Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥SYYStaaperoiden PERJANTAI♥

16.12.2005 |

Pinon aloitus!!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin katsomassa jouluista nukketeatteria. Mukana kaksi reilu 1 vuotiasta ja voi että molemmat tytöt jaksoivat hienosti istua ja katsoa esitystä. Mukava esitys myös aikuisten mielestä. Kotimatkalla käytiin vielä joulumarkkinoilla ja tuli hyviä joululahjaideoita. Kun ostaa käsityötä, tulee vielä parempi mieli antamisesta.

Ayap: Jos meitä ei oteta osastolle hoitoon, voisimme laajentaa meidän " Pelastakaa edes alati sairaiden lasten äidit" -tukiryhmää. Lempi ja Aavis ainakin otetaan mukaan, mutta myös muut ovat lämpimästi tervetulleita. Kuten tiedät, olet minun ajatuksissani. Halaus. Äläkä sitä astmalääkitystä pelkää, mä olen kiitellyt sitä monta kertaa. Voin tunnustaa, että Poikakin sai Ventolinea ja ei enää saanut yöllä kamalaa yskäkohtausta. Mies ei ihan ymmärrä mun kotilääkintää.

Kun on itse väsymyksestä ja huolesta sairas, niin lähes kaikki ylimääräinen toiminta vie loputkin voimat. Voimat onneksi palautuvat aika pian, kun jotain toivoa on putken päässä. Itse olen päässyt jo aika hyvin kuiville. Vaikka tiedän, että repsahduksia vielä sattuu, nautin joka päivästä, joka on ihan tavallista arkea. Ei tartte huolehtia, valvoa, käydä lääkärissä tai muualla huudattamassa lasta. Vaikka vaikeudet ja kärsimys ei ketään jalosta, se auttaa ymmärtämään, mikä on elämässä tärkeää. Ainakin vähäksi aikaa.

Voitaisko toivoa vielä kovemmin sitä lunta? Täällä tuli vaan muutama hippunen.

Mukavaa viikonloppua, jos en enää koneelle tule. Mökkireissusta ilmeisesti tulee totta, kun kaikki ovat vielä terveenä ja enää ei ehdi taudit tullakaan.

Pilette

Vierailija
22/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta senttikin riittää enkeleiden tekoon ja lumen heittelyyn! Esikoinen todisti sen kotimatkalla päiväkodista. Kirmasi kuin jostain horkasta herännyt koko matkan kotiin. Suloista!

Puhelin soi ja ajatus katkesi. Ehkä menen valmistautumaan pakkaamalla loputkin tavarat. Hyvää viikonloppua kaikille ja Piletille myös hyvää a-luokan viikonloppua! Minäkin olen tässä pelännyt, että jotain tulee ja reissu peruuntuu, mutta nyt näyttää jo hyvältä:)

T: Ynis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolasta kotiuduttu ja samalla käytiin kaverin kanssa MLL:n perhekahvilassa. Vähän käytiin haistelemassa toimintaa, kun tarvivat sinne vetäjiä. Ei meidän hommaa. Mutta kivaa siellä oli. Onnikin oli mielissään. Pienen alkuarkuuden jälkeen touhusi innoissaan. Tarkoitus olikin alkaa käydä siellä, että saapi Onni vähän enemmän vielä lapsikontakteja. Jotku on sitä mieltä, että lapsesta tulee arka ja vierastava, jos on vaan äidin kanssa kotona. Pöh, luonteesta kai tuo lähtee. Enkä sitä arkuutta ole miinuspuolena koskaan pitänytkään mutta oppis sitten oleen muidenkin kanssa, kun tulee se ikä, että tämä lelu on mun mun mun!

Mitat kun ikää on 1v2,5kk: Pituus oli pysynnä samana (epäilen, kun Onni itki hysteerisenä ja piti päätä hankalasti), muistaakseni: 76cm ja paino 9280g, lisäystä kuukaudessa 260g, eli ihan jees. Mutta köykänen mies siis on kyseessä.

Ayapille voimia ja jaksamista! Kuulostaa kyllä jo ihan käsittämättömältä enkä siksi osaa sanoa edes mitään järkevää. Kunpa siellä putken päässä näkyis jo sitä valoa!

No johan jäi tollotus päälle. Poistun etuvasemmalla keittiöön hakeen kaakaota tai jotain muuta hyvää. Kun se karkki ja suklaa on edelleen pannassa, vielä viikko ja yksi päivä, sitten saan syödä herkkuja.

T-P

Vierailija
24/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelille ja Ynikselle hyvää matkaa! :-)

Ynis, mikä moussessa meni niin mönkään, että se päätyi pönttöön ilman ruuansulatuselimistön läpikäyntiä???

Ayap, jaksuja!

Jatun typylle onnittelut ensimmäisestä pottaphytonista! :-) Niitä taivutettuja lusikkoja olen etsinyt minäkin mutten löytänyt. Seinäjoen kaupat, Velj. Keskinen ja muutama kauppa Tampereeltakin menty läpi. Tuloksetta. Nyt alan uskoa ettei niitä enää taideta valmistaa, kyllä niitä vielä 23v sitten tehtiin..

Hilunki, voin lahjoittaa vatsani sinulle 2.5kk ajaksi. Palauta sitten ennen synnytystä! ;-)

PullotteluG; ei kokemusta asiasta. Sini ei koskaan huolinut pulloa. Harmitti imetysaikana, enää ei haittaa.

Mimmulin Nöösälle onnittelut saunan valloituksesta! :-)

Aavis, jaksuja! Kumpa tilanteenne lähtisi jostain päästä helpottamaan.. Ihmettelit että miten työssäkäyvät jaksavat. Omat taannoiset pienet työkeikkani olivat ihania. Sai syödä usein kenenkään keskeyttämättä, aikuista juttuseuraa jne.. Kävi noin pienenä annoksena ihan lomasta. :-) Ps. Mieheni tarkkanäköisyys suuntautuu kyläillessä ihmisiin eikä ympäristöön. Olisi viikot kuluttua kyläilystä osannut varmaankin kertoa perheenne silmien värit yms.. Nyt ei enää varmaankaan muista. Juu, minun mies noteeraa minun silmien rajaukset, huulipunan sävyn vaihtumisen jne, mitä äijät ei yleensä kait noteeraa. Välillä raivostuttavaa.. kun antaa palautetta esim. huulten rajauksesta. Toisaalta minun ei koskaan tarvitse miettiä onko esim. ripsarini pikkuisen valunut. Mies kyllä kertoo..

Lila75

Vierailija
25/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetin välillä kun tekstin kirjoittaminen otti taas ikuisuuden. No niin jatkampa omaa napaa myöhemmin, Sini heräsi..