Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äijä valittaa mulle, että mulla on koulu kesken..

Vierailija
17.12.2005 |

ja tuloja pitäisi olla että saatais ostaa talo!!!

Voi jumalauta!!!!

SE on nyt mun vika että mulla koulu kesken.

Ja koko ajan valittaa että kyllä töitä löytää jos viittii hakea..

NIINPÄ!!! Niin löytää, mutta koulukin on saatava päätökseen.

Tarkoitus valmistua olisi helmikuussa.

On miehillä helppoa. Ei tarvi olla ku lukio-koulutus pohjalla, ni takoo rahaa joissakin tehtaissa, enemmänkin kuin joku ammattiin valmistuva automekanikko..perkele!!!

Ei naiset tosta noin vaan hyväpalkkaista työtä löydä!

Ja mies toivois että saisin väh. 1800e/kk..niinpä!!! Siinäpä onkin sitten haastetta...perkele!!!!!

En ikinä tule saamaan noin paljoa tällä koulutuksella :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies valittaa kun menen koulun penkille meidän rahojamme kuulemma tuhlaamaan. Olisi kyllä pitänyt tämmöisen ukon kanssa tehdä lapset sitten kun on opinnot ohi, mutta ei silloin ollut oikein muuta vaihtoehtoa kuin tahtoa lapsi...minulla on sellainen juttu, etten myöhemmin enää olisi voinut tulla raskaaksi.

Huoh, on se vaan silti niin väärin mieheltä!!!

Voimia sinne ja koita kestää!

Vierailija
2/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla opinnot kesken ja pitäisi kuulemma jaksaa opiskella vielä työpäivän jälkeen ja viikonloput:-/ Olen perheemme ainoa tulonlähde kun miehen firmalla ei kovin hyvin mene...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen osa-aikaisen työsuhteen perusteella maksettavalla kelan sairauspäivärahalla eikä miehenikään ole tavis-duunaria kummoisempi palkkatilastoissa. Eli tuohta ei siis ole ylimääräistä. So?

Meillä on la maaliskuussa.

Mitenköhän selviämme kaikkine asuntolainoinemme?

Vierailija
4/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt peruskoulun ja amiksen, miehelläni jäi se peruskoulukin kesken...

Vierailija
5/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAIKKA se on samaa mieltä siitä, että mun pitää saada paperit käteen ennen seuraavaa lasta JA että sen lapsen yritys aloitetaan mahdollisimman pian JA että mä jään kolmeksi vuodeksi kotiin lasten kanssa, koska se on parasta lapsille. Tätä urputusta saa kuulla aina välillä, kun sitä stressaa työn teko ja vastuu perheen elannosta. Pikkaisen ottaa pattiin, kun nämä asiat on moneen kertaan käyty läpi ja aina ollaan oltu MOLEMMAT sitä mieltä, että näin on paras. Joskus sitä toivois, että mies ois modernin pehmoisän sijaan sellainen viiskytlukulainen dinosaurus, joka toisi leivän perheelleen motkottamatta... No ei vaite, mutta kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi