Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

munasolujen lahjoituksesta!

15.12.2005 |

Olen jo pitkään harkinnut munasolujen luovuttamista ja kävinkin jo aiheesta lukemassa Felicitasin sivuilla. Jäi vaan vähäsen epäselväksi,että minkälainen toimenpide on? Tekeekö kipeää? Joutuuko olemaan sairaslomalla? Saako mitään korvauksia? Luin että luovuttajien pula on melkoinen,ja halu auttaa olisi suuri =)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

janita-:

Olen jo pitkään harkinnut munasolujen luovuttamista ja kävinkin jo aiheesta lukemassa Felicitasin sivuilla. Jäi vaan vähäsen epäselväksi,että minkälainen toimenpide on? Tekeekö kipeää? Joutuuko olemaan sairaslomalla? Saako mitään korvauksia? Luin että luovuttajien pula on melkoinen,ja halu auttaa olisi suuri =)

Vierailija
2/2 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- punktiossa " kerätään" neulalla follikkelien sisällä olevat munasolut, saa kunnon lääkkeet, eikä pitäisi sattua, punktion jälkeen ainakin minä olen jo seuraavana päivänä ollut töissä (istumatyö)... ainoastaan, jos hyperi uhkaisi, niin sairaslomaa voi saada, mutta lääkeannostukset laitetaan ensikertalaisille aina " alakanttiin" , ja ultrilla seurataan follien kasvua, hormonien piikitystä on arviolta 10 pv, alkaa kp. 2...

... käsittääkseni saa jonkinlaisen minimaalisen korvauksen, on siis lähinnä " hyvää tahtoa" ... luovuttajista on todella pula, että olisi hienoa, jos lähtisit luovuttamaan... jos muniksia tulee paljon, niin ne jaetaan kahden parin kesken, ja niistä voi parhaassa tapauksessa saada jopa sisarusparven!!!

Terkkuja,

Eemeli, ulkomailta

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla helmiikuun (?) puolessavälissä alkavaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran sekä 2 kuukauden lykkäämisen takia myös Gracial-e-pillereitä yksi kierros... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi