Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelija/kotiäiti-perhe. Ajatteletko, että käyvät sossussa?

Vierailija
17.12.2005 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ylläty tai tuomitse jos käyvät.

Vierailija
2/9 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siinä mitään pahaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme sellainen perhe ja emme saa sossusta mitään.

Vierailija
4/9 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä isi papan lompsallakaan käydä.

Vierailija
5/9 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjätään. Opiskelijatkin, kun voi käydä töissä.

Vierailija
6/9 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mies otti opintolainaa. Yhden kerran kävimme sossussa ja olisimme saaneet joka kuukausi n.170 euroa. Mutta emme menneet toista kertaa. Muori siellä suhtautui meihin kuin vähä-älyisiin, vain siksi, että rahaa oli vähän. Mieluummin sitten olimme köyhiä kuin kirkonrotat ja pidimme omanarvontuntomme.



Tiukkaa oli, ja vanhemmat auttovat kyllä joskus rahallisesti. Koskaan ei pyydetty, vanhemmat antoivat oma-aloitteisesti, eikä silloinkaan mitään isoja summia.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Hyvin pärjätään. Opiskelijatkin, kun voi käydä töissä.

Vierailija
8/9 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset


Jos jompikumpi käy töissä, silloin kai on aika selvää, että sossua ei tarvita?



ap