Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äitini tekee näin?

Vierailija
19.12.2005 |

Olen koko ikäni saanut kärsiä äidin satunnaisista päähänpistoista, joiden takia perheemme on esim. muuttanut lyhyen ajan sisällä monta kertaa ja ilman syytä yms. Myös perheen raha-asiat ovat aina olleet hunningolla ja isä ja äiti ovat olleet eroamassa monta kertaa (ja ilmoittaneet siitä meille joka kerta), mutta eivät sitä kuitenkaan ikinä tehneet.

Nyt kun olen itse äiti, oma äitini haluaisi määräillä minua joka asiassa. Sain työpaikan, jossa aloitan keväällä ja hain sen takia lapselleni päivähoitopaikkaa. Äitini mielestä lapselle olisi parempi puolipäiväinen hoito, joten hän tarjoutui hakemaan lapsen aikaisemmin tarhasta. Olin tietenkin iloinen siitä ja soitin päiväkotiin tehdäkseni muutoksen hakemukseeni. Mutta sitten kun saimme paikan puolipäiväiseen hoitoon, äitini ilmoitti ettei hän haluakaan/ehdikään lasta hakea ja hoitaa. Onneksi asia on nyt järjestynyt, kun jäjestelimme miehen kanssa työvuoroja, mutta en siltikään voi ymmärtää äitini toimintaa.

Äitini on nyt todella suuttunut, kun kerroin suoraan mitä ajattelin hänen toiminnastaan ja laittoi eilenkin viestin, jossa sanoi että hän vaan haluaa järjestellä meidän asioita parhaan osaamisensa mukaan. Siis häh? En voi varmaan koskaan ymmärtää tuota ihmistä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän