Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Club-30 wants you! Värväytykää naiset!

15.12.2005 |

Rakas klubimme on täällä onnekkaasti kutistunut, siis suureksi osaksi siirtynyt plussapuolelle. Mulla alkaa kuulkaas lörpöttelyntarve käydä kestämättömäksi ja siksi huhuilen teitä 30+ lapsettomat! Sekundäärisesti tai primääristi, kunhan itsenne lapsettomuuden kanssa tappelevaksi katsotte.

Kypsähkön iän yrittäjät, esittelyjä kehiin!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totisesti Club-30 hyvinkin on ajankohtainen minulle - ensi vuoden alussa täytän jo 36! Hui!

Ensimmäistä lasta tässä yritellään saada aikaiseksi. Olemme mieheni kanssa löytäneet toisemme vasta näin " myöhemmällä iällä" ja kummallakaan ei aikaisemmista elämistä lapsia ole. Minulta leikattiin syksyllä -04 iso ja pienempiä myoomia - yritys sen jälkeen pääsi alkamaan helmikuussa 05. Olemme vasta aloittaneet tutkimukset, mies saa tiistaina simppatestien tulokset ja itse vasta (!) 2.1. verikokeiden tulokset. Niistä nyt sitten näkyy miten lähdetään etenemään. Luomuplussaan en usko jostain syystä!

Olen lueskellut pinojanne usein ja teillä on ollut lämminhenkinen ja kiva porukka. Itsellä tämä lapsettomuus alkaa nyt oikeastaan realisoitua, niin en ole " uskaltanut" kirjoitella.

Olisi kiva liittyä joukkoon ja oli hauska huomata huhuilusi!

Terkuin

Leia

Vierailija
2/29 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ens vuoden alussa myös 36.

;eillä on yksi lapsi, kohta 3 v ja toisen yritystä tulee tammikuussa täyteen kaksi vuotta. Esikoista tehtiin lähes vuosi, joten täysin yllärinä tämä asia ei tullut.

Hoidossa ollaan julkisella, tosin ihmeempiä ei olla siellä meille tehty. Simpat ok, munatorvet auki ja kaikki hormonit ok. Huhtikuulle on inssi luvattu ja tosin itse on pitänyt vaatia. Meillä on ollut vaikeaa saada tutkimuksia, lähes kaikki on pitänyt vaatia itse ja kunnolla olen jutellut lääkärin kanssa vain kaksi kertaa, puhelimessa.

Olen yrittänyt palstailla nyt vähemmän ja laittaa tämän asian taka-alalle. Lääkäri uskoo, että raskaudumme jossakin vaiheessa luomusti, koska vikaa ei ole löytynyt ja yksi ihana todistuskappale meille on kuitenkin suotu.

Eihän hoidotkaan välttämättä apua tuo, jos ei ole mitään vikaa missään. En ole enää ollenkaan varma siitä, saammeko toista lasta. Jospa luomuplussa yllättäisi meidät, valitettavasti siihenkään ei oikein riitä usko, kun aikaa on kulunut näinkin paljon.

Sori, kun näin pessimistisesti kirjoittelen, mutta yrittämiseenkin leipääntyy jossakin vaiheessa ja näin on ilmeisesti päässyt käymään.

Tällä hetkellä en syö mitään hormoneja, joten olen periaatteessa vapautunut päivien laskustakin...siihen kevääseen saakka.

Tsemppiä teille kummallekin:) Palaillaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudunpa minäkin mukaan, ikää 33 vuotta ja esikoista yritetty aika tarkalleen 3 vuotta.

Takana yksi inssi, toinen inssi muuttui ivf hoidoksi, kun munasoluja tuli 10. Koskaan en ole plussaa testannut.

Hoitotauolla tällä hetkellä, huhtikuussa seuraava ivf, inssit jätettiin suosiolla pois.

Lapsettomuuden syynä mun endo ilmeisesti. Laparoskopia oli viime kesäkuussa, mutta ei tuonut apua lapsettomuuteen.

Nyt olen muutaman kerran käynyt vyöhyketerapeutilla, kun kaksi ystävääni saivat sieltä avun.

Jos ei muuta, niin ihana rentouttavaa se hoito on eli poistaa ainakin hieman stressiä.

Mukava onkin kirjoitella, kun ei voi piinapinoihin tällä hetkellä osallistua.

T:Minerva

Vierailija
4/29 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on olo jokseenkin heikohko...olen nukkunut parit päiväunet ja nyt on semmonen olo, että jos raskaana olen, miltä vahvasti vaikuttaisi...vähintään kaksi on ottanut kiinni, pp on nimittäin vasta 8!

Aattelin huomenna testata, koska siirto tehtiin omaan kiertoon ilman lääkkeitä ja mulla alkais huomen menkat. Jos olo on tämä, ja johtuu siitä toivottavasta...niin ainakin pitäis olla tarpeeksi hormonia näkymään testissä, tuskin nää oireet muuten sitä on.

Ainahan on mahdollista, että olen sairastumassa...

Vierailija
5/29 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan vähään aikaan kirjoitellut/seurannut palstaa. Onko monikin päässyt toiselle puolelle? Miten Heli sinulla sujuu? Onko kohtaukset pysyneet poissa?

Täällä on nyt laparoskopia takana, tuoretta endoa oli ilmaantunut sinne missä sitä aiemminkin oli, se polteltiin taas pois. Ensi viikolla laitetaan vielä Zoladexia masuun. Luulisi sen nyt vähäksi aikaa tokenevan tällä systeemillä. Pakkasen käymme tyhjentämässä ensi vuoden puolella...en ole jaksanut ajatella asiaa.

Vierailija
6/29 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan ennen tätä pinoa lueskellu vaan nyt uteliaisuus voitti ;0)

Olen kohta 35 vuotias naisihminen Oulun läänistä ja esikoista on yritetty yli neljä vuotta. Laparoskopia ja S-prog mittaus tehty, miehen simpat tutkittu eikä mitään vikaa ole löytynyt mutta usko luomuylläriin alkaa olla totaalisesti kadoksissa.

Keväällä tehtiin kaksi tuloksetonta inssiä ja nyt talven kynnyksellä tehtiin IVF, siitäkin negaa :(. Hoitoihin pääsy venähti hiukan kun joku ihme lämpökaappi sippas OYSllä. Ois kuulemma voinu sillon käydä hoidoissa vaikka Väestöliitolla mutta kun tuota mammonaa ei oo oikeen siunaantunu niin täytyi ootella sitä uutta lämpökaappia....

Pakkasessa ois 2+2 huuru-ukkoa odottelemassa ja helmikuussa pääsis sitten luonnolliseen kiertoon yrittään PASia. Pitää kuulemma olla kahdet " normaalit" menkat välissä....

Siinäpä sitä omaa napaa. Jaksamisia kaikille tämän asian tiimoilla taisteleville ja oikein ihanaa joulun alusaikaa.

Vierailija
7/29 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilli: Oli kuin olisit kuvannut oloani=) Toivotaan parasta! Itse epäilen tätä kuitenkin progesteronin aikaansaannokseksi....

heli71: Miten piinailu sujuu??? pp??? Klubi todellakin surkastuu mutta eikö mun pitänyt laittaa lappu luukulle? What? Mitä tämä nyt meinaa???

Paitsi että mulla on aivan sellainen olo että täällä pysyn=( Toissapäivänä oikein jysähti tajuntaan että ei´onnistunut tämä homma... Toivon että olen väärässä. Muutenkin väsyttää ja masentaa ja itkettää. Paska olo kertakaikkiaan. Kaikki jouluvalmistelut on tekemättä. Bläääh! Töissä on niin kiire että päässä surisee vain ko pääsee kotiin. Mitähän mä muuta valittaisin??? =D

Tervetuloa mukaan kaikki uudet nickit, vaikka me tosiaan päätettiin panna tämä klubi kiinni ja siirtyä kaikki tuonne plussanneiden puolelle...

Vierailija
8/29 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistän sit sen lapun luukulle ja valot pois kun te kaikki muut ootte siirtyneet tonne toiselle puolelle.. Että sellaset fiilikset täältä Itävallasta.

Tervetuloa siis kaikki uudet mukaan, toivottavasti teidän visiitti Club 30:n epätoivon puolella on vähän lyhyempi kuin meikäläisen, mä oon täällä roikkunut jo 3 vuotta.. Ja yritystä tulee ens kesänä täyteen 6 vuotta. Meidän ongelma on mieheni huonolaatuinen sperma ja mun tukkeutunut oikea munanjohdin. Meillä on takana vasta yks ICSI (joka alkoi positiivisella testituloksella, mutta varmistustesti toikin muutaman päivän jälkeen negan) ja pakkasessa on vielä 3 alkiota. Valmiuden PASsiin siis olisi, mutta kun pääkoppa on nyt vähän vastahankainen. Meidän hoito/tutkimusruljanssia on mutkistanut mieheni omituinen (?) työ, jonka takia asumme Suomessa vain kesät ja muutoin sitten milloin missäkin päin Eurooppaa. Että vaikeimman kautta.

Joka tapauksessa: piinailijoille paljon peukutuksia ja uusille toden totta tervetuloa!

T. Joulua kovasti odottava Mrs.H.

Vierailija
9/29 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojakin on siis vielä lueskelemassa :-)

Jep Waimo! Olishan se paras vaihtoehto saada koko klubi suljettua tältä puolelta mutta mutta... jos Lilli kuvasi sun oloa, niin mun ei myöskään tarvitsisi mitään omasta navasta tilittää, koska teit sen oman olosi kuvauksella jo :-) Sinun ja Lillin olot sietäisivät tarkoittaa alkuraskauden bluesia, että plussa-aalto jatkuisi...

Sen verran omaanapaa kuitenkin, että pp:t saan siis tältä erää unohtaa ja muutenkin tahtoo maat olla myytynä, se ainoakin sätkimiskohtaus vielä kummittelee mielessä. Valon neiti Lucia toi negan lahjaksi ja siitä suivaannuin niin paljon, että rohkenin oikein repäistä tämän kampanjani kanssa ;-D

Hymis: kiva kuulla susta myös! Noita veteraaneja on plussannut useampikin, tuoreimpina SuviTuulia, Favolina ja Oi-kukka. Eihän olekaan ihme, että vähän harvalta tuntuu joukko?

Ja uudet ihmiset: taisi olla teidän kaikkien nikit jollain tasolla tuttuja, vaikken taustoja tarkemmin tuntenutkaan. Nyt tiedän teistäkin enemmän, kiva niin!

Minervan kanssa ainakin mennään aikalailla samoissa, meillä tulee myös 3v. täyteen. Vyöhyketerapian olen minäkin ihanaksi todennut. Heti kun kukkaro kestää, menen uudelleen nauttimaan siitä, että joku moklaa jalkoja yli tunnin...

Tirpan kohdalla en voi kuin ihmetellä huonoa säkää tuon lämpökaappihomman kanssa. Toivottavasti pakastin pysyy kasassa!

Minniskalle ja LeiaK:lle myös heilutukset \o/ !

Vierailija
10/29 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää täällä olevan muitakin kuin minä, jotka on vakuuttuneita olevansa viimeinen haahuilija pimeässä klubissa :-)

Ja laitanpa minäkin vielä lyhykäisen esittelyni uusille: meillä yritystä siis 3v ja taustalla epilepsialääkkeestä johtuneet hormonihäiriöt. Lääke on tänä vuonna vaihdettu ja yritys jatkuu hormonien herättyä luomuna. Takana kaksi raskautta, kohdunulkoinen doupatulla inssillä -04 ja luomutuulimuna -05.

Vierailija
11/29 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip, taidan minäkin liittyä tähän pinoon, siis esittelyä. Yritystä kesäkuusta -04, ei yhtään plussaa. Tutkimuksiin toukokuussa -05, kaksi inssiä ja nyt eka icsi marraskuussa, josta negaa. Pakkaseen saatiin 2 alkiota, joten tammikuussa yritetään sitten pakastesiirrolla. Meillä ainut keino näytti olevan toi icsi, koska jostain syystä simpat eivät hakeutuneet munasoluun, vaan jäivät uiskentelemaan viereen..Jotain hylkimistä siis on, joko simpoissa tai munasolussa. Anyway, mieli vielä hieman maassa viimesimmästä negasta, mut kai tää tästä. Onneksi näiltä sivuilta saa vertaistukea!

Hyvää joulun odotusta kaikille!

Vierailija
12/29 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

uutena täällä ja ikääkin tuo 30v. Yritystä takana syyskuusta 2004, eikä ensimmäistäkään viitettä plussasta. Kuukautiset jäi 3 kk pois viime keväänä ja niitä sitten Terolutilla käynnistettiin ja Luget päälle.

Nyt ollaan oltu Helsingin Naistenklinikalla tutkittavana ja toistaiseksi ei vikaa ole löytynyt kummastakaan. Tuntuu kuitenkin oudolta, kun nuo menkat on aika onnettomat eli vuoto tosi vähäistä entiseen verrattuna. Ensi viikolla HSSG eli mukatorvien aukiolo tutkitaan ja samalla voi kysellä, mitä apuja voisi saada..

Mitä vaihtoehtoja teille tarjottu, joilla ei vikaa tunnu löytyvän?

Jaksamista ja plussaonnea kaikille!

Vierailija
13/29 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. nyt kun kerran kutsutaan. : ) Eli olen tämän klubin juttuja jo paljon lueskellutkin, ja joskus miettinyt että uskaltaisiko kysyä pääseekö mukaan, mutta sitten se on aina jäänyt. Toisaalta aika harvoin tulee ylipäätään mitään kirjoiteltua, kun ei kauheasti kerrottavaa ole ollut.

Meillä siis yritystä 1,5 v takana, ikää minulla tasan 30. Esikoisen luulin saavani alle 30-vuotiaana, mutta olinpa naiivi... alkuvuodesta sainkin endodiagnoosin ja sitä on nyt sitten tutkittu ja ihmetelty, hoitoja ei ole vielä mitään tehty ja nytkin haluttiin koittaa vielä ensi kevääseen asti luomuna ennen kuin päätetään, mihin hoitoihin ruvetaan. En ole kauheasti tykännyt käydä tutkimuksissa ja hormonihoidot pelottavat, joten siksi ei ole kauhean kiire sitten kuitenkaan hoitoihin ollut, vaikka alkuunsa sitä ajatteli että kaikki tehdään ja heti ja jonot turhauttivat. Mutta ilmeisesti tähänkin asiaan täytyy henkisesti valmistautua riittävästi, omalla aikataulullaan.

Vähän ollaan nyt ivm-hoidosta innostuttu ja mennään alkuvuodesta Väestöliittoon kyselemään, voisiko meille sellaista hoitoa kenties tehdä. Muuten sitten varmaan myöhemmin keväällä kun on seuraava aika Naistenklinikalle, pyydetään päästä ivf-jonoon. Josko sitä joskus jollain tavalla saisi edes yhden lapsen, minkä ikäisenä vain... (vaikka toisaalta ajan kuluminen ja oma vanheneminen pelottaa, onko lapsella sitten tosi kurjaa jos on vanhat vanhemmat)

Jaksamista kaikille tässä syvässä suossa ja plussaonnea!!

Syyssäde

Vierailija
14/29 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulen mieluusti mukaan tähän poppooseen. Lähinnä olen taustaillut ja välillä olen viestin tai toisen kirjoittanut, mutta jos olisi ihan oma pino, niin ehkä viestien kirjoittelu olisi helpompaa.

Ikää minulla on 33 ja miehellä 36. Ensimmäistä olemme toivottaneet tervetulleeksi 04/04 lähtien ja tällä hetkellä ollaan NKL:lla hoidoissa, viimeisimpänä ovulaation induktio Puregon + Pregnyl cocktaililla ja testaamaan pääsen toivon mukaan ensi viikon lopussa.

Vierailija
15/29 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis yksi kohta 32 vuotias lapseton.

Yritys alkoi 08/03, eikä tähän aikaan sisälly yhtään plussaa =/

Minulta poistettu tän vuoden elokuussa laparoskopiassa endometriooma, muuta " vikaa" ei sitten minusta eikä miehestäni löydy.

Nyt ollaan menossa IVF:ään, aika ehkä tuossa joskus keväällä..

Mukavaa joulunalusaikaa kaikille!

Vierailija
16/29 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se pakastin pysyy tosiaan kasassa, ei ois kiva laittaa vajaata 800¿ sulatusvesien mukana viemäriin :0)

Kauheesti koittanut väkertää ystäville joululahjoja, mutta taitaa toi joulu päästä taas yllättään, hih hih. Jotain täytyy yrittää tehdä jotta sais noi ajatukset uusille laduille, eikä niin miettis jo etukäteen helmikuuta ja mahdollista PASsia.

Miellyttävää viikonvaihdetta Arvon naiset ja rauhaisaa joulun odotusta!

Vierailija
17/29 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan minäkin kuulua tähän clubiin... Eli ikää ompi 34 ja mies 37, ollaan yritetty lasta 6/04 lähtien ja mitään ei ole kuulunut. Minulla itselläni on aikaisemmasta liitosta 11v. tyttö. Mitään vikaa ei ole kummastakaan löytynyt, tutkimukset ja hoidot aloitettiin 7/05. Eilen tehtiin 3 inssi ja nyt sitten piinaillaan joulun yli. Jos ei tärppää, niin vuoden alusta sit katellaan kraavimpia juttuja.

Mutta hyvää ja rauhaisaa joulun odotusta kaikille ja toivotaan positiivisia juttuja pukilta roppakaupalla. Minä lähden tästä piparitaikinan kimppuun ;)

Vierailija
18/29 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31v. ja isäntä 36v Perheenlisäystä yritetty 5/04 alkaen eikä oo kertaakaan edes luvannu plussan suuntaankaan. Tutkimuksiin lähdettiin 5/05 ja tutkimukset jatkuu.

Maanantaina lapaan ja se jos mikä jännittää ihan sikana. (eka kerta mulle, kun nukutetaan yms). Ja kuinka ollaakkaan olen kipeenä parasta aikaa, mutta toivottavasti kunto kohenee su iltaan mennessä.

Teillä on varmaan tietoa, että kuinka kauan toimenpide mahtaa kestää? Toki se on tapauskohtainen, mutta suunnilleen.

Piituliina74

Vierailija
19/29 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

ikää 34 ja avokilla 39. Yritystä takana tasan 3-vuotta. Diagnoosimme selittämätön lapsettomuus. Laparaskopiassa 08/2004 vähän irroteltiin kiinnikkeitä, mutta sitä ei pidetty syynä, ja miehellä kaikki ok!

IVF piti aloittaa 07/2005, mutta sainpas elämäni ekan plussan 06/2005. Olinkos jo luovuttanut luomuraskauden ??? Suruksemme se päättyi kaavintaa rv 13+3 np-ultran yhteydessä todettiin tuulimunaksi. Siinä ajassa oli jo kerennyt iloita niinkin pitkälle pääsyä, romahdus tuli....

Nyt alkoi sitten viime ke sumuttelut, ja se eka IVF käynnistyi NKL:lla. Kirjoittelin myös tuonne tammikuun ketjuun.

Laparaskopiasta->ei ollut ikävä toimenpide.Nukutusta pelkäsin myös, eka kerta kun oli! Toimenpide minulla kesti kuulema vajaan tunnin. Aamulla menin ja ip:llä noutajan kanssa sai lähteä. Hyvät ohjeet, ja puhalluspullon sain mukaani, jolla vältin pahimmat hartiapistokset illalla, ja kävelin pitkin taloa. Mutta ei paha!!!

Zemppiä ja plussia meille kaikille!!!!

Vierailija
20/29 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän clubissa onkin ollut pitkään hiljaisempaa kun on kaikki siirtyneet tonne plussanneiden puolelle!

Vielä kun me viimoiset vanhat hypätään sinne, niin on hyvä että on uusia mukana täällä, tää on tosi hyvä clubi tsemppaamaan ja niinkuin sanoin, suuri osa on saaneet sen toivotun, eli teillekin kaikille sitä toivotaan. Minäkin taidan nyt varovaisesti hypätä tonne plussanneiden puolelle, vaikka tähän neljään vuoteen mahtuu kaikki mahdollinen epäonni raskauksien suhteen, nyt yritän olla optimistisempi.

Uskompa että heli ja kumppanit tulee justiin kohta perässä.

Lilli rv4+1 !!!!!!!!!!!?????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan