Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi lasta hukkui Honkajoella jokeen...

Vierailija
17.12.2005 |

Kahden pienen lapsen pelätään hukkuneen lauantaina

iltapäivällä Karvianjokeen Honkajoella Satakunnassa. Kankaanpään

poliisin mukaan lasten jäljet johtivat läheisestä kotirannasta

jäälle ja päättyivät sulaan. Lapset ovat iältään kolme ja viisi

vuotta.

STT

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä joessa olen itsekin viettänyt erinäisiä tunteja

Vierailija
2/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mieleen, että omalla rauhallisella maaseutukotipihallaan tuon ikäiset touhuaa tosi usein keskenään tuossa iässä.



Mistä te tiedätte lasten olosuhteita?



Ties vaikka olisivat livahtaneet aidan yli karkuteille, vaikka normaalisti aina pysyvät kiltisti pihassa ja heitä olisi usein varoitettu menemästä joelle.



Vanhemmat ovat jopa voineet olla siinä pihalla hommissa, mutta pienet lapset livahtavat omille teilleen uskomattoman nopeasti.



Tuon ikäiset ovat lisäksi valitettavan huonomuistisia, kun leikkiin intoutuvat.



Kurjaa lukea noin empatiakyvyttömien ihmisten kommentteja.



Vaikka kuinka luulette, niin kaikkia onnettomuuksia ei voi millään valvonnalla estää.



Uskomattoman kamala onnettomuus, vanhemmat tarvitsevat nyt kaiken tuen, mikä vain mahdollista on antaa.



Juuri vielä joulun alla...



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman vanhempaa tai muuta ikäisempää valvovaa silmää,sen siitä sitten saa..

Vierailija
4/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman kaoottisuutta ja onnettomuuksia on kamala ajatellakaan. Siksi on mukava tuudittautua kuvittelemaan, että toimimalla " oikein" lapselle ei tapahdu mitään pahaa.



Voi sitä paitsi olla, että nuo samat äiteet antavat hyvin viisivuotiaansa olla kaupungissa pihalla omin nokkineen. Mutta eihän siellä voi mitään sattua...



Vierailija
5/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teillä ei ole omia lapsia, kun ette kykene minkäänlaiseen empatiaan.



Tiedoksi nyt kuitenkin: lapset karkaavat jopa valvotuista oloista.



Vierailija
6/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vahinkoja sattuu ja vanhemmat tarvisi nyt kaikkien tuen eikä haukkumiset, ette varmaan olisi valmiita päin naamaakaan heitä haukkumaan niin lopettakaa se myös täällä.

Voimia ja tukea vanhemmat tässä tilanteessa tarvii!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe tarvitsee kriisiapua ja pitkään.



Vierailija
8/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just luin uutisista, että Liperissä oli joku aikuinen kalamieskin hukkunut jäihin.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti aivan hirveää vanhemmille ilman turhaa syyllistämistäkin! Niinhän sitä sanotaan, että " vahinko ei tule kello kaulassa" ja kyllä lapsia on hukkunut vaikka kuinka on valvottu. Helposti sitä tulee luotettua, että kyllä ne pärjäävät kun ovat aina ennenkin pärjänneet. Ja voihan olla, että lapsilla on ollut joku sovittu leikkipaikka, jossa ovat kiltisti tähän saakka pysyneet, mutta tällä kertaa on uteliaisuus voittanut järkyttävin seurauksin.

Alkakaa nyt vielä seuraavaksi spekuloimaan olikohan kyseessä lestadiolainen perhe...

Vierailija
10/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin vanha kotipaikka.... Toivottavasti ei ollu ketään tuttuja (itkee)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa tämä, stt:n jatko. Kehtaatteko tämänkin jälkeen moralisoida?



" Poliisin mukaan lapset olivat olleet pihalla keskenään vain

lyhyen aikaa.

-Lasten äiti oli jäänyt sisälle vaihtamaan perheen

nuorimman lapsen vaippoja ja laittamaan tätä nukkumaan

aikomuksenaan lähteä myös ulkoilemaan. Hän oli seurannut lasten

leikkejä ikkunasta, mutta jossain välissä he olivat kadonneet

näköpiiristä, vanhempi konstaapeli Veli-Pekka Harju kertoo.

Perheen pihapiirissä on tehty etsintöjä yli 20 ihmisen

voimin, mutta toistaiseksi ainoat havainnot lapsista ovat jäälle

johtaneet jäljet. Paikalle on tulossa alkuillan aikana

sukeltajia jatkamaan etsintöjä jään alta.



stt"



Vierailija
12/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ei Honkajoella tietääkseni oo ollenkaan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tuollaisia älyttömyyksiä. Minä en ainakaan aio päästää vielä 5-vuotiaanakaan poikaani ilman valvontaa ulos, vaikka tyttäreni oli siellä jo 3-vuotiaana. Pojilla on poikien kujeet. Se tulisi aina muistaa!!

Vierailija
14/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


aina tuollaisia älyttömyyksiä. Minä en ainakaan aio päästää vielä 5-vuotiaanakaan poikaani ilman valvontaa ulos, vaikka tyttäreni oli siellä jo 3-vuotiaana. Pojilla on poikien kujeet. Se tulisi aina muistaa!!

Lues nyt tuosta, eihän lapsia oltu päästetty keskenään yksin ulos, vaan jätetty hetkeksi sinne kesken ulkoilun, kun äiti oli mennyt vaihtamaan vaippoja vauvalle. Silloinkin äiti oli vahtinut lapsia ikkunasta.

Täysin tavallista maaseudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman äitiä.



kurja juttu, mutta kyllä jokainen kuka tajuaa, ei jätä lapsiaan yksin minuutiksikaan minnekkään, vaikka olisi kuinka tuttu ympäristö.



Ei tuon ikäisillä raksuta päässä vielä täysin, mutta kyllä meillä vanhemmilla joo...



Vierailija
16/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanikäiset tyttäret. Hui kamala. Vaikea kuvitella mitä perheessä tunnetaan nyt. Osanottoni ja voimia. Näitä sattuu, valitettavasti.

Vierailija
17/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lestadiolaiset tms.Oletpa tyhmä!!!!!!!

Vierailija
18/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista itsekkin, että otat lapsen mukaan vessaan, suihkuun, saunaan, roskapussin vientiin...muista vielä viisivuotiaasikin kanssa sama asia. Älä nukahda minuutiksikaan, kun silloinhan lapsi on ilman valvontaa.

Vierailija:


ilman äitiä.

kurja juttu, mutta kyllä jokainen kuka tajuaa, ei jätä lapsiaan yksin minuutiksikaan minnekkään, vaikka olisi kuinka tuttu ympäristö.

Ei tuon ikäisillä raksuta päässä vielä täysin, mutta kyllä meillä vanhemmilla joo...

Vierailija
19/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudulla on aina annettu noin isojen lasten leikkiä ulkona ilman valvojaa. Ja nyt ei edes kyse ollut siitä, koska äiti meni sisälle muutamaksi minuutiksi aikeenaan mennä takaisin ulos.



Kukaan ei valvo lastaan 100%. Ja vaikka vieressä seisoisi, lapsi voi kaatua ja kolhia itsensä hengettömäksi. Onko se silloinkin sinusta äidin vika?



Kuinka kukaan voi besserwisseröidä tällaisen draaman uhrien kustannuksella???



Vierailija
20/37 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä teidän empatiakykynne on????



Luuletteko te itse, että voitte ikuisesti suojella lapsianne kaikilta onnettomuuksilta??? Luuletteko tosissaan niin????



Entä jos vaikka pedofiili iskee 12-vuotiaan tyttärenne kimppuun??? Vai valvotteko silloinkin lapsenne koulumatkaa??? Voin sitten sanoa, että miksette vahtineet, oma syy!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi