Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Duphalacia päivittäin..

15.12.2005 |

Mulla on ollut mahan kanssa ongelmia koko raskauden ajan. Apteekista suositeltiin Duphalacia. Sieltä sanottiin että sitä voi ottaa päivittäin sen 15ml että pysyy maha toiminnassa. Nyt kun olin neuvolassa niin neuvolantäti ihmetteli kovasti että miten ovat suositelleet apteekista että päivittäin voi ottaa..

Nyt olen vähän ymmällä..mulla ei ole ollut mitään ongelmia mahan kanssa enää puoleen vuoteen kun olen aamiaisen yhteydessä päivittäin sitä ottanut sen 15ml, mutta olenkohan nyt aiheuttanut haittaa vauvalle???????!!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

heipsis!

Sairaanhoitajana olen sitä mieltä ettei duphalacista olis vaaraa. Ja sitä voi käyttää päivittäin ja tarv. useampaankin otteeseen. Olen ymmärtänyt ettei ole sikiölle vaaraksi.

Vierailija
2/4 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle nimenomaan suositeltiin (!!!!) neuvolassa Duphalacia, kun valittelin pientä ummetusta. Sain neuvolatätiltä oikein esitteen käteen, eikä tosiaan ollut mitään puhetta ettei voisi ottaa joka päivä.

Niinpä olenkin sekoitellut jauhetta joka aamu puoli pussillista mehuun, helpottaa oloa kummasti. Suosittelen!

Vivinna 24+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle neuvolalääkäri määräsi tuota samaa lääkettä ummetukseen. Sitä saa rauhassa ottaa raskauden aikanakin.

Lene rv 34+1

Vierailija
4/4 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suositteli juuri " neuvolan-täti" Duhalacia tmv, kun maha on jymähtänyt tämän raskauden puolen välin jälkeen kutakuinkin totaalisesti. Ilman troppia ei siis juurikaan toimi. Neuvolasta sanoi mulle siis, että turvallisesti voi käyttää ja tarvittaessa vielä microlaxia, jos ei muu auta.