Missä olit joulukuun 26.12.2005?
Kommentit (5)
ja koko joulun olin ollut pahalla päällä, kun ei saatu lomamatkaa enää jouluksi - aina on oltu joulu kaaaaaukana. Kanarian kauden jälkeen olemme viime vuodet - siis joululomat - viihtyneet Thaimaassa, mutta olen ollut jälkeenpäin iloinen, että meille ei viimejouluksi lomamatkaa riittänyt.
Lööpit kertoivat että 800 ihmistä on kateissa, ihmettelin että miksi siitä juuri nyt, jouluna niin kovasti kohistaan... Vasta parin päivän päästä Suomessa kuulin mistä on kyse:-(
Phuketin saarella tapahtui! Oletko käynyt siellä, oletko nähnyt jälkiä, millaista on ja tiedätkö millaista oli ennen ja mitä siellä tuhansille ihmisille tapahtui tuolloin? Heti lentokentällä on ruumistelttoja - minulle ne tarkoittivat jotain vaaraan liittyvää.
Se on totta, että kuolleita Thaimaassa oli vähemmän kuin Indonesiassa, mutta jo Phuketin saarella silti paljon, Khao Lakissa paljon ja koko Thaimaassa olikohan yli 5000 - vai vähättelenköhän ja muistin vain länsimaalaisten luvun?
Mitä pohjoisemma eli Khao Lakiin päin Phuketin länsirannikkoa kulkee, niin sitä suurempaa tuhoa on aikaan saanut, sitä vaarallisempaa on ollut.
Vierailija:
ja koko joulun olin ollut pahalla päällä, kun ei saatu lomamatkaa enää jouluksi - aina on oltu joulu kaaaaaukana. Kanarian kauden jälkeen olemme viime vuodet - siis joululomat - viihtyneet Thaimaassa, mutta olen ollut jälkeenpäin iloinen, että meille ei viimejouluksi lomamatkaa riittänyt.
Vaikka itse olisit selviytynyt naarmuitta ja ehkä et edes nähnyt koko aaltoa, niin kyllä tuo vaikuttaa! Joka puolella näet ihmisiä, jotka ovat menettäneet vähintään matkatavaransa, monet omaisensa. Kaikki on aivan sekaisin, joka puolella itkeviä ja paniikissa olevia ihmisiä.
Itse olin onneksi turvallisesti kotona, mutta tuttavaperhe oli Khao Lakissa.