Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiistaina menen ruinaamaan lähetettä yksityiseltä TAYSiin...

18.12.2005 |

Tiistaina olen nyt tosiaan menossa ruinaamaan sitä lähetettä TAYSiin ja ihan yksityiselle päädyin, kun tosiaan ei sitä lähetettä kuulu tuolta YTHS:ltä eikä TK:stakaan sitä varmaan olisi saanut.

Tuossa tulostelin lämpökäyriäni ja totesin sen, mitä epäilinkin, eli niissä kierroissa, joissa on progesteronikokeet otettu on ainakin lämmöt nousseet ok, eli niiden mukaan ovulaatio olisi tapahtunut, vaikka toisella kerralla proge oli 27 ja toisella vain 20. Ja tuossa kierrossa, jossa tuo alhaisempi tulos niin lämmöt ovat nousseet enemmän.

Eli lähden sillä asenteella liikkeelle, että noiden clomien nappailu on turhaa ja siksi se lähete nyt ja heti. Kaksi clomikiertoa minulla on vielä suunnitelmissa, mutta täytyy nyt kysyä sitäkin, että otanko ollenkaan kun menee yöunet kokonaan.

Tässä kierrossa olen ilman clomeja; haluan nukkua jouluni rauhassa.

Toivon, että saan lähetteen. Vaikka tämä nyt ehkä aikaistaa vain parilla kuukaudella tätä hommaa, niin uskon sen silti psyykkeeseen vaikuttavan, kun tietää lähetteen olevan jo sisällä. Ja eihän TAYSiin niin kamalat jonotkaan ole. Uskoisin, että insseillä lähdetään liikkeelle...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs me SAATIIN SE LÄHETE!!! Ja tosian nyt on lähete vetämässä TAYSiin. Ja olipa tuolla oikealla kasvamassa 17mm follikkeli :D Eli se on aikas iso, kun on vasta kp10 - kerran mulla oli 15mm kp11... Mutta clomit vaikuttavat tässäkin kierrossa, vaikken niitä ole ottanutkaan.

Voin kuulemma jatkossa ottaa clomeja, jos siltä tuntuu, tässä Taysiin pääsyä odotellessa. Voin kuulemma ottaa vain puolikkaankin, kun kerran ovis taphtuu luomunakin. Tämän lääkärin mukaan ongelmana on nuo siittiöt, jotka hänestä melkoisen huonoja.

Nyt tuli oikeasti parempi mieli, vaikkakaan raskaus ei ole kirkossa kuultettu hoitojenkaan myötä.

Vierailija
2/6 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän samanlainen fiilis, kun me saatiin aika Taysiin tutkimuksiin. Eihän se raskautta vielä millään muotoa takaa, mutta tuntuu ihanalta, että apua kuitenkin on olemassa ja meidänkin saatavilla. Antaa se toivoa kuitenkin. :)

Lämmintä joulua!

aavaaatu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva odottaminen on helpompaa, kun on edes se hoitoon pääsy edessä! Mutta kivaa joulua ja toivottavasti niistä hoidoista on hyötyä. TAYS:ssa on ainakin minusta mukavaa olla hoidoissa.

Hyvää joulua teille!

-Osse

Vierailija
4/6 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko lähetteen? Ja tervetuloa minunkin puolesta taysiin hoitoihin. Tänään taas jälleen kerran sain mukavata palvelua :)

Vierailija
5/6 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luinpas huolimattomasti!! Onnea lähetteestä!!!!

Vierailija
6/6 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemme sitten TAYSissa ;)

Oikein mukavaa joulun aikaa teille kaikille! Minä lähden pian tästä joulun viettoon maalle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan