Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihinkahan oli kuollut se pikkupoika Thaimaassa, jonka kuolinilmoitus oli eilen Hesarissa? Kauheaa perheelle, vuosi tsunamin jalkeen kay heidan perheelleen nain...

Vierailija
19.12.2005 |

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tunnen myös äidin erittäin hyvin. olemme käyneet heillä kylässä jne...

WAU.

Vierailija
22/42 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiketjun alusta jo näkee, ettei ole ymmärretty lukemaansa. Henkinen kehityskin jäänyt aivan jalkoihin, kommentit sen paljastavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! Lopettakaa ja pankaa vaikka kone kiinni jos ette pysty rauhottumaan.

Vierailija
24/42 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee vaikka sitten kahvitauolle tai jutteleen pomolle.

Vierailija
25/42 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

riita poikki, voita väliin

Vierailija
26/42 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä pomolle meen juttelee. Meillä netissä roikkuminen on sallittua kunhan työt tulee tehtyä.

Vierailija
27/42 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos aletaan syyttelemään vanhempia ja ilkeilemään, olisi ehkä sitten parempi, ettei puhuttaisi asiasta mitään.

Vierailija
28/42 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä on korrektia keskustella missäkin tilanteessa.

Vierailija
29/42 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

liukuportaista! Ei juossut, ei hepuloinut, sattui vaan koskemaan sitä metalliosaa kaiteessa! Itku tuli ja kädestä rintaan meni kipeä kohta koko loppupäivän.

Vierailija
30/42 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

liukuportaista! Ei juossut, ei hepuloinut, sattui vaan koskemaan sitä metalliosaa kaiteessa! Itku tuli ja kädestä rintaan meni kipeä kohta koko loppupäivän.

Toivottavasti kävitte, t. sh

Vierailija
31/42 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kanssasi. Ja kyllä tähän ketjuun kuuluu lapsen käyttäyminen myös juokseminen.

Vierailija
32/42 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin aikaisemmin tähän ketjuun SARKASTISEEN SÄVYYN jutun, jonka olin osoittanut näille mielestäni typerille ääliöille, joidenka mielestä ravintoloissa juoksentelevat lapset ovat ns. itse syyllisiä saamaansa sähköiskuun...

Hupsis. Valvoja sitten poisti juttuni, koska näköjään on itse sitä mieltä, että lapselle sekä hänen vanhemmillensa todellakin on oikein kärventyä sähköiskusta, jos erehtyy juoksemaan ravintolassa!

Ääliö!

Vierailija
33/42 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käytte Mäkkärillä syömässä, että ette anna lastenne hievahtaakkaan pöydästä. Koskaan.

Vierailija
34/42 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kirjoitin aikaisemmin tähän ketjuun SARKASTISEEN SÄVYYN jutun, jonka olin osoittanut näille mielestäni typerille ääliöille, joidenka mielestä ravintoloissa juoksentelevat lapset ovat ns. itse syyllisiä saamaansa sähköiskuun...

Hupsis. Valvoja sitten poisti juttuni, koska näköjään on itse sitä mieltä, että lapselle sekä hänen vanhemmillensa todellakin on oikein kärventyä sähköiskusta, jos erehtyy juoksemaan ravintolassa!

Ääliö!

Vierailija
35/42 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatuaan luvan, mutta EIVÄT juokse paikasta toiseen.

Vierailija
36/42 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimot vaihtoon ohjelmassa oli yksi hyvä esimerkki vapaasta kasvatuksesta. Lapset saa tehdä ihan mitä vaan ja syödä mitä vaan. Ei ole kotiintulo aikoja.....

Vierailija
37/42 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia tämän nykyisen jutun kohdalla, jonka varmasti poistat myös pian ;)

Ainahan voit myös bannata mut :D

Vierailija
38/42 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on 8 v. Räkii seinille ja huutaa vittua käytävässä. Juoksee pitkin käytäviä ja rappusia ylös alas. Paukuttaa postiluukkuja ja vanhemmat vaan sanovat että älä viitsi..

Vierailija
39/42 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon hartaasti, että elämä ei liian rankasti heitä opeta.

Vierailija
40/42 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhettä on kohdannut suuri suru ja viaton lapsi on kuollut, joten koittakaa nyt löytää itsestänne sen verran ihmisyyttä, että käyttäydytte asiallisesti. Surunvalitteluni kaikille, joita asia todella koskettaa.