Eläintarhassa kaksi isoa nisäkästä paritteli. Lasta hävetti. Tiesi siis mitä tekevät. Ikää 6 v. Kummallista.
Kommentit (2)
Sitten tuli tyttölammas kiimaan ja äiti sen sanoi ääneen että " lammas on kiimassa" ja mä olin ihan vaikeana häpeästä. No lampaathan paritteli ja sekin nolotti kamalasti.
Mutta, ihmisten välisen seksin pystyin jotenkin " kieltämään" tosi kauan. Tai oikeestaan vasta joskus kouluikäisenä kuulin siitä (näinköhän telkassa pätkän missä kaksi ihmistä nytky peiton alla tms. ja kaverit tietty puhu). Mutta mä vaan ajattelin että _jotkut_ aikuiset tekee niin.
Olin 10 kun sain kuulla että saan pikkusisaruksen. Samaan aikaan myös luokkakaverini sai pikkusisaruksen. Luokkakaverini kehui koulussa että hän kuuli kun vanhemmat teki pikkusiskoa (hih, siihen malliin puhui että milloinkaan muulloin seksiä ei harrastettaisi). Mutta minäpä melkein (onneksi en kuitenkaan) aloin valistamaan kaveria että ei sitä seksiä tarvi harrastaa vauvoja saadakseen, että vahingossakin voi tulla raskaaksi, niinkuin meidän äiti. No, tiesin kyllä että pikkusisko oli saanut alkunsa vahingossa, mutta en tiennyt mitä se vahinko tarkoitti. Eli että seksiäkin harrastetaan...
Samassa iässä (tai itseasiassa vähän vanhempana kun kuukautiset oli jo alkaneet eli tiesin olevani sukukypsä) en uskaltanut käydä uimahallissa etten vaan tulisi vahingossa raskaaksi. Ne siittiöt kun mielestäni saattoivat vaikka uida sielä vedessä jonkun pippelistä suoraan mun pimppiin...
Oisko aika jutella lapsen kanssa siitä, että se on ihan normaalia ja luonnollista?