A-PU-A!!! Meillä on noin 4 m metriä pitkä
kuulakärki- tai geelikynällä tehty viiva nahkasohvassa, tekijänä 2-v. kuopus. On piirtänyt 3-istuttavan sohvan päästä päähän edestakaisin ja vielä mutkitellen. MILLÄ SEN SAISI POIS?! Onneksi sohva on väriltään tummansininen mutta näkyyhän tuo viiva sieltä. Suurimmat sain fairy-vedellä hinkattua pois, mutta vielä jäi...
Kommentit (7)
luulin jo, että mun karannut käärme oli tullut teidän vessanpöntöstä.
ja mä kuvittelin että se on se mun afrikkalainen ukko teillä kylässä..
viiva saattaa olla pitempikin kuin tuo 4 m, en viitsi mittailla. Onkohan huonekaluliikkeet auki huomenna? Vai myydäänköhän noita nahanpuhdistus- ja hoitoaineita muualla? Just mies sanoi päivällä että pitäisi nuo sohvatkin taas käsitellä, pitää vaan ostaa sitä ainetta. No, nyt tulee ainakin tehtyä tuo homma. Sattuikin juuri sanomaan...
ap
itsellä on sellanen huulirasvapuikon näkönen ink away-aine ja sit en-nyt-muista-nimeä-pullo jos on vaaleenpunasta ainetta. se oli muistaakseni vahvempaa ku toi ink away.. yleensä mis myydään nahkasohvia niin sielt niitä saa.. en tiiä saako muualta.. lether masterin tuotteita.. t. kolmonen
huonekalukaupoista saat ink away-ainetta, mutta jos jaksat odottaa pari kuukautta, niin jäljet on hävinnyt itsekseen. Puhdistusaineet on aika tehottomia, mutta kuulakärkikynän jäljellä on tapana imetyä nahkasta läpi,jolloin jos katsoisit nahkan nurjaapuolta myöhemmin, näkyisi kynän jäljet siellä =)
on ainakin meidän sohvista jäljet lähteny..