Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit syyskuun 11. päivänä 2001?

Vierailija
15.12.2005 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin äkkiä kotiin tv:n ääreen.

Vierailija
22/28 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme juuri lähteneet toimistolta kun kuulin auton radiosta ensimmäisen koneen törmäämisestä. Ensimmäinen ajatukseni oli, että on tapahtunut kauhea onnettomuus. Kun sitten kuulin, että on toinenkin kone törmännyt,, tajusin, ettei ole onnettomuudesta kyse. Välähdyksiä näin TV:n uutisojelmasta asiakkaiden luona. Nämä sota-ajan kokeneet vanhukset olivat ihan järkyttyneitä, monet heistä pelkäsivät että 3 maailmansota on syttynyt ja sinä iltana meni paljon aikaa ja voimia heidän rauhoittamiseensa. Itse pystyin asiaa ajattelemaan vasta yöllä kotona...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin uutisia ja en ensin tajunnut mitä ja missä on tapahtunut....kunnes tuli kuvia tornien tuhosta.

Vierailija
24/28 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo juoksi käytävää pitkin kailottaen, että lentokone törmäsi WTC:iin. Minä sanoin, että " ooops!" , ajattelin onnettomuudeksi. Pomo meni koneelleen katsomaan uutisia, ja kohta huusi sieltä, että jumalauta, toinenkin törmäys! Tällöin kaikki käytävän varren asukit kokoontuivat järkyttyneinä pomon huoneeseen katsomaan CNN:ää koneelta.

Vierailija
25/28 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vilkaisin ohimennen tv:tä ennen lähtöä. Tulikin katsottua sitten kauemmin.

Vierailija
26/28 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja telkkari ei toiminut kunnolla ja vaan arvuuteltiin että mitä on tapahtunut...

Vierailija
27/28 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä hetkellä olin töissä, kun WTC tapahtui, mutta toivoin koko ajan pääseväni töiden jälkeen turvakotiin, minne sitten sainkin paikan.

Vierailija
28/28 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ihme, ettei koskaan ole lentokone lentänyt kerrostaloa kohti vaikka niitä kokoajan tuosta yli lentää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme