Bruttopalkkasi + paljon palkasta jää käteen?
Kommentit (70)
En oikein jaksa uskoa... Laittakaa samalla ammatti ja paikkakunta.
Itse olen asiakasneuvoja, peruspalkka n. 1600 euroa, lisät päälle n. 200 euroa. Käteen jää noin 1400.
eiku kouraan 2018,40 miinus työttömyysvakuutus ja TEL ja ay-jäsenmaksu, siis 1845 euroa.
nelonen ammattiliiton asiamies (ylempi korkeakoulututkinto), Helsinki.
Ainakin 12:n luvut ovat ihan puppua. Jotta saisi Helsingissä 2500 euroa käteen pitäisi bruttotulojen olla lähempänä neljää tonnia... ei ihan kuulosta kirjanpitäjän palkalta.
Brutto noin 4600¿, verojen jälkeen hiukka päälle 3000¿, hampilääkäri oon.
Taitaa olla katellinen. Ei siellä mäkkärin kassalla taida paljon tienata.
eli vaihtelee aika paljon kuukausittain. viime kuussa bruttona tuli 2019 euroa, käteen siitä jäi 1639 euroa. ei paha!
opettaja olen. Eipä ole hurraamista näissäkään tuloissa, mutta hyvin pärjätään...
millä alalla yrität? en tietenkään ole tunkemassa alalle, kiinnostaa muuten vain (brutto 3000 - netto 3000)..
Mihin te rikkaat oikein rahanne kulutatte? Mulla mies opiskelija ja silti tullaan omillamme toimeen.... Yli 2000e kuukausitulot olisi meille kuin lottovoitto.
Seurakuntasihteeri, brutto 1780, netto 1260 ¿/kk. Koulutukselta erään taide-alan maisteri.
kouraan 2018, puhelinetu ja lounassetelit.
Veroprosenttia pienentää toistaiseksi se, että tammi-helmikuulta ei lainkaan tuloja (veroton apuraha).