Lue keskustelun säännöt.
Raivostuttaa tuo äijä tuolla...
03.12.2005 |
sillä joku kaveri käymässä ja pitää olla mulle koko ajan aivan idiootti ja kusipää. No tulin sit tänne makuuhuoneeseen yksin TK:lle...
Pakko vain johonki purkaa...ja johan helpotti :)
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kerrankin oltais viikonloppuna vaan oman perheen kesken ja tekisin rästisiivoukset yms alta ja sit vietettäis " laatu" aikaa niin ukko rupee kiukutteleen kun MINÄ siivoon...ite ei voi yhtään eväänsä sohvalta liikuttaa ja muittenkin pitäis vaan tuijottaa apaattisena tv.tä koko ilta!
V...ttu!
Kiukutelkoon, niin aion minäkin....
Oiskohan miehelläsi vähän alemmuudentunnetta kaveriin nähden vai minkä takia pitää sinulle kenkkuilla?