Uusperheelliset aina epäonnistuneita elämässään?
Tulemmeko aina olemaan epäonnistuneiden listalla osan ihmisistä silmissä?
Mieheni petti minua ja jäin lapsien yksinhuoltajaksi. Ihana mies ilman lapsia tuli elämäämme. Jotenkin saan kuulla, että jos tämän toisen miehen kanssa teen lapsia, niin olen vähän kuin hutsu, kun lapsia on useamman miehen kanssa. Menneisyys ilmeisesti myös ennustaa tulevaa eli kun olen kerran eronnut, niin eroan helpommin toisenkin kerran? Sen voin sanoa, että minä en olisi koskaan vakavasti sairaasta miehestäni eronnut, hän teki valintansa toimillaan.
Sen luvun olen kyllä kuullut, että avioliitoista 50% päätyisi eroon ja se on paljon se, ehkä tämä toinen puolikas vaan uskoo siihen, että voivat halveksia toisten elämää, kun he ovat eronneet. Luultavasti olisivat itsekin eronneet, jos olisivat samoihin tilanteisiin elämän yllättäessä joutuneet. Sellaisen luvunkin olen muuten kuullut, että jos kaksi petturia, jotka ovat toistensa kanssa lyöneet hynttyyt yhteen, niin heidän eroprosenttinsa on 75%. Paljonkohan on näiden uusperheellisten eroprosentit, jos ei ole tuota petturuusalkuperää?
Älä elä elämääsi muiden kautta. Jokainen voi rakentaa elämänsä ihan itse, tarvitsematta välittää yleisestä mielipiteestä, tai ylipäätään muiden kuin ihan läheistensä mielipiteistä.