Pistääkö teidän naapurit lappuja/kirjeitä postilaatikkoon?
Hieno juttu. Tommosta pitäisi olla enemmän. Aitoa välittämistä.
Kommentit (6)
Olisi kamalaa, jos olisi tuollaisia naapureita.
että seuraavat tuloja ja menoja, ja tarkastelevat pihaa jne. niin tarkkaan. Siis se pyykkijuttu oli semmoinen, että mies laittoi isoja pyyhkeitä narulle, ja hän oli huomannut ne ikkunastaan ja siirtänyt niitä koska koskettivat maata. Miksi? Teline on nurmikolla, ei ne olisi mutaiseksi mennyt. Siis hän tuli meidän pihalle, ja siirsi mun pyykkejä. Aika höpsöä minusta, en olisi itse huomannut, enkä todella kyttää naapurin pyykkitelinettä, että laahaako pyykit maassa vai ei, ja pitäisiköhän mennä järjestelemään uudelleen. =D
Onko teillä kaihtimet kiinni päivisin? :D
Anteeksi, oli pakko..
Mutta asiaan, itse en ole lappuja saanut mutta eiköhän ainakin jotain "valituslappuja" tulee useammillekin.
mutta jos häiritsee niin ota yhteyttä ja keskustele asiiallsiesti, että pärjäätte kyllä :)
Minä en vain viitsi, koska tuntuu, että joka kerran kun olen naisen kanssa jutellut, se ottaa sen sellaisena kutsuna uuteen ryöppyyn lappusia ja pikkupalveluksia. Olen kai sitten aika erakko. Ja ei me ihan suljettujen verhojen takana eletä... ;)
Plääh, taas löysin yhden omasta laatikosta. Aika uusi naapuri, muuttivat tohon pari kk sitten, vanhempi pariskunta.
Nyt sitten sivun pituinen kirje, blaa blaa, anteeksi kun otan näin yhteyttä, mutta kysyy mun pyykkien kuivauksesta, roskahuollosta, ei ole minua nähnyt viime aikoina, on käynyt koputtamassa ovelle ja kukaan ei ole kotona (haloo, olemme työssäkäyviä ihmisiä...!), eivät halua tunkeilla, ovat uskovia ihmisiä ja haluavat vain varmistaa, että voimme hyvin. Eivät ole nähneet lapsia pihalla leikkimässä... voi vitsit, onko tämä normaalia??? Viime kerralla laittoi pikkulapun oveen jostain ihan tyhmästä, en edes muista nyt. Jättäis jo rauhaan... En ole viitsinyt edes ulos mennä, jos se vaikka tulee pällistelemään pihalleen. :)