Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Opiskelija/kotiäiti-perhe. Ajatteletko, että käyvät sossussa?
17.12.2005 |
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mies otti opintolainaa. Yhden kerran kävimme sossussa ja olisimme saaneet joka kuukausi n.170 euroa. Mutta emme menneet toista kertaa. Muori siellä suhtautui meihin kuin vähä-älyisiin, vain siksi, että rahaa oli vähän. Mieluummin sitten olimme köyhiä kuin kirkonrotat ja pidimme omanarvontuntomme.
Tiukkaa oli, ja vanhemmat auttovat kyllä joskus rahallisesti. Koskaan ei pyydetty, vanhemmat antoivat oma-aloitteisesti, eikä silloinkaan mitään isoja summia.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos jompikumpi käy töissä, silloin kai on aika selvää, että sossua ei tarvita?
ap
Alue: Aihe vapaa
En siis ylläty tai tuomitse jos käyvät.