Minusta tuli Tiimarikorttiäiti :(
Ostin pahvisia korttipohjia ja askarteluhileitä, -tähtiä ja muuta krääsää. Sitten kun piti alkaa askartelemaan kotoa puuttui liima. Seuraavana päivänä muistin jopa sen ostaa, mutta aikaa ei löytynyt kun oli tyttöjen ilta. No, loppujen lopuksi tekemättä jäi kun en sitten löytänyt koko hilepurkkeja ennen kuin levitettynä lastenhuoneen lattialta. Imurilla siitä pääsi.
Yritin sitten kuvata lapsiani. Koska vanhin on tarhassa päivät, on vaikea saada yhteiskuvaa, kun kaikki ovat iltaisin väsyneitä ja viikonloput menee hujauksessa. Meillä ei ole digikameraa, joten piti alkaa tavallisella ja sehän vasta kalliiksi tulee. En siis raaskinut ottaa kovin montaa kuvaa ja filmi jäi roikkumaan kameraan, mistä lapsi sen yhtenä päivänä valotti avaamalla luukun.
Ostin eilen Tiimarista valmiit ja edulliset kortit, Hyvää Joulua!
Kommentit (3)
siis tosiaankin ne tiimarin valmiskortit! Kauheita ovat, ihan nolottaa lähettäjän puolesta kun korttiin on nipinnapin viitsitty oma nimi kirjoittaa valmiin joulutivotuksen alle, ei muuta. Tosiaankin, miksi turhaan lähettää kortteja ollenkaan jos ne on tämmöisiä? Roskiin menee samantien, toisin kuin ne kauniit itsetehdyt missä on ehkä terveisinä vielä ukava valokuva perheestä, ne saavat jäädä ainakin uuteenvuoteen asti koristamaan kotiamme! Hyvää Joulua!
itse en arvostele sitä jos saan tiimari-kortin. Päinvastoin olen onnellinen jos henkilö muistaa. valokuvakortit mielestäni tulisi laittaa vain lähiomaisille ja kummeille. itsetehdyt kortit on kivoja mutta joskus hupaisia...
kortti kun kortti, pääasia että muistetaan!
Erinnäisistä syistä jää nyt kortit lähettämättä. Olen nyt toipumassa eilisestä leikkauksesta, mikä on piste iin päälle siinä että nyt jää kortit laittamatta. Ensi viikolla soittelen sitten hyvän joulun toivotukset ja tulee sitten kyseltyä kuulumisetkin.
Toivottavasti en ole tekemässä kamalaa rikosta kun en lähetä kortteja...
Mulla oli kyllä hankittuna korttientekotarvikkeet, mutten niitä ikinä ehtinyt tehdä.