Missä olit syyskuun 11. päivänä 2001?
Kommentit (28)
Olimme juuri lähteneet toimistolta kun kuulin auton radiosta ensimmäisen koneen törmäämisestä. Ensimmäinen ajatukseni oli, että on tapahtunut kauhea onnettomuus. Kun sitten kuulin, että on toinenkin kone törmännyt,, tajusin, ettei ole onnettomuudesta kyse. Välähdyksiä näin TV:n uutisojelmasta asiakkaiden luona. Nämä sota-ajan kokeneet vanhukset olivat ihan järkyttyneitä, monet heistä pelkäsivät että 3 maailmansota on syttynyt ja sinä iltana meni paljon aikaa ja voimia heidän rauhoittamiseensa. Itse pystyin asiaa ajattelemaan vasta yöllä kotona...
Kuuntelin uutisia ja en ensin tajunnut mitä ja missä on tapahtunut....kunnes tuli kuvia tornien tuhosta.
Pomo juoksi käytävää pitkin kailottaen, että lentokone törmäsi WTC:iin. Minä sanoin, että " ooops!" , ajattelin onnettomuudeksi. Pomo meni koneelleen katsomaan uutisia, ja kohta huusi sieltä, että jumalauta, toinenkin törmäys! Tällöin kaikki käytävän varren asukit kokoontuivat järkyttyneinä pomon huoneeseen katsomaan CNN:ää koneelta.
ja vilkaisin ohimennen tv:tä ennen lähtöä. Tulikin katsottua sitten kauemmin.
ja telkkari ei toiminut kunnolla ja vaan arvuuteltiin että mitä on tapahtunut...
Sillä hetkellä olin töissä, kun WTC tapahtui, mutta toivoin koko ajan pääseväni töiden jälkeen turvakotiin, minne sitten sainkin paikan.
että on ihme, ettei koskaan ole lentokone lentänyt kerrostaloa kohti vaikka niitä kokoajan tuosta yli lentää!
Mentiin äkkiä kotiin tv:n ääreen.