Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi lasta hukkui Honkajoella jokeen...

Vierailija
17.12.2005 |

Kahden pienen lapsen pelätään hukkuneen lauantaina

iltapäivällä Karvianjokeen Honkajoella Satakunnassa. Kankaanpään

poliisin mukaan lasten jäljet johtivat läheisestä kotirannasta

jäälle ja päättyivät sulaan. Lapset ovat iältään kolme ja viisi

vuotta.

STT

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


ilman äitiä.

kurja juttu, mutta kyllä jokainen kuka tajuaa, ei jätä lapsiaan yksin minuutiksikaan minnekkään, vaikka olisi kuinka tuttu ympäristö.

Ei tuon ikäisillä raksuta päässä vielä täysin, mutta kyllä meillä vanhemmilla joo...

Muista, että kyse oli tutusta ja turvallisesta pihasta, jossa lapset todennäköisesti ovat tottuneet leikkimään ja pysymään NORMAALISTI aina.

Ihminen ennakoi ja varoo OUTOJA tilanteita, ei tuttuja. Siksi kotitapaturmat ovat yleisin kuolinsyy.

Vierailija
22/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Muista, että kyse oli tutusta ja turvallisesta pihasta, jossa lapset todennäköisesti ovat tottuneet leikkimään ja pysymään NORMAALISTI aina.

Ihminen ennakoi ja varoo OUTOJA tilanteita, ei tuttuja. Siksi kotitapaturmat ovat yleisin kuolinsyy.

Piha oli tuttu, siksi siellä ei osaa samalla tavalla odottaa odottamatonta ja poikkeavaa kuin vieraassa ympäristössä. Jäät saattavat sitä paitsi nyt olla yllättävän heikot, aikuisiakin hukkuu näillä keleillä - koska niitä ei mielletä petollisiksi ja vaarallisiksi.

Kotitapaturmat ovat todellakin yleisimpiä kuolinsyitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla mene jakeluun, että puhun subjektiivisesta tunteesta. Jos lapset ovat aina pysyneet pihassa, niin sitä jokea ei osaa mieltää turvattomuustekijäksi.



Vähän samaan tapaan kuin jos lapset ovat aina pysyneet pihassa, eivätkä osoita uteliaisuutta esimerkiksi lähipuiston kalliota kohtaan, niin sitä kalliota jyrkänteineen ei osata varoa.



Emmehän me edes tiedä, miten pitkä matka siitä leikkipaikalta on joelle, onko välissä kenties aita tms. Äiti valvoi lapsia ikkunasta, mikä on leikki-ikäisten kohdalla yleinen tapa kaupungissakin.

Vierailija
24/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävytön ajattelutapa ja vastuutonta ajatella, että veden äärellä olisi turvallista.

Vierailija
25/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman ikäsiä lapsia pedofiilien kynsiin kerrostalo pihoille. Ei pidä täällä leikkiä niin viisasta.

Vierailija
26/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on tyypillinen nykyihmisen illuusio siitä, että kaikki on hallittavissa. Ei vain ole. Vaikka kuinka varoisi, huomio voi herpaantua tai normaalit käytännöt pettää.



Nykyisin tuntuu olevan tyypillistä sekin, että kaikkiin pitää etsiä syy ja syntipukki. Epävarmuuden kanssa ei uskalleta elää.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varasta niitä.Tai kuljeta lapsia autossa-voi tulla kolari.Miten uskallatte lapsenne viedä hoitoon,siellä sitä vasta voi tapahtua.Aina on hyvä olla jälkiviisas ja syyllistää nyt tätä äitiä.Kestäisittekö itse siinä tuskassa vielä toisten syyllistämisen.

Vierailija
28/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka mitä ilmeisimmin olet. Älä sinä ala muutaman lauseen pikku-uutisen perusteella väittää, että tiedät kaiken tuosta onnettomuudesta ja osaat sanoa, missä äiti menetteli väärin. Hän miettii sitä itse joka tapauksessa koko loppuikänsä, eikä tarvitse sinunlaistesi besserwissereiden tölväisyjä laisinkaan.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet naurettava!

Vierailija
30/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että utolalisia ihmisiä vielä löytyy, joilla on empatiaa toista ihmistä kohtaan. t.16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiseksi vetää..

Vierailija
32/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemani perusteella sitä ei löydy.Mutta toki saatte tappelun aikaan tällasestakin aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tällaista täällä on, aina.

Vierailija
34/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempia lapsiani tulemaan siihen ulko-oven vierelle tai JOPA SISÄÄN TOPPAVAATTEISSA ODOTTAMAAN sen ajan kun vaihdan vauvalle vaipat!! Vauva syntyy keväällä ja vanhemmat lapseni ovat silloin 4- ja 5-vuotiaat. Enkä todellakaan vieläkään luota heihin kaikissa tilanteissa. Tiedän tasan tarkkaan että yhtäkkiä voivat jotain keksiä. Meillä esim. aika lähellä menee vaarallinen tie ja tässä on monta syvää ojaa lähellä.



Typerää sanoa tuollaista, että " maalla on aina tehty näin ja noin" . Joo-o ja maalla on tosiaankin kuollutkin paljon pikkulapsia. Hukkumisia tapahtuu tämän tästä, traktoreista putoilee pikkupoikia renkaiden alle jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei KUKAAN äiti valvo lapsiensa vieressä joka ainut sekuntti,täällä palstalla tuntuu jotku olevan NIIN hyviä äitejä omasta mielestään,että VOI VOI.Mutta huomio!VAIN omasta mielestään!!!!!!!!Jälkiviisautta on ajatella,että äitin olisi tarvinnut pitää isommat lapset sisällä odottamassa niin kauan,kuin olisi itse ehtinyt ulos,HALOO!!!!!Toppavaatteet päällä odottamassa vieressä!!!!!!!!!!!

Vierailija
36/37 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitanut lapsenne. Ettet näköjään arvostelijat tiedä lasten hoidosta mitään. Totta on ettei lasten kanssa voi olla liian varovainen mutta jokainen joka on hoitanut kolmea pientä lasta tietää, että juuri näitä tilanteita tulee väkisinkin kun on pakko luottaa isompiin. Se on valitettava tosiasia, että yhden silmät eivät riitä joka paikaan. En ala arvostelemaan miten olisin itse tehnyt, koska se ei mihinkään johda. Sanon vain että yhden lapsen kanssa ehkä voi elää siten, että joku vahtii joka hetken lasta mutta koettakaa miettiä onko se JOKA TILANTEESSA mahdollista monen pienen kanssa. Lapsen vastuu kasvaa juuri siksi isossa ryhmässä että joutuu ottamaan vastuuta itse mutta ikävä tosiasia on että näitä onnettomuuksiakin sattuu. Perheellä on nyt tosi vaikeaa joten tukkikaa kiitos suunne!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi