Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minipillereiden lopetuksesta kesken kierron muutama kysymys

17.12.2005 |

Onko kiertonne menneet sekaisin? Söin liuskasta viikon pillerit ja sitten lopetin. Tiedättekö onko samanlainen mahdollisuus hedelmöittyä? Onko kellään omakohtaisia kokemuksia?

Vastauksista erittäin kiitollinen pikkuesteri!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tuo kierron sekoittuminen vaarana jos lopettaa kesken liuskan, eli aina kannattaisi syödä kiekko loppuun. Jos vauvaa toivoo niin silloin voi bongailla ovulaatiota vähän helpommin.

Vierailija
2/4 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköjään on muitaki joilla on samainen ongelma.. mäkin lopetin kesken laatan noi minipillerit ja sen jälkeen on kierrot ollu ihan sekasin.. vaikkei mulla ikinä oo säännöllisiä menkkoja ollukaan.. mut nyt on ollu parhaimmillaan yli 2kk kierron pituus ja lyhin kierto kestäny noin 2 viikkoo.. et taitaa siinä joku taika piillä sit.. :(

millähän noi kierrot sais " normalisoituun" ?? tai säännöllisiks siis?? kova vauvakuume vaivaa mut noi kierrot on tosiaan ihan sekasin niin en tiä et ovuloinko ees ollenka.. :(

kisuliini84

Vierailija
4/4 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin pillereitä sen huikeat 7 kpl koko aikana, mulla ei siis takana pitkää syömistä..Ei varmaan pistäneet kiertoa pahasti sekaisin? Toiveajattelua varmaan. No katsotaan loppuvuodesta, sitten pitäisi jottain jo tietää..Toivotaan sinunkin kierron jo normalisoituvan :-)