Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äitini yrittää saada minut sairastumaan anoreksiaan!

Vierailija
17.12.2005 |

olen sairastanut anoreksiaa 10 vuotta. Äitini ei tätä myönnä, hänestä olin vain lihava lapsi, joka laihtui. Nyt olen ollut noin 15 v kutakuinkin terveen kirjoissa. Emme ole olleet äitini kanssa juurikaan tekemisissä. Nyt hän jäi eläkkeelle ja häntä on alkanut kiinnostaa meidänkin perheen elämä. Kun kuuntelen hänen juttujaan, tajuan, mistä sairauteni alkoi. Hän tahtomattaan ja varmasti ihan tajuamattaan yrittää aiheuttaa sitä minulle uudelleen. Olen todella onnellinen, että itselläni on tässä suhteessä terveitä tyttäriä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. ainoa puheenaihe, mikä hänellä on ollut jo pitkään tavatessamme, on hänen oma ulkonäkö-ja vartalo-ongelmansa, esim. ylipaino (on hoikka) ja hän ei säästele sanojaan kertoessaan, että pian minullekin koittaa iän karttuessa ulkonäkökriisi ylipainostani (olen normaalipainoinen), alan kärsiä siitä, että mikään vaate ei istu päälleni jnejne. ap

Vierailija
2/3 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hirveää, kun hän arvostelee kaikkia ihmisiä, kenellä on iso takapuoli ja kenellä paksut reidet, ja paasaa, että " mahtaa olla kamalaa olla tuossakin ammatissa, kun kaikki katsovat tuota isoa takapuolta" , ihan kuin nyt kaikkia ihmisiä todellakin kiinnostaisi. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta oli silloin 170 cm ja painoa 47... Yli 50 kiloon ei kuulema kannattanut itseään päästää... Nyt kun " aikuisena" painan melkein 70 kiloa niin olen hänen mielestä taatusti aivan armottoman läski, mutta ei paljon paina...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi