Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

syöppö vauva?

15.12.2005 |

Hei..miten paljon teidän vauvat syö? Meidän kuusiviikkoinen tyttö on aina ollut ns. iltatankkaaja ja illat onkin mennyt sitten imettäessä. Nyt kuitenkin neiti aloittaa jo viiden jälkeen levottoman parkumisen ja venkoilun vaikka hän juuri olisi lupsinut rintaa yli puoli tuntia. Tulin siihen tulokseen että ehkäpä nälkä jäi kuitenkin. Olen antanut muutamana iltana imetyksen jälkeen pullosta Nan-korviketta lisäksi ja sitä vauva juokin n. 50 ml. Millaisia määriä muut antavat vauvoilleen korviketta lisänä imetykselle?

...tuntuu että meidän " papu" on jatkuvasti nälkäinen=)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

illat tankattiin. Ajattelin silloin että ei voi olla taas nälkä!!! Kyllä vaan voi. Minulla sitä maitoa ei oikeasti tullut tarpeeksi, huomattiin se aika pian. Lypsin pulloonkin minkä kerkesin (sain peräti huimat 60ml lypsettyä) ja aina sai rinnalta antaa lisää maitoa jonkun 50-100ml. Kannattaa laittaa mielummin reilusti sitä maitoa pulloon ettei maito mene pullossa ihan " loppuun" jolloin vauva imee ilmaa enemmän.

Mutta illat tosiaan tankattiin, hyvä niin koska vaaveli nukkui n. kaksikuisesta 8 tuntia syömättä.

Nyt onkin sit taas ihan eri jutut, hampaita jne...ikää 9kk.

Vierailija
2/2 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paino noussut hyvin? Minä luotin alkuviikkoina liikaakin maidon riittävyyteen ja järkytys olikin kova, kun vauvan paino ei ollutkaan noussut niinkuin olisi pitänyt. Imetyksen lisäksi annoin sitten vauvalle vaihtelevasti 1-3 kertaa päivässä lisämaitoa (n. 40-60 ml). Niin olin varma että saa riittävästi maitoa.

Jossain vaiheessa (2-3kk iässä) lopetin lisämaidon annon kokonaan ja täysimetin.

Mutta eikös se niin mennyt että sitä mukaan tissimaitoakin tulee enemmän kun mitä vauva sitä imee..

tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla