Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tulossa

Vierailija
14.06.2008 |

Se päätös tehtiin tänään. Ei tästä enää tule mitään. 2 viimeistä vuotta olleet yhtä kituuttamista, mies ei ole tullut vastaan missään. Nyt kun saatiin päätös tehtyä sai minulle todella kovan syyllisyyden aiheutettua, koska mielestään minun asenteessa vika.

Jotenkin paha olla, mies on kuitenkin tehnyt paljoan pahaa viimeisien vuosien aikana ja olen antanut kerta toisensa jälkeen anteeksi, nyt syy onkin kokonaan vain minussa ja asenteessani.

Lapset surettaa, mies on kuitenkin todella hyvä isä.

Kiitos kun sain purkaa, paha olo vaikka tätä haluan.

En enää koskaan aijo ryhtyä parisuhteeseen, haluan elää tästä eteenpäin vain lasteni kanssa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ero huonosta suhteesta oli sitten loppujen lopuksi suuri helpotus, vaikka hetken itketti se uuden aloittaminen..

Ja hyvin pärjättiin lapsen kanssa. Uusi mieskin astui kuvioihin aika pian, ja ihana onkin! Vastakohta ex-miehelle, olen erittäin onnellinen:)

Vierailija
2/7 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppauksista, kyllä mä/me varmasti pärjätään vaikka nyt se uuteen siirtyminen tuntuu kauhealta ja pelottavalta. Olen tiennyt tämän oikeasti jo pitkään, en ole vain halunnut luovuttaa, jotenkin sitä on halunnut että perhe pysyy kasassa.

Huomenna tai ainakin kk päästä varmasti tuntuu jo paremmalta..toivottavasti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erilainen elämäntyyli

Voimia

Vierailija
4/7 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koululainen ja toinen 4 vuotta. Eli ei ihan pieniä enää.

ap

Vierailija
5/7 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt ehkä olen löytänyt ihmisen elämääni

Aika pienet sinulla nuo lapset kuitenkin on, minun lapset oli erotessa 9 ja 13.

Hyvin me saimme asiat sujumaan alku ajan ahdistuksen jälkeen

Vierailija
6/7 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee synteesi ja sulle selviää, kuka on tehnyt mitäkin väärin. Sinäkin varmasti jotain. Loppujen lopuksi sua lakkaa harmittamasta, että mies ei ottanut teoistaan vastuuta, koska sun oma prosessi joka tapauksessa on edennyt päätökseensä, mies käyköön omansa.

Vierailija
7/7 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottaa.

Ainahan on helpompi syyllistää toista kuin katsoa itseä peiliin ja myöntää että itsessäkin on vikaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi