Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä olet aicha????????

15.12.2005 |

minne katosit?näin sun viestin pitkä aika sitten, sen josa kerroit että teille tuli tyttö. muistatko vielä mua?kävit poikien kanssa meillä kylässä martinlaaksossa asuitte silloin tampereella. otapa yhteyttä pian!!!!!!!!!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

abyk:

minne katosit?näin sun viestin pitkä aika sitten, sen josa kerroit että teille tuli tyttö. muistatko vielä mua?kävit poikien kanssa meillä kylässä martinlaaksossa asuitte silloin tampereella. otapa yhteyttä pian!!!!!!!!!!!!

Vierailija
2/4 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaisitko sanoa miten hänet tavottaisin?ghaluaisin kovastijatkaa alkunutta ystävyyttä. kiitos jo tuostakin tiedosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu taallahan mina enklantissa jo pitkan aikaa olen asustellut!

olenhan minakin sinua yritellyt pyydystella mutta en ole saavuttanut!

nyt satuin pitkasta aikaa kurkkaamaan vauva palstaa ja taallahan minua kuikuilet!

harmi en vain kerkia kauhiasti koneella pysya kun ei ole viela omaa konetta! onko sinulla viela samat mese tiedot??

jos vaikka joku kerta voisin laittaa meilia sulle?

itsella vain omalla nimella meilit joten en kehtaa laitella osotetta yleiselle!

mutta yritan mahollisimman paljon tarkkailla nyt tata palstaa jos vaikka kuulisin sinusta lissaa!

mutta koittakaa jaksella siella ja ilmoittele itsestasi jotakin,niin otan yhteytta!!!

terveisin:Aisha

Vierailija
4/4 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu samt týedot výelakýn patee. meýan nettý rupes tanaan toýmýmaan. ýlmoatahan ýtestas ja terkut kaýkýlle teýlle sýnne kotýýn

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi