Gallup:Sidottuna
Kuinka moni haaveilee seksiaktin aikana että nainen/mies tulee
sidotuksi?
Ja onko kokemuksia itse tapahtumasta?Kädet/Jalat tai suu?
Kiitos vastauksista!
Kommentit (5)
Kerran mieheni yllätti minut sitomalla huivilla käsistä ja silmistä.
Sitten otti " väkisin" takaapäin ja lopuksi nai suuhun.
Oli aika kiihoittava kokemus kun ei tiennyt mitä seuraavaksi tapahtuu..
Mutta mistäpä aviopari, joita molempia kiehtoo enemmän alsituminen kuin dominointi saisi sopivan 3. pyörän? Siis tarpeeksi luotettavan. Netin kautta kokeilimme kahdesti. Ensimmäinen ei osannut olla " pomo" ja toinen ei pysynyt sovituissa rajoissa.
nainen sidottuna, Kiihottaa molempia tosi paljon.
Olen tainnut nukahtaa. Havahdun, kun liikahdat nopeasti altani. Istut kahareisin päälleni, tartut ranteisiini ja viet ne pääni yläpuolelle. Suutelet kovaa, puraiset huultani. Lukitset käteni käsiraudoilla kiinni sängyn laitaan, mistä ne ovat tulleet? En saa sanaa suustani, mutta kiihotun uudestaan. Otat suuren, kostean huivin, ja sidot sen kasvojeni päälle, pääni ympäri. En näe mitään, en kuule paljoa ja hengittäminen on hieman hankalaa. Tunnen käsiesi kahmivan rintojani, sormiesi nipistelevän nännejäni. Tunnustelet vartaloani jokapuolelta kuin et tuntisi sitä jo niin hyvin. Kätesi kourivat pakaroitani ja kulkevat alas kohti nilkkojani. Tunnen karhean köyden kiristyvät nilkkojeni ympärille, ensin toisen ja sitten toisen. Suutelet häpykumpuani, tunnen kiimaisen hengityksesi kuumana ihoani vasten. Köydet kiristyvät nilkoissani, sidot köydetkin sängyn yläpäätyyn. Polveni jäävät koukkuun, kantapääni kiinni pakaroihini. Liikkuminen ei oikein luonnistu, varsinkaan, kun hengitys on vaativaa. Nouset viereltäni, kuuleen askeleittesi äänen hetken. Aikaa kuluu, en tiedä mitä tapahtuu, mitä teet ja missä.
Kuulen oven aukeavan. Askeleita. Istut sängylle.
¿Sun rinnat, mä oon kaivannu niitä¿, sanot, ja tartut kumpaankin painaen niintä yhteen. Pussaat toista nänniäni ensin lempeästi, näykkäiset sitten hampailla toista. Istut taas päälleni, yhä näykkien nännejäni, nyt kovempaa kuin ennen. Inahtelen kivusta ja nautinnosta, mielihyvän aallot vavahtelevat lävitseni suoraan kostuvaan häpyyni.
¿Ei ääntä tänään, muuten häiritset naapureita.¿ Nostat huivia kasvoitani, ja suutelet huuliani. Suuni jää raolleen, ja samalla tunget sen täyteen kangasta, joka maistuu oudosti appelsiinilta. Jätät huivin niin, että se peittää silmäni, muttei on nenäni päällä vain hieman. Tiedät hyvin minun pitävän hapensaannin hankaloittamisesta. Laskeudut taas näykkäämään nänniäni, puraiset nyt lujaa. Vaikka minua saattuu, en pysty päästämään paljoa ääntä. Nykäiset toisen nännini pitkäksi ja napsautat siihen kiinni jotain nipistävää.
Suusi hamuaa vatsaani, alas päin. Kiihottuneisuuteni kasvaa, kun tunnen huultesi yhä lähenevän pilluani. Tunnut kuumalta viileää vatsaasi vasten. Äkkiä siirryt haukkaamaan sisäreittäni. Henkäisen nopeaan keuhkot tyhjiksi, ja niiden täyttäminen onnistuu hitaasti. Kielesi lipoo lähemmäs ja lähemmäs. Härnäät minua pitkään käymällä lähellä klitoristani, hipaiset sitä välillä kevyesti, ja joka kerralla isket hapen ulos ruumiistani. Joka kerralla ranteissani oleva kylmä rauta purautuu tiukemmin ihooni. Ja sitten lopetat.
Mitä nyt, mikset tee mitään? Tekisi mieleni anoa lisää, mutta suussani oleva kangas pakottaa suuni hiljaisuuteen.
Tunnen terskasi pilluni suulla. Ammennat sillä kosteutta, joka vuotaa sisältäni. Kuinka odotankaan melaasi sisääni, sitä tunnetta, kuinka se työntyy sisään ensimmäistä kertaa. Et tahdo vielä antaa sitä minulle, sen sijaan tunnen sormesi liukuvan sisälleni. Tunnustelet kosteuttani hetken, ja vedät sormesi ulos taas. Mikä pettymys! En voi edes pyytää lisää. Sormesi liukuvat kuitenkin peräaukolleni, hivelevät sen suuta, painuvat sisään. Inahtaisin, jos voisin. Sitten tunnen jonkin kylmän ja kovan esineen pepullani. Vedät sormesi pois, ja työnnät samassa sen sisään. Huutaisin, jos voisin! Ensin tunnen kipua, sitten nautintoa.
Istut taas päälleni.Otat pois kankaan suustani.
¿Voi mitä sä mulle teet, anna mun jo tulla, kiusaaja..¿
¿Shh, tyttö, ihan hiljaa¿, sanot, ja nouset hieman. Peniksesi kärki suullani. Tätä haluat siis nyt. Avaan suuni, ja nuolen terskasi alapintaa varoen. Sinä urahtelet hieman, ja tunget peniksesi suuhuni. Alat naimaan sillä suutani hitaaseen tahtiin. Keskityn kiemurtamaan kieltäni ja imemään penistäsi, juuri niinkuin siitä pidät. Pian nopeutat tahtia, nojaat varmaan sängyn päätyyn. Imen, poskiani alkaa väsyttää hieman. Kiristät vielä tahtia, ja tunnen jo vavahtelusi. Tulet suuhuni, ja poskilleni. Nielen sen, mitä suuhuni tuli, sinä pyyhit poskeni kankaalla ja laitat sen takaisin suuhuni. Nouset päältäni, laskeudut nuolemaan klitoristani kevyesti, kiusoitellen. Tunget äkkiä surisevan dildon sisääni, nouset sängyltä ja poistut huoneesta.
Kuluu taas aikaa, en voi tehdä mitään kuin nauttia. En pääse aivan huippuun, mutta olen koko ajan kiusaavan lähellä orgasmia. Mitähän sinä teet, katsotkohan urheilua. Kangas suussani kostuu. Nipistyksissä oleva nännini kipeytyy koko ajan enemmän. Muistatkohan sen.
Sinä tulet huoneeseen. Sanaa sanomatta, irroitat nipistimen nännistäni, poistat dildon pillustani. Suutelet hellästi kipeää nänniäni, nipistelet ja pyörittelet toista. Imaiset sitä ja nautintoni karkaa käsistä, mikset jo pane minua. Kielesi kulkee taas vatsaani pitkin, nyt määrätietoisesti klitorikselleni. Hyväilet sitä kielelläsi, kuinka huutaisinkaan tästä nautinnosta. Tiedät minun olevan lähellä. Siirryt taas suutelemaan nännejäni, ja tunnen, kuinka samalla kevyesti runkkaat penistäsi.
Irroitat käteni sängystä, mutta kiinnität ne taas toisiinsa, jaloissani olevat köydet irroitat samaten, ja sidot ne kiinni käsirautojen ketjuun. Siirrät minut sängyn reunalle, takapuoleni on hieman reunan yli.Puristelet rintojani, dildo yhä anaalissani tunkeudut sisääni, hitaasti, tunnen täyttyväni ääriäni myöten. Tämä on lempikohtiani seksissä, ensimmäinen työntö. Sinä sen tiedät.
Nait minua hiljaa, minä inisen hiljaa. Koventaisit jo vauhtia. Sinä kiusaat minua, olet itse saanut jo monesti. Alat nopeuttaa soutuasi, kätesi kahmivat rintojani ja nännejäni yhä kovempaa, peniksesi käy sisälläni uudestaan ja uudestaan ja alavatsasi kutittaen kiihoittaa klitoristani. Seksin ihana läiske. Työntö työnnöltä orgasmi lähenee, ja lopulta saan vavahdellen ja kankaaseen mutisten orgasmin. Pian sen jälkeen tulet sisääni. Hetken nautittuasi nostat minut paremmin sängylle, tulet viereeni makaamaan ja hellästi irroittelet minut kahleista ja leikkikaluista. Jätät silmiä peittävän kankaan viimeiseksi. Käännät väsyneen vartaloni kyljelleen, suutelet hellästi niskaani. Halaat minua ja avaat solmut kankaasta.
¿Rakastan sinua.¿
¿Niin minäkin sinua.¿
molemmat haluavat olla alistuvaisia/tottelevaisia sängyssä. Se on vaikeaa. Minä olen hirveän voimakas nainen muuten, että toivoisin jonkun saavan minut kuriin edes sängyssä. Miehestäni ei taas ole siihen.
Minä olen hänen toivomuksestaan jonkun kerran sitonut hänet, hänen ilokseen, mutta tunnen oloni hyvin teennäiseksi siinä tilanteessa, sillä enhän minä häntä halua vielä sängyssäkin alistaa! Hän taas ei ole halunnut edes kokeilla sitä toisinpäin, enkä usko sen onnistuvankaan koska se edellyttää hieman käskevää asennetta eikä hänestä oikein ole siihen, ei ole riittävää itsevarmuutta ja " munaa" siihen. Meidän suhde ei ole tämänkään takia oikein ok.
Haluaisin normaalielämässäkin mieheltä sellaista naisesta huolehtivaa, jopa hieman isällisen määräävää kohtelua, mutta...kenestäkään ei ole ollut siihen.