jos saisit porttikiellon tälle, tai jollekin muulle palstalle
, niin kehtaisitko sitä ikinä tunnustaa miehellesi?
minä en, olisi niin noloa. (vaikka en kyllä ole porttikieltoa saanutkaan..)
Kommentit (29)
Vierailija:
yhelle saksalaispalstalle kun käytin jatkuvasti nimimerkkiä göbbels.
Mun mies taas antoi mulle " määräyksen" lopettaa palstailut - kun yöunet kärsii turhasta valvomisesta ja päivällä pinna kireellä eikä meinaa jaksaa! Oikeassapa on, yritän siis rajottaa.
Kaikki sen näköjään tietää, mut ei viitti kertoo... : (
Vierailija:
onkos 4 nukkunut hissantunnit kun ei göbbelsiä tunne?
oli saksalainen natsipaska ja saksalaisille on aika arka paikka että niiden isoisät oli natsipaskoja
Hänen vastuullaan oli edistää kansallissosialistista aatetta, mustamaalata juutalaisia ja tuoda esille vanhoillissaksalaista kulttuuriperimää ym. ym. Melkoinen kansallinen häpeäpilkku koko mies, joten tuskin haluavat saksalaiset häntä esiin nostettavan missään muodossa.
Ja tiedoksi sivistymättömälle: Tri. Paul Joseph Goebbels (29. lokakuuta 1897 - 1. toukokuuta 1945) oli Adolf Hitlerin propagandaministeri. Goebbels oli kansallissosialistisen hallinnon näkyvä hahmo ja tunnettu loistavasta puhetaidostaan.
Terveisin: 4 joka ei ole koskaan tuosta äijästä kuullutkaan.
Vierailija:
Ja tiedoksi sivistymättömälle.
En TOD. osannu liittää mihinkään. Ja meillä noi natsien hirmuteot ei kuulunu kauheena peruskoulun historiaan
mitähän siellä nykyään käsitellään...
big brotherin ensimmäistä tuotantokautta? :-p
Itse pääsin ysiltä vuonna -95 että ei ollu ihan pari vuotta sitten...voi toki olla että Köppelsistä on puhuttu, mutta en vaan muista sitä. Vanhuus painaa... XD
Vierailija:
mitähän siellä nykyään käsitellään...big brotherin ensimmäistä tuotantokautta? :-p
en usko että koulussa opetetaan, pääsin ysiltä vuonna 01 enkä muista mitään natsipaskaukkoa.
Vierailija:
en usko että koulussa opetetaan, pääsin ysiltä vuonna 01 enkä muista mitään natsipaskaukkoa.
Mä jo luulin että mulle on tullu varhainen dementia! :D
-4 (ja 14/16/18)
puhuttiinko siellä hitleristä mitään?
Ai Hitleristä?!? Eiks se oo se Alankomaiden uus pääministeri?!? :D
Eiköhän siitä jotain puhetta ollut, ei kykene enää muistamaan. Mutta Aatunhan tietää ilman historian tunteja ;)
-4-
argen tiina, romania ja ylä-volta. ei kun se onkin imuri hyllyllä
Vierailija:
mitäs ne alankomaat on?
Vierailija:
mitäs ne alankomaat on?
Erittäin tiheään asuttu maa
Alankomaiden väkiluku on yli 16 miljoonaa, ja neliökilometrillä asuu keskimäärin 452 henkeä. Maan asukastiheys onkin Euroopan suurin, ja maa on yksi maailman tiheimmin asutuista maista. Ennätyksellistä asukastiheys on Randstadin alueella, johon kuuluvat Amsterdamin, Haagin, Rotterdamin ja Utrechtin kaupungit.
Kansallinen kieli on hollanti. Maan luoteisosassa sijaitsevassa Frieslandin maakunnassa puhutaan toista virallista kieltä, friisiä.
-4-
yhelle saksalaispalstalle kun käytin jatkuvasti nimimerkkiä göbbels.
siirryin kirjaston koneelle, joten kaikki suomalaiset yhteydet kiellettiin.
ylpeänä kerroin puolisolle, saattaa olla suurimpien mainetekojeni kärjesä vieläkin