Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sektio ei ole synnytys!

Vierailija
15.12.2005 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa niin luonnon päälle myöntää, että se on leikkaus, eikä synnytys. Onhan se vauva kuitenkin syntynyt ei se sitä tarkoita. Ei kannata valita sektiota, jos se on noin kova paikka.

Vierailija
2/16 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

indeed.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen syntymättä, vaikka on jo 3v.

Vierailija
4/16 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vielä joku sektioäiti kertoisi miten siinä maatessaan edesauttoi lapsen syntymää. makaamalla vaan?

jos joku siinä synnyttää, niin se on lääkäri.

Vierailija
5/16 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemus, näin molemmista tavoista kokemusta omaavana voin kertoa. Ja joku puhui sektion " valitsemisesta" . Ei siinä mitään valita, jos vuorokausi synnytetään alakautta ja vauva jää jumiin. Veistä kehiin vaan tai lähtee henki.

Vierailija
6/16 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielelläni synnyttänyt myös esikoiseni mutta hän oli väärinpäin kohdussa joten minulle jouduttiin tekemään sektio jotta hän syntyisi turvallisesti. Itsekin koen etten ole synnyttänyt häntä, syntyi kuitenkin... Ei ollut kovin kova paikka minulle, mutta silloin en ollutkaan vielä vieraillut av:lla enkä tiennyt että sektioäitejä pidetään jotenkin huonompina.

Vierailija
7/16 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalan papereissa sektiota nimitetään synnytykseksi, samoin lääkärit joiden vastaanotolla olen käynyt, puhuvat esikoisen synnytyksestä eikä leikkauksesta. Nyt kun odotan toista, lukee neuvolan papereissa yllättäen, että toinen raskaus, ensimmäinen synnytys. Eli erilaisia näkemyksiä asiasta riittää. Minulle on ihan sama mitä nimitystä käytetään, kunhan vaan lapsi saadaan ulos.

Vierailija
8/16 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. no 15 joka synnyttänyt sektiolla ja alakautta.

Vierailija
9/16 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse yrittänyt synnyttää reilut 2 vuorokautta esikoistani joka lopulta päätyi sectioon. Kolme seuraavaa lastani ovat syntyneet sovitusti sectiolla.

Mitä helvetin väliä sillä on miten lapsi maailmaan tulee? Toisille alatiesynnytys on helppo, toisilta se ei onnistu ollenkaan.

Vaikuttaako tämä esim. ap:n elämään jotenkin? Itse koen ainakin olevani ihan ihka oikea äiti lapsilleni, vaikka olenkin vain maannut heidän syntymänsä ajan. Voisin jopa väittää että rakastankin heitä=)

Vierailija
10/16 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää sektioäidit vetää herneen nenäänsä helposti joka pikku asiasta, ja näkee täällä sektioäitien haukkumista joka paikassa..

kuka tässä ketjussa on haukkunut sektioäitejä huonoiksi äideiksi???

Vierailija
11/16 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva isoksi, höpönassu.

Vierailija:

nää sektioäidit vetää herneen nenäänsä helposti joka pikku asiasta, ja näkee täällä sektioäitien haukkumista joka paikassa..

kuka tässä ketjussa on haukkunut sektioäitejä huonoiksi äideiksi???

Vierailija
12/16 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

milläköhän perusteella kutsutte tätä mun alotusta provoksi? ihan yhdellä lauseella painokkaasti ilmoitin kantani:) tosin voipi olla että tiesin sen tehdessäni mitä tuleman pitää...

Vierailija
13/16 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaan se kuva että alakautta synnyttänyt olis jotenki " parempi" ja kaikki sektiolla synnyttäneet ovat vain mukavuussyistä leikattu.

Lisätään vettä myllyyn....altiesynnytyksessä kivun lievityksiä ottaneet eivät tiedä synnytyksestä mitään kun huumattuna vaan makaavat,mukavuussyistä lievityksiä vaan kerjäävät.

Vierailija
14/16 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sinulla mielipide koskien tätä asiaa, on niin vahva.

Ihan vain pohdin, kun itse en ole edes ikinä miettinyt kantaani ko. aiheeseen.

Hmmm...Kukin kutsukoon synnytystään miksi haluaa..? Siinä kai minun kantani- nyt kun aiheeseen paneuduin. :)

Vierailija:

milläköhän perusteella kutsutte tätä mun alotusta provoksi? ihan yhdellä lauseella painokkaasti ilmoitin kantani:) tosin voipi olla että tiesin sen tehdessäni mitä tuleman pitää...

Vierailija
15/16 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on syntynyt sektiolla. Minä en ole häntä synnyttänyt vaan hän on syntynyt keisarinleikkauksella lääkärin leikkaamana.

:O)

Vierailija
16/16 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt ole ihan se ja sama, millä konstin tenava kiskotaan ulos, kunhan jollain konstin saadaan pihalle?

Kaikki lapset ovat joka tapauksessa syntyneet, oli synnyttäjä sitten äiti tai lääkäri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi