Ex-kumppaneiden parhaat tempaukset! Tahan pinoon kaikki episodit, joita ex-kumppanit ovat jarjestaneet enimmakseen kiusantekomielessa.
Miten olette saaneet häiriköinnin loppumaan ja ottiko koville?
Kommentit (7)
kertonut mieheni exästä joka lähetti miehelle joululahjaksi kalsarit, siis eron jälkeisenä jouluna. Sitten se häiriköi muutenkin tekemällä tikusta asiaa, että saisi soitella, vaikka kaikki yhteiselämän lopettamiseen liittyvät asiat oli jo hoidettu.
Lopetti vasta sitten kun mies sanoi sille tosi rumasti, ettei halua olla missään tekemisissä enää epärehellisen ja hyötyjä-exänsä kanssa.
ostin asunnon (itse omilla lainoillani ja yksin siis maksoin) ja oltiin ns avoliitossa oltu. Jätkän piti mun ostoksen takia lopettaa yliopisto-opiskelu koska kuulemma oman asunnon omistaminen on niin rankkaa henkisesti. Eli sekopää oli siis tuo mun exä. Nykyään edelleen 43 vuotiaana yliopistolla kirjoilla ja kaupassa myyjänä... ja tarkennuksena vielä se, että se jätkä ei maksanut edes vuokraa meidän edellisestä kämpästä vaan mä maksoin. Ja olitiin muuten vuokralla sen faijalla...
Hmm.... miksiköhän ex?
minä olin löytänyt uuden miehen ja jättänyt hänet, ja voi voi häntä hylättyä raasua. Ei mennyt kovin hyvin läpi, sillä tilanne oli absolutely just toisin päin.
käytti uudesta miehestään ilmaisua " yks kaveri" silloinkin kun asuivat jo yhdessä. Entiselle miehelleen hän vihjaili muutaman kerran tekevänsä itsemurhan. Kimmastui aina ihan täysillä kun mies ei eron jälkeen maksanut enää hänen laskujaan.
oli tehnyt muutenkin paljon tyhmyyksiä, mutta se veti pohjat, kun hän soitti minulle eräs aamu, kertoi pettäneensä minua juuri ja alkoi sitten uhkailla itsemurhalla, jos uskallan harkita hänen jättämistään. Sillä tokihan häntä pitää paapoa, kun hän on juuri herännyt vieraasta sängystä.
Sai muuten kenkää tasan sinä päivänä. Koskaan hänelle ei mennyt päähän, että muillakin ihmisillä on tunne-elämä kuin hänellä.
mun exällä meni ainakin pari kolme kuukautta ennen kun lopetti häiriköinnin.muutin takasin vanhempien luo asumaan kun erottiin,ja se sitten soitteli mun vanhemmille tosi monta kertaa päivässä välillä itkien,välillä haukkuen mua tai mun vanhempia.tekstareita tuli mun isän kännykkään sitäkin enemmän,ja ennen kun vaihdoin mun kännynron salaisex niin laitto mulle myös itsari-tekstareita kaiken muun lisäx.se kävi läpi myös mun työkaverit ja uuden poikaystävän,ja lopulta kaikki oli tosi väsyneitä ja melkeinpä vihaisia mulle(!!!!) kun häiriköinnistä ei meinannut tulla loppua.se tuli välillä jopa meille kotiin mua haukkumaan kaikkien kuullen!!!kerran se vei mennessään multa mun kaikki meikit ja kännykän etten pääsis lähtemään mihinkään.tää kaikki sai mut tosi masentuneex,josta en oo vieläkään selvinnyt,vaikka kyseisestä episodista on kulunut nyt jo melkein 4vuotta.vieläkin mietin kaikkea tapahtunutta joka päivä,miten mä selviän tästä masennuksesta ja osaisin unohtaa.ikinään en voi anteeksi antaa sille ihmisille joka mut tähän tilaan sai.Se pilas mun elämän!!!
mennyt jätkän kaaliin, että ollaan erottu. Tuli aina kännissä mun ikkunan ja oven taakse kolistelemaan. Soitin muutaman kerran jälkeen sen äidille, et tulis hakemaan poikansa pois.
Eipä näkynyt sen jälkeen oven takana parkumassa =)