Lue keskustelun säännöt.
Mä olin Katri-fani alusta alkaen, mut eilen oli paha pettymys.
19.12.2005 |
Järkky ulkoinen olemus ja se ääni.
Kyllä Ilkka kumminkin ansaitsi voiton. Hyvä ääni ja muutenkin siisti
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
minä kanssa katrifani ja se eilinen oli kyllä katastrooffi, ilkka oli eilen paaaaaaljon parempi ja ansaitsi voiton Katri lauloi epävireessä