Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥SYYStaaperoiden PERJANTAI♥

16.12.2005 |

Pinon aloitus!!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui päivällä laittaa vielä että;

T-P, meillä myös poimitaan ruuasta esim. herneet sormin. Sini syö nykyään itse lusikalla sen mitä syö ja juo tavallisesta mukista. Vaivihkaa voi yrittää täyttää lusikkaa, mutta huuto on melkoinen jos avustamisesta " jää kiinni" . Nyt yrittää saada vaippaa itse päälle ja housuja. Eihän siitä muuta tule kun korvia vihlovaa huutoa, koska joko A) Sini turhautuu kun ei siinä puuhassa onnistu tai B) Sini suuttuu kun äiti yrittää vähänkin auttaa, vaippaan eikä housuihin kun en saisi koskeakaan. Välillä pistää mietityttämään tämä omatoimisuus.. Onneksi Sini on esikoinen, homma olisi varmaankin ihan mahdotonta, jos olisi isompia lapsia mitkä näyttäisivät omatoimisuudessa mallia! Sinihän myös yrittää pyyhkiä itse pimpsan pissapotalla käynnin jälkeen..

Tiivii, kiitos lusikkavinkistä. Täytyypä mennä kipporvaaroille kun kutsu tulee.

Eilen lähdettiin klo 8.00 hakemaan autoa Pohjanmaalta. Me menimme Sinin kanssa mummolaan ja mies haki sillä välin auton. Äitin kanssa kävimme tekemässä viimeiset lahjaostokset. Kummipojalle piti etsiä pussilakana ja empä olisi uskonut että ne ovat kiven alla.. Meni 3h ennenkuin löytyi kokoa 120x160 kivalla kuosilla. Yhden pussilakanan näin ennen Anttilaan menoa, mutta sekin oli kousiltaan ihan miesten karmeimpiin kalsareihin verrattavissa. Anttilassa olikin mukavasti valikoimaa. Kumpa oltaisiinkin menty ensimmäisenä sinne. Löysin Eurokankaalta eri sävyisiä Snoopy-kankaita jotka oli todella edulllisia metrihionnaltaan. Ostin 9m ja ajattelin päällystää isoja superloninpaloja Sinille peuhu/majanrakennustyynyiksi. Joskus voisin etsiä kivan sävyisen kankaan minkä voisi laittaa hupuksi tyynyjen päälle ja naamioida tyynyt sillä rahiksi. Heh, tulipas selitettyä taas ostosreissua mutta kun harvoin kauppoihin pääsee niin ne reissutr on aina niin " tärkeitä" . Kirppareille en enää jaksanut sitten lähteä, kävely oli jo niin vaikeaa.

Mies oli yrittänyt Siniä saada päiväunille, kun me olimme ostoksilla. Oli yrittänyt 1.5h. Turhaan. Meidän pieni Durasell-pupu paahtoi samoilla silmillä klo 7.30-20.30 välisen ajan. 8-0 Mummolassa kun ei malteta nukkua. Lähdettiin kotia kohti tosiaan puoli yhdeksältä ja Sini sammui autoon samantien. Onneksi iltapuurot, pesut ja yöppärit hoideltiin ennenkuin lähdettiin kotimatkalle. Ihana tuo tilaauto. Minun ei tarvinnut yrittää hakea mukavaa asentoa polvet hampaissa takapenkillä.. Tänään oli ensimmäiset ajoharjoitukset. Mimmuli, olit oikeassa, ei automaatti olekaan niin vaikea. :-) Sain jopa peruutettua auton talliin, mutta jonkin aikaa tarvitsee vielä harjoitella ennenkuin menen jonnekin parkkkipaikalle sillä peruuttelemaan...

Ulkona rapsakka talvikeli, -16. Kesämökkinaapuritkin (miehen täti ja sen mies) saapuivat eilen mökilleen. Oli mukava poiketa tänä iltana siellä. Tähdet tuikkivat ja kuu valaisi hyvin tien, lumi narskui jalan ja Sinin pulkan alla, koirankin silkuetti piirtyi niin nätisti lumeen. Sini on niin söötti kun on vällyissä pulkassa! :-)

Vällyistä puheenollen, vällykäärmeen puraisua toivon kaikille sitä tahtoville! ;-)

Hilunki, kiitokset talkoisiin osallistumisesta. Nyt täytyy etsiä vielä synnyttäjä ja mielellään joku joka hoitaa vauvaa ne ensimmäiset 6kk.. Sitten onkin mukava astua remmiiin.. :-D

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Lila75

Vierailija
2/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä lunta sitte tullukaa,ei edes nimeks..

Voi Venlaa :-( Pikaista paranemista!!!

Typy ollu tooooosi kiukku illan,ne hampaat kai..Sylissä nyhjäis kokoajan.Posket ja pyllyki punaset,jotain kai syöny vaik oon ollu tarkka..Pitää kai viel vähä tarkentaa :-/

Kiva naapuri,jolla typyn ikänen poika muutti pois-tylsää :-( !!!!

Enkelille turvallista ajomatkaa huomiseksi!!!

Eikös anoppilassa ollu netti,pääset tänne?

Voi kun nukkuttais yöllä!!TAitaa olla ikuine toive....Ja tomera,olisin hyvin ihmeissäni jos meill tulis 3.vauva ja jos vielä nukkuva ja viihtyvä!!!haaveilen vain....mies ei edes keskustele asiasta(vaik eihän ne keskustelemalla vaavit tule...)

jatu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän Tuttis on?

Joulusiivous tehty, olipa siinä hommaa. Tai no pölyt on vielä pyyhkimättä, mutta nyt ei enää jaksa. Ida on mun vanhemmilla, niin käytettiin tää aika hyödyksi. Siivosin pari kaappia, vaihdoin lakanat, pesin 3 koneellista pyykkiä, pestiin lattiat ja tampattiin matot ym. ym. Menihän siinä koko ilta, mutta kiva kun ei tarvii ens viikolla siivota ku pikasesti

Ai niin, on pitäny kysyä Mimmu K:lta, et miten kävi sen miehes työn kanssa? siis se mikä ois tarkottanu sitä, et sä oisit ollu kotona yksin 3 lapsen kanssa todella usein

nyt nukkuu, aamulla haetaan Ida ja sit kaverin synttäreille.

Öitä,

Petra ja Ida

Vierailija
4/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ynkälle kiwaa risteilyä ja Piletille kans kiwaa mökkeilyä.

Lila otan mahasi ilolla lainaan, saat takaisin ennen h-hetkeä, synnyttäminen ei ole kivaa.

Ayapille ja Lempolle kovasti voimia, sekä paranemista pienille.

Juup meikäläisellä ö-luokan viikonloppu edessä, töitä pe, la, su ja ma.

Enkelille hyvää Joulua ja turvallista matkaa.

Hilu

Vierailija
5/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottelen minäkin viikonloppuja,ku huomena lähdetään miehen siskon lapsen ristiäisiin.

Ynis! hauskaa ja rentouttavaa tukholmanmatkaa!

pullog: valitettavasti 2 dl makkarissa meidän sängyn päällä,kun on juonut riittävästi työntää pullon pois ja " kääntää kylkeä" ja alkaa koisimaan. joskus jos ei pulloon nukahda,jatkaa möyrimistä ja sitten silitellen nukahtaa. nukahdettuaan siirrän omaan sänkyyn. en ole ollenkaan tyytyväinen tähän pullolla nukuttaiseen,mutta en ole jaksanut vielä tehdä asialle mitään. jospa ensivuoden puolella se olisi projektina,kun nää ruokavaliojutut näyttäis nyt olevan aika hyvällä mallilla ja hampaitakin on tehty urakalla,että olisi odotettavissa seesteisempiä aikoja.... ???

Itsekkin kävin puntarissa ja imetyksen lopettamisen jälkeen oma paino on palautunut lukemiin ennen raskautta. imetyksen jälkeen oli 3 kg miinuksella. et palauduttu on.

T@hti,vieläkö ehtisitte piipahtamaan meillä ensi viikon to tai pe? Kurja oli äitisi suhtautuminen,vanhempien mielipiteitä kun on kuitenkin aina vaikea ohittaa. kyllä muakin kismitti tosi paljon kommentit kotoaolosta,mutta nykyään äitini pitää sitä oikein hyvänä päätöksenä. Kyllä sielläkin mieli saattaa todennäköiseti muuttua ajan kanssa. Silti sitä on usein niin herkkä omien vanhempien mielipiteille (ainakin minä olen).

Pitäisköhän poju herättää,uni nii maistuu tuolla pakkasessa. vaan en haluu et keikkuu illasta hereillä,kun huomenna on aikainen lähtö.

tiivii ja Vilho

Vierailija
6/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni äsken heräs ihan hikimärkänä mutta sain vielä nukkumaan. Syliin torkahti ja kun laitoin sänkyyn ja yritin pitää kättä selän päällä, nytkytti silleen, että ota pois se käsi. Sinne jäi. Päivällä on aina kuumissaan peiton alla nukkuessaan. Nyt varmaan nuhakin vaikuttaa.

Hilu, täälläkin tiedossa ö-luokan viikkis... Töitä la ja su illat. Sitten alkaa joululoma ja seuraavan kerran töihin ens vuonna!!! Kaveri lupas tehdä mun välipävien iltahukin niin ei tartte keskeyttää Oulun keikkaa.

Reissuun lähtijöille: Pitäkää kivaa!!!

Kirjuutinpa tuossa äsken työhakemuksen. Oli Oulussa hotellissa paikka auki. Periaatteessa hotellihommat ei enää nappaa mutta kun olenkin tähän asti tehnyt töitä hotelleissa, joissa respa tekee kaikkea muutakin. Esim. siivoaa huoneita, hoitaa aamiaista yhtäaikaa ja moppaa lattioita. Joten olis kai tuo aika jo kokeilla " oikeita respan hommia" . Esimieshän olen koulutukseltani mutta ne hommat saa vielä oottaa.

Mitenkähän työhakemukseen suhtaudutaan, kun siitähän käy ilmi, että olen lapsellinen? Menee varmaan silppuriin alta aikayksikön.

Hei hitto. Anna olikin tuossa pöydällä. Luulin ettei sitä eilen tullut. Pöh, nyt äkkiä sen kimppuun ennen kuin Onni oikeesti herää!

T-P

Vierailija
7/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupperwarella on taivutettuj lusikoita ainaskin.

Vierailija
8/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi loma!!!! jipii, en mee kouluun kolmeen viikkoon!!!! koe meni vähän penkin alle, mutta ainakin kirjoitin paljon. Taito se on sekin, että saa konseptin täyteen vaikka ei olisi edes sanottavaakaan.... ja kansantalouden tentistä tuli 5, samoin kannattavuudesta. Nyt on hyvä aloittaa loma!

Jaksuja sairastelijoiden äideille, ainakin Ayap, Lempo, Aavis ja kaikki muut, joilla on huoli lapsen voinnista!

Ynikselle ihanaa reissua!

Unohdin, et piti soittaa neuvolaan, tarvitaan se terveystodistus ennen päivähoidon alkua. No kai sitä vielä ehtii.

Mä olen sitä mieltä, et nyt jaksan paljon paremmin kun saan käydä koulua, vaikka se onkin raskasta ja paljon on hommia. Näkee kuitenkin muita ihmisiä, ja saa vähän (hyvin vähän mun kohdalla) käyttää aivojaankin. Vielä ku tosta sais palkkaa, niin olisin aika tyytyväinen.

Ai niin iltapulloilusta sen verran, Idakaan ei nukahda siihen pullolle, vaan laitan sänkyyn jossa nukahtaa yleensä samantien. Mut silti haluaisin tosta tavasta eroon, mutta se tuntuu olevan Idalle tosi tärkeä. iltaisin aina vilkuttaa isälleen, ja menee omaan huoneeseen lattialle odottelemaan mua ja maitopulloa. Toisinaan ei jaksa edes pysähtyä isänsä luo vaan viilettää huoneeseen ja samalla vilkuttaa. Ihana on!!!

Ai niin, koska mulla on edelleen viikon pinot lukematta, niin en oo muistanu onnitella Ramikaa. Onnea onnea!!!! Ihanaa, että näitä uutisia on nyt tullut paljonkin.

Jatulle piti jo aikoja sitten sanoa, et ajattele jos teille kuitenkin tulis vielä kolmas lapsi, ja tää ois vauvasta asti hyvä nukkumaan, viihtyis rattaissa ja olis muutenkin rauhallinen, niin vähänkö olisit ihmeissäs :)

nyt siivoamaan, aion alottaa joulusiivouksen nyt, lakanojen vaihdolla aloittelen. Ihanaa perjantaita kaikille!

Petra ja Ida 1v3,5kk

Vierailija
9/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo, että typy on paranemaan päin. Tänään päikkäreiltä herättyä vaan itki ja itki ja itki. Niinpä tietysti: korvatulehdus molemmin puolin. ONNEKSI otin korvalampun töistä kotiin, meinasin jättää sinne kun aattelin ettei varmaan tarvita.

Nyt apteekkireissulle. Nyt pikkuinen jo naureskelee, näemmä suppo auttoi. Isänsä kanssa pelleilee tuolla ruokapöydässä, suloinen.

- tea -

Vierailija
10/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi simpura, että teilläkin, Tea :( Kunpa menisi äkkiä ohi.

a - kiittää kaikesta myötätunnosta *jakaa virtuaalikunniamerkkejä pelastuksesta*

Vierailija
11/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että itellä menee voimat ihan tavallisissa hommissa, niin sitten ei riitä enää mitään sanoja teille, jotka oikeasti rämmitte syvissä soissa lasten sairastaessa.

Hyvää ja Siunattua jouluaikaa Enkelille ja muille jo joulunviettoon lähteville! Tarkoitus oli kyllä laittaa -spostitervehdys, mutta saapa nähdä.

Syömisestä sen verran, että Pekka on isompiin sisaruksiinsa lähtenyt ja syö tomerana itse, mutta hyvin vähän lusikalla tai haarukalla. Omalla kädellä lappaa ruuan suuhun, oli se mitä hyvänsä. Kiisselit ja muut on sitte kiva imeskellä sormista. Ja maitoa juo itse tavallisesta muovimukista.

Ynikselle oikein mukavaa ja rentouttavaa reissua!

Mimmu k:lle voimia. Jotenkin ei millään tahdo käsittää, että teille tosiaan voi vauva syntyä ihan milloin vaan.

Ayap. Millä ihmeen voimalla sä vielä tikkaat? (kudot) Mä en ymmärrä ollenkaan. Mä en saa edes tippuneita kulkusia ommeltua takaisin lasten tonttukauluksiin.

Kovasti voimia Ayapille, Aavikselle, Pilelle ja Lempolle! Voi että, kun voisitte tehdä niin kuin meidän neiti keskimmäinen kiukulleen, että " nappaa kinni ja heittää kauas pihalle" .

Mimmuli. Kyllä sullakin tuota energiaa riittää ja osaat niin kauniisti aina kaikkia huomioida.

Lumilähetys lähtee heti --------

Ei täälläkään mitään valtaisia nietoksia oo, mutta Suomenselän vaikutuksesta yleensä reilusti valkea joulu kuitenkin.

Voimia työläisille!

Tiivii. Mua vähän epäilyttää, riittääkö mulla voimat tai aika ens viikolla. Vaikka tosi mukava olisi kyllä nähdä. Mutta jos ehdit, niin laitatko s-postina tai tekstarina tarkempia tietoja, niin voin vielä miettiä ja yrittää järjestää.

Tomeralle onnittelut loman alkamisesta!

Tea. Toivottavasti tyttö paranee pian ja kunnolla!

Viime yö oli tosi hyvä yö (siis Pekalla. Neiti keskimmäinen sen sijaan tuli ennen neljää kertomaan, että pissat on tullu sänkyyn(

Edellinen yö taas oli surkea.

Kävin välillä vaihtamassa Pekalle kuivan paidan, kun oli hiansa jossain kastellut. Nyt en tippaakaan muista, mitä meinasin kirjoittaa. Siksipä painun kotitöiden pariin. Niitähän meillä riittää.

T@hti

Vierailija
12/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas täällä! Kuudelta heränneenä jälleen...miks en nuku! Nea vielä sängyssään, saattaa kyl olla jo hereillä. Illalla oli mukavat pikkujoulut. Innostuin itsekin koristelemaan kotia ja laittelin kynttilöitä paljon ja ihana tunnelma oli. Kaverit lähti puol kymmeneltä ja Nea nukahti ihan kivasti. Yökin meni yhdellä tutin laitolla.

Jatu, mites teidän yö? Kamalalta kuulostaa..toiv. ei typy oo kipeeks tulossa! Neal oli toi vaihe, et koko yö halus vettä. Me jossain vaiheessa vaan otettiin se pullo pois, ku koko ajan sai heräillä.. Onnittelut pottailusta! :) Kyl se syöminenki siitä..sotkua meilläki välillä enemmän ja vähemmän. Nii ja mustaki on ihana lukee sun juttuja. Välillä ihan kauheesti naurattaa, ku osaat nii kivasti kirjottaa!

Maitopullosta. Nea ei suostu mukista juomaan kuin pelkkää vettä, eli pullo viel käytössä. En tiedä, millon jaksan vierottaa, ku hankalalta tuntuu.. Illalla juo 200ml, sit potalle, pesulla, pestää hampaat ja nukkumaan. Eli siinä mielessä ei ongelma, ku ei pullolle nukahda.

Aavis ja Lempo, voi teitä ja teidän pikkuisia.. Kunpa voisi auttaa! Täällä ollaan ja halutaan olla tukena. Voi kun asiat alkaisi oikeasti helpottamaan!

Tomera, en kyllä ymmärrä, miten jaksat noi opiskelut, huh! Voimia!

Pile, ihanaa viikonloppua! :)

Mulla siis ohjelmassa tänään pakkaamista. Illalla vietetään perheen kesken omat pikkujoulut ja availlaan jo lahjoja. Ei viittitä turhaan kuskata edestakasin, ku pitkät matkat ja auto niin täynnä! Ja appiukko jo sano, et kandee varata tilaa, kun he ovat ostaneet ISOJA lahjoja Nealle. Mut nyt kutsu kuuluu, moi!

Enkeli1 ja Nea

Vierailija
13/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on jo ihme, että taas ehdin koneelle näin ajoissa. Onni leikkii tyytyväisenä tuossa.

Yö oli hyvä, vaikka Onni onkin nuhassa ja vähän yskikin äsken. Muutaman kerran se inahteli mutta ei mitään muuta. Kun mentiin nukkumaan itse jo 21.30, Onni heräs itkeen mutta tassulla tyyntyi. Itse nukuin onnettomasti. Kuuhullu - aika täyden näköinen kuu oli taivaalla eilen. Aamu alkoi 7.

Keitin puuron, kaurapuuron ja veteen, kun yleensä maitoon. Ja ajattelin laittaa ekaa kertaa mustikoita pakkasesta sekaan. Virhe. Niitähän sitten piti yrittää sormin napsia puuron seasta ja puuroa meni 2 lusikkaa. Viiliä sitten lattialla istuen puoli purkkia.

Voi että rasittaa välillä vaikka kai tuo on jo selvää, että meidän lapsi ei ole aamusyöppö.

Onko muilla tuota " ongelmaa" , että kaikkia isompia paloja pitää sormin noukkia ruuasta ja sitten ei suu aukea lusikalle oikein??? Porkkanan palat mm. meillä aiheuttaa tämän. No eihän tuo iso ongelma ole.

Tänään on neuvola. Painokontrolli noitten viljojen takia. Noistakaan en ota selvää. Just puhuttiin eilen miehen kanssa, että ei sekään ihan selvää ole, että se vehnä olis ollu sopimaton. Pitää varmaan joulun aikaan kokeilla. Tai ehkä sitten myöhemmin. Tai sitten kokeilee sitä ohraa. Polvitaipeissa kun on tuo ihottuma koko ajan, sai vehnää tai ei.

Kuituja vaan ei saa mistään tuo lapsonen oikein kun nuo kauramäärätkin on aika pieniä, kun ei ole leipää, jossa olis vaan kauraa mut ei muita viljoja. Siis meillä ei ole, kaupassa vois ollakin.

No joo. Pitäs tietty suhteuttaa näitä meidän ongelmia vähän. Ei nämä nyt isoilta kyllä tunnukaan mutta kunhan hölötän..

Voi, kello käy. Pitää alkaa laittautuun.

Niin tuo iltapullottelu vielä. Tarkoitus olis, että mekin siirryttäis joskus siihen, että iltamaito otetaan jossain muualla ku makkarissa. Pullolle Onni ei kyllä nukahda, ellei ole totaalisen tiltti. Mutta yleensä siis juo sen sylissä ja jää omaan sänkyyn tolskaamaan ja nukahtaa sitten.

Nyt pitää oikeesti mennä! Ihana kun on perjantai mutta ei kiva, kun mies tulee ehkä 8 tai 9 aikaan illalla.

T-P

Vierailija
15/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tämä perjantai! Tää lähtee Tukholmaan, kipii!

Pitäis varmaan pakata, kun iltapäivällä se on hankalampaa. Pikkurinsessa katsoo Nalle Puhia:) Meillä on siis toinenkin fani jo! En saa muuten mitään oikein tehtyä, joten olen sortunut kerran päivässä istuttamaan telkkarin ääreen.

Nyt kaivamaan laukkua esille...

T: Ynis

Vierailija
16/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa käyty, kaikki kunnossa. Teho-mieheni on tänään vapaalla, joten hän oli (valitettavasti) kantanut sillä aikaa kun kävin th:lla kaikki matot ulos ja ilmoitti: meillä on siivouspäivä. Voihan kökkö... no, ei tarvii ensi viikolla tehdä kuin pika-pika siivous sitten. Aikoi muuten pestä illalla vielä saunan.

Ynikselle mukavaa matkaa, nauti!

Tomeralle onnea opiskeluun!

Ei niin huono yö kuin ennalta pelkäsin. Itse tosin valvoin 2-3.30, mutta T nukkui ad 8.30 ja vain muutama herätys yöllä, mies hoiti nekin :D Ihana, kun mies on joskus viikolla vapaalla, saa itse levätä vähän enemmän.

Mutta nyt pitänee tarttua pölyrättiin, evvk...

Mimmu

Vierailija
17/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sataa lunta!

Minä olen neulonut siskolle ja anopille tontunviemisiä ja eilen aloin vielä äidille lapasia värkätä. Illalla tein resorin, yhdellä värillä. Kaffekupin kanssa aloittelin kaksiväristä osuutta ja peukalokiilaa. Kuinka ollakaan, lisäsilmukat tuli väärälle puikolle, huomasin sen kun piti tehdä seuraava lisäys. Eikun purkamaan. Sain kiinniotettavat silmukat neuleesta puikoille, joten purkamisen saattoi tehdä katsomatta sen kummemmin. Nuoruuteni innolla vetelin sitten ne neljä purettavaa kerrosta lankaa - suoraan kahvimukiin!!!

Tean tyttöselle paranemista, mistä nuita pöpöjä oikein tulee? Flunssa- ja muut basiliskot huis, pois lapsosista! Ja äideistä kans.

Onko kenelläkään tietoa, hoidetaanko huolesta sairastuneita äitejä jossain keskitetysti? Aavis ja Lempo, yritetäänkö samalle osastolle? Muita tulijoita?

Viime yö meni leppoisasti itkeskellessä, ensin kolmeen asti äiti, puolitoista tuntia taukoa ja Väkkärä astui vuoroon. Pyörsky säesti molempia. Väkkärä saa (valkoista)riisiä, lihaa, mustikkaa ja puolukkaa. Aloitin tiistaina kauran ja vitamiinilisän, toissapäivänä tuli vähäinen oksu kerran ja eilen isosti monesti. Tänään en anna vitskuja. Jos se auttaa, niin huomenna yritän antaa kapselista kahden puolikkaan sijasta ihan pikku hippusen yhden kerran.

Itkettää taas. Ei tuo Pyörskykään kunnossa ole. Yöhuutaminen ei minusta ole normaalia tuon ikäisellä. Alkuyö menee yskiessä, loppuyö huutaessa. Päivät kamalaa kiukkua ja väsymystä, vaatteet sattuu ja masu on kipeä.

Maanantaina kiltti korvalääkäritäti katsoo Pyörskynkin korvat kun on Väkkärän kontrolli, ja tiistaina saadaan verikokeiden tulokset. Jos ei korvista eikä verikokeista selkiä mitään, niin aloitetaan astmalääkitys.

Ei huvita.

Jaahas, jatkan mummoilua eli kutomista tai mitälie neulomista...

Vierailija
18/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmu:Saisko sun miestä lainaa???Meillä tuo ei ainakaa ehdota siivousta,mielummin et jos ei siivottas!!!

POika anto eilen vinkin:" Äiti sun pitäs pestä enempi pyykkiä et tuo kori olis joskus tyhjä" ...Minä vaan kiitin neuvosta!! ;)

Voi ENkeli:Ei tuo typy opi ikinä syömään..Tänään se mätti puuroa pöydälle ja tilas sen siihen.Mä en yksinkertasesti kestä tollasta!!Miotenhän sais milenkiinnon pois siitä lusikasta??!

Nyt syö tuossa vieressä kissan ruokaa...nam!!

Illalla annoin typylle pronaxenia ja sanoin et jos heräät,ota tutti mut älä turhaan herätä äitiä!!Typy halus vettä kahen maissa,sit seikalta..7.45 velli ja jatko unia!!!

Minä valvoin 4-5 ja sit aamulla en enää 7jälkee nukahtanu...

Vein pojan tarhaa ja oletin et täällä kahvi odottaa ni nukkuvat sekä mies että tyttö :-/

Ayap:Voi kun teillä nyt edes pari asiaa selviäis!!!Voimia ja neulomisintoa :-)

Vähä äklö olo,söin (aika) paljo suklaata...mut imuri odottaa!!!!

Ynksy:Nauti matkasta!!!!Siel on jouluruuat...

Typy murentaa kynttilää lattialle!!!

jatu

Vierailija
19/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatu

Vierailija
20/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paranemistoivotuksista. Ehkä tämä tauti sittenkin voitetaan. Nyt alkaa jo olla parempi suunta. Tosin ilmavaivat ovat massiiviset. Kivaa kanssaihmisille. ;)

Eilen Nöösä oli ensimmäistä kertaa saunassa. Aiemmin olemme kyllä kokeilleet, mutta Nöösä kylpykammoisena oli silloin eri mieltä ja saunakokeilut ovat jääneet. Nyt kun kylpeminen on sujunut jopa nauttien ja iloiten, otimme seuraavan askeleen. Varovaisesti etenimme ja pienten alkupelkojen jälkeen Nöösä seisoi keskilauteella ja räppäsi vetellä tyytyväisenä.

Enkelille perheineen hyvää joululomaa ja -reissua! Jaksua! Unihiekkaa aamuihin.

Aavis: ison iso ja voimia antava halaus. Toivon myös teidän neliöille venymiskyvyn. Olette ajatuksissani paljon.

Lempo: uuren suuri ja jaksua antava halaus. Kurjaa, että pitää äitileijonan tavoin ärjyä ja puolustaa ja taistella asioista, vaikka muutenkin voimat on vähissä huolesta. Olette ajatuksissani.

T-P: onnille pehmentäviä kakkimussäteitä.

Ynis: hauskaa matkaa!

Pile: nautinnollista viikonloppua!

Ayap: valtaisan suuri halaus. Jaksua ja voimia ja helpotusta huoleen. Pikkusille parantavia silityksiä. Olette ajatuksissa.

Tänään tulee sisko miehensä kanssa meille viikonlopuksi. Näen siskon ihanan pyöristyvän masun ja ultrakuvat. Ihanaa! Siskon mies aloittaa kittaamisen eli maalaushommat tällä mammalla lähestyy. Opiskelukavereitakin saan kaksi tänään kylään.

Jaksua kaikille ja smuik!

-Mimmuli ja Nöösä