Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaunuihin millaiset renkaat???

15.12.2005 |

Moi!

Sori väärä alue tälle aiheelle, mutta tuolta tarvike palstalta ei kukaan vastaa...

Olemme tillaamassa Teutonia Mistralit netistä ja rengas vaihtoehdot askarruttaa. Kumpaa suositte - ilmakumi vai " ilmakenno" renkaita, jos tuo jälkimmäinen oli oikealla nimellä?)

Rattaita tullaan käyttämään sekä poluilla että lumessa...

Topstar

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmaljungan baby edge yhdistelmävaunut. Niissä on nuo ns." ilmakenno" renkaat. Asumme maalla, joten rattailla kuljetaan pääasiassa hiekkatiellä ja talvella on välillä todella kurjassa kunnossa tuo tie. Voin lämpimästi suositella noita ilmakennorenkaita, on hyvät " maastoajossa" ,menevät kevyesti myös asvaltilla. Eikä tarvitse huolehtia, että kumi puhkeais =D

Vierailija
2/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin pari viikkoa sitten nuo Teutonian mistralit, valitsin ne ilmakennot, ihan vaan siksi ettei huvita alkaa kantaa vauvaa kainalossa neuvolaan jos vaikka aamulla huomaa, etta kumi puhki ja hirmuinen kiire.. Eivatka kuulemma jata jalkia lattiaan kuten ilmakumit.. Me aina valilla joudutan pitamaan kotona niita rattaita nimittain. Ilmakennoista olen kuullut kovasti kehuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain " kakkos" vaunuiksi brion yhdistelmät vuodelta -99. renkaat on kököt, tarvisin myös niihin maastorenkaat.... mutta sopiiko nykyiset brion varaosarenkaat näihin vanhoihin? kai luulisi, ei se kiinnitys niin kovin kummoinen ole, tappi, jossa lovi.

leenu ja pyry 30+3

Vierailija
4/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän edelliset rattaat olivat Emmaljungan Minior Classicit, ilmakumipyörillä. Hyvät olivat käytössä, kulkivat pehmeästi joka maastossa. Mutta aika ajoin niitä joutui täyttämään... Nykyiset ovat sitten Emmaljungan Ceroxit leveillä kennopyörillä. Hyvin menevät lumessa, sohjossa , hiekka- ja asfalttiteillä. Se on varmaan vähän makuasia, käy ihmeellä testaamassa jossain liikkeesä eri pyörävaihtoehtoja! Mutta itse ottaisin jatkossakin kennot alle!

Annunen 32+6

Vierailija
5/8 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hurjan pettynyt meidän Brion v. 2002 ostettuihin kärryihin, ja yksi syy on nuo ilmarenkaat. Olen ostanut kai kolmet uudet sisäkumit, lisäksi AINA on joku rengas tyhjänä, ellei kaksi. Ja venttiilejäkin löytyy useampaa laatua, onneksi on huoltoasema vieressä, jossa voi käydä tarvittaessa pumppaamassa. Mutta tylsää se on!

Vierailija
6/8 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisiin vaunuihin halusin ilmakumit. Ei puhjennut kertaakaan, mutta ajan mittaan " löystyivät" ja joutui pumppaamaan useamman kerran vuoden mittaan. Kiireessä lähtiessä kun muisti, että renkaat ovat löysät, niin kyllä ärsytti ruveta pumppaamaan. Ja löysillä renkailla on raskas työntää, ja varsinkin jos on tavaraa kyydissä...

Uusiin vaunuihin otin ilmakennot ja ne valitsisin jatkossakin. Kulkee hyvin sohjossa ja hiekassa, maastossa ja kaupungissa...

Vierailija
7/8 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

selittäiskö joku..

ihan pihalla..

Vierailija
8/8 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ero on brion eva-renkaissa (mustat) ja ontelokumirenkaissa? Ontelorenkaita mallistossa vaan yhdet ja niissä aika pienet kuviot...

Haginalla rv 19+2