Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maksalaatikkoa 1 vuotiaalle?

15.12.2005 |

saako sitä siis antaa pieniä määriä 1 vuotiaalle? entäs miten maidon laita, jostain luin että vaan punasta maitoa saisi antaa 1vuotiaalle, itse olen antanut kevytmaitoa....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..meille kun neuvolasta sanottiin, että maksaruokia vasta kaksivuotiaalle. Kysyin kun perhepäivähoitajamme tuota mietiskeli. Mutta yksi päivä hoidossa oli maksapihvejä ja sanoin kyllä että voi meidän poitsullekin antaa, tuskin pienestä määrästä tuon kummemmaksi muuttuu.

Vierailija
2/2 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottiin meille (siis 1v neuvolassa) että maksalaatikkoa voi antaa esim. joka toinen viikko, ei joka päivä kun on sitä A-vitamiinia niin paljon. Lisäksi sanoi, että ei kannata ihmetellä jos lapsi ei heti tykkää. Meillä ainakin poika sylki pois aluksi, mutta sitten kerran halusi maistaa kun itse söin maksalaatikkoa ja sen jälkeen maksalaatikko on ollut sellainen taattu ruoka, että jos mikään muu ei mene niin se ainakin (samoin kuin nakit ja muut vähemmän terveellisemmät ruoat). Niin ja poika nyt 2v eli on saanut jo useasti maksalaatikkoa.

Ja meillä juodaan rasvatonta tai kevytmaitoa. Jos paino nousee ja saa rasvaa muustakin niin ei maidon tarvitse olla täysmaitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla