Mitä poikani oikein näkee vai kuvittelenko vaan?
Kohta 2-vuotias poikani meni tuossa äsken nukkumaan. Peittelin häntä sänkyyn ja toivottelin hyviä öitä, kun poika osoittaa sormella johonkin katon rajaan ja toistaa selkeästi " tyttö, tyttö tuolla" . Minä kysyin, että mikä, missä? Ja taas sama vastaus: " tyttö" .
Reilut kolme ja puoli vuotta sitten sain keskenmenon viikolla 12. Tuon lapsen laskettu aika olisi ollut siinä joulukuun puolivälissä. Huomasin, että nyt on 15.päivä joulukuuta... Mistä tuo tulikin mieleen taas, en ole ajatellut keskenmenoa pitkään aikaan.
Kommentit (30)
sähisee olemattomille ja sitten juoksee karkuun niitä:P koira säpsähtelee ylös kesken sikeimmän unen kiljahtaen ikäänkuin joku olisi potkaissut ja tyttäreni myös näkee jotain tätejä katonrajassa. ei niitä kannata niin vakavasti ottaa:)
Meillä lapsi katseli aina kattoon vauvana ja jokelteli ja leperteli jollekkin. Vaikka pinnasängyssä oli leiluja ja mobile, ne ei kiinnostaneet, vaan aina samassa kohtaan kattoa oli jokin joka sai lapsen iloiseksi.
Uskon, myös että aikuisetkin näkisivät enkeleitä, jos vaan säilyttäisivät uskonsa!
nähnyt suojelusenkelini ja en tiennyt että muut eivät niitä näe. Edelleen näen asioita joita muut eivät, joskus se on aika raskasta.nämä on asioita joihin toiset uskoo ja toiset eivät. Mutta pitää antaa tilaa meille kaikille!
eikä ymmärrä tiedekään mitään syvimmästä sielustamme.
kaikki voi kai olla mahdollista.
No tätä veljeä oli käärme pistänyt pojan ollessa 4 vuotias. Ja silloin ei lääkkeitä tai hoitoja saatu pojalle. Jalka oli turvonnut hirveästi ja ollut kipeä. Poika oli illalla istunut vanhempiensa kanssa ulkona talon portailla ja sanonut " katsokaa tuolla taivaalla näkyy enkeleitä he ovat tulleet hakemaan minut" . Mummoni vanhemmat ovat tämän kertoneet aikanaan
Kerran sitten selvisi että hän pelkäsi yhtä lahjaksi saamaansa taulua, jossa oli tyttö omena kädessä. Se on aika epäselvä kuva, tyttö nauraa, mutta joistakin se voi näyttää irvistykseltä. Poistin kuvan heti lapsen huoneesta ja sen jälkeen ei ole " tätejä" pelätty.
Lapsilla on paljon mielikuvitusolentoja. Pikkuveljeni jutteli aina pienenä pitkään " pikkuisten" kanssa.
Se on ihan normaalia.Meilläkin poika sanoi pari vuotiaana että hänen huoneensa verholautaan tulee yöllä karhut syömään kukkia.HOH,HOIJAA!!!!Hän on aina pelännyt jostain syystä pimeää.
oppivat niin näyt katoaa.. mulla itselläni tytär ja hänen isänsä teki itsemurhan tytön ollessa 3 vuotta ja tyttö näki isäänsä aika tiuhaan ensimmäisen vuoden milloin istui autossa ja laittoi turvavyötä päälle ja milloin sohvalla ja jopa tyttö keskusteli hänen kanssaan .. oli aika pelottavaa mutta eihän enkelit pahaa tahdo ovat hyvän lähettiläitä ja jotku uskoo toiset ei.. minä ainakin uskon.
Olen myös nähnyt suojelusenkelini unessa lapsena, muistan vieläkin tarkalleen miltä hän näyttää.
nähnyt suojelusenkelini ja en tiennyt että muut eivät niitä näe. Edelleen näen asioita joita muut eivät, joskus se on aika raskasta.nämä on asioita joihin toiset uskoo ja toiset eivät. Mutta pitää antaa tilaa meille kaikille!
[/quote]
näki aina pikkukummituksia ja hänellä oli mielikuvitusystävä " isoisä" Sille oli jopa paikka päiväkodin ruokapöydässä kun ei syömisestä tullut muuten mitään jos isoisä ei istunut samassa pöydässä. Nyt sisko on 13v eikä muista yhtään että tämmöinen kaveri on matkassa ollut ja jopa parin vuoden ajan.
Itselläni oli pienenä ystäväkummituksia 2kpl jota suojelivat pahoilta möröiltä ja mä kyllä ainakin psyykkasin itseni näkemään en 2 kaverusta =)