.

Kipin kapi apteekiin. Minäkin menen tänään. Oireita ei ole kuin alavatsakipu ja vilutus. Mulla on kaksi lasta ennestään eikä ihan tunnu " raskaalta" mutta ihme, kun menkkoja ei vain kuulu.

Kertoilehan sitten tuloksestasi.

t.12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa käymään kaupassa tuossa iltapäivällä ja kai sitä sitten sen testin voisi ostaa. Nyt on " jo" kuitenkin 32/28 eli näkyishän se jo. Kun tosiaan nuo rinnatkin tuossa vihoittelee.

Oi voi. Oikeassa oot 12, että nythän se tietty kannattais testata niin jouluksi ehtii pettymys laantua...

Mutta kannattaako sitä testiä tehdä vielä tänään? Eikös aamupissa ole se paras vaihtoehto? Tai jos teen tänään, niin kauanko tarttis pidätellä jotta tulos olisi mahdollisimman luotettava?

-ap-

Vierailija
4/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein oman avauksenkin tuosta itsensä pettämisestä, ja tosiaan: mullakin tissit kipeät = aivan selkeä raskausoire! Ei, missään nimessä kosketusarat nännit eivät voi johtua siitä, että touhusin koko lauantaiaamupäivän ilman rintsikoita, raskaanahan minun on oltava...

Mutta tosiaan, tässä se suuren suuri ero sinun tilanteeseesi, että tein jo yhden raskaustestin (kp 29/28 ja nyt 31/28) joka näytti negaa, ja silti hulluntyhmänä elättelen toiveita!

Mutta paljon tsemppi sinulle!

ja P.S. nykytestit ovat niin tarkkoja, ettei tarvitse aamupissaa testaukseen (=huono uutinen omalta kannaltani)

Vierailija
5/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo lattiaa vasten makaaminen nyt kovin pahalle kyllä tuntunut. Vähän aristi rintoja mutta kyllä siinä ihan hyvin pystyin makoilemaan.

Oi voi. On tääkin kanssa salatiedettä!

-ap-

Vierailija
6/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn ostamassa testin tänään mutta teen varmaan sen aamulla.

Jännitetään yhdessä :)

t.12

Vierailija
7/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ikävää, että eka testi oli negatiivinen.

Mutta toivosta älä luovu, jooko! Minähän se tässä olenkin ihan paras neuvomaan, mutta sanon kuitenkin, että jospa se näkyy testissä vasta paria päivää myöhemmin.

Meneekös se niin, että jokatoinen päivä hormonin määrä kaksinkertaistuu? Ei se nyt tietty tähän edes suoraan liity, mutta jos ei toissapäivänä näkynyt niin tänään tai ainakin huomenna vois näkyä :o)

Tsemppiä sinulle kovasti! Jospa edes toinen meistä saisi plussaa. Tai mieluiten molemmat! Jos innostut/uskaltaudut vielä testaamaan niin kerrothan sitten minulle miten meni!!!!

-ap-

Vierailija
8/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ne oli jo niin kipeät, että yöllä heräs siihen kun vaihtoi kylkeä ja tissi liikahti, puhumattakaan pienestä ylimääräisestä liikkeestä kävellessä.

Vierailija
9/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan olen niin urpo, että jos haen sen testin niin TUSKIN saan odotettua sitten huomiseen. Voi kun olis joku nipistystesti tai vastaava helppo ja yksinkertainen tapa selvittää onko tämä nyt jotain kropan sekoilua vai SITÄ!

Tiedän, että testattuani negaa (jos sitä tulee) niin tunnen jälleen itseni niin typeräksi ja tyhmäksi.

HUOH.

-ap-

Vierailija
10/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveleminenkin tuntui pahalta, mahallaan ei voinut nukkua. Muistaakseni koko tissi arka. Ja väsyminen on toinen selkeä oire. Mä olin tisseineni niin väsynyt, että töiden jälkeen nukahdin usein istuvilleni kotona, kun istahdin sohvan nurkkaan katsomaan tv:tä...

TOIVOTTAVASTI SULLA PLUSSAA!!

Vierailija
11/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin itse asiassa tosi huolissani, jos plussaisin, sillä viimeksi hidas hcg-tason nousu johtui kohdunulkoisesta, ja sitä en nyt todellakaan haluaisi kokea toistamiseen.

Voi tätä hulluutta, toisaalta toivon että menkat alkaisivat, jotta tietäisin ettei ole kohdunulkoinen ja toisaalta taas ihmettelen nipisteleviä nännejäni ja uskottelen olevan raskaana...

Vierailija
12/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala. Heti testin ostamisen jälkeen iski se masennus. Turhaa testata, ei se plussaa ole kuitenkaan. Voi rähmä kun ei jaksaisi sitä typeryyden ja surun tunnetta mikä siitä tyhjästä testiruudusta aiheutuu...

Kyrsii jo valmiiksi. Mutta ainakaan heti en testiä tee. Tuskin kuitenkaan huomiseen maltan odottaa ja tätä piinaa pitkittää.

Ja kävellessä tuolla ulkona tisseihin ei kyllä sattunut yhtään :o(

-ahdistunut ap-

Vierailija
13/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän NIIN hyvin, mista puhut! Nyt mulla on muka huono olo (ei voi johtua syömästäni suklaasta) ja väsyttää (ei voi johtua siitä, että esikoinen valvotti koko yön...), ja onhan mun siis aivan pakko tehdä toinen testi - ja sitten tosiaan petyn, vaikka ihan turhaan, kun järki sanoo nyt jo, etten todellakaan ole raskaana.

Parin tunnin päästä seison vessassa testi kädessäni ja yritän tahdovoimalla saada sen toisenkin viivan ruutuun. Heitän yksiviivaisen negan roskikseen, mutta käyn hetken päästä vielä kaivamassa sen esiin - jos vaikka se kolmen minuutin odotusaika ei olisikaan ollut vielä ekalla katsomalla ummessa, ja haalea plussa olisikin vielä ilmaantunut! Ja sitten vituttaa koko illan, kun en ollutkaan raskaana - vaikka nyt jo tiedän (jossakin syvällä sisimmissäni, mutten halua uskoa), etten kuitenkaan ole...

Vierailija
14/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin, kun menkat 3-4 päivää myöhässä, näytti silloin miinusta; hirveä pettymys, kun vauvaa oli odotettu ja toivottu! Menkkoja ei kuulunut ja muutaman päivän päästä -hätähousuna!- testasin uudelleen ja plussas! Nyt kolmikuinen tyttö meillä. Hirmuisesti onnenhaleja AP:lle, toivotaan että tärppää!

Vierailija
15/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

liivit tuntui inhottavalle ja ilman liivejäkin tuntui ikävälle :)

Ap:lle plussasäteitä ~~~~~~~~~~~

Vierailija
16/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kylläkään raskausoireita paljon mitään mutta kun menkat myöhässä niin reilusti, niin pakko kai sitä on testailla...Testaisinkohan mäkin kohta?

Oletkos ap jo tehnyt testin???

+++++++++++

t.12

Vierailija
17/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari minsaa odottelua!

AP! Huhuu...missä olet?

t.12

Vierailija
18/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap:lla on parempaa onnea ja sillä toisellakin, joka piinaili...

t.12

Vierailija
19/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen kovasti!!!!!

Mä en ole VIELÄKÄÄN uskaltanut... Enkä uskalla...

Mies tulee kyllä kohta kotiin joten kaippa mä sitten teen testin kun hän alkaa ruoanlaittoon. Voi hitto!!!

Toivottavasti 12 selviää, että mikä niitä menkkoja pidättelee pois niin tilanne raukeaa. Olen silti kovasti pahoillani!

ap

Vierailija
20/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi ihanaa poikaa ennestään eikä vauvaa edes varsinaisesti yritetä. Mutta annamme sen tulla, jos Luoja suo. En ole kovin pettynyt, osasin tätä kyllä aavistaa.

Peukuttelen täällä nyt sulle senkin edestä! Olisi se mahtava joululahja teille! Tule sitten kertomaan uutiset!

t.12