Kävin työpaikka haastattelussa. Hermostuksissani höpöttelin kaikenlaista epäoleellista. Harmittaa...
Enpä olisi itseäni palkannut moisen esityksen jälkeen. Saa nähdä pääsenkö töihin. Onneksi lupasivat ilmoittaa tällä viikolla, ei tarvitse kauan jännitää... Voi räkä!
Kertoikaapa lohdutukseksi omat " parhaat" palanne työhaastatteluistanne. Jospa joku olisi mokannut vielä pahemmin. Vaan lohduttaisiko se...
Kommentit (5)
Ei kait mitään pahaa, mutta se mikä sen takia jäi sanomatta...
Eli olisin voinut tehokkaamiin tuoda esiin miksi minut kannattaa tähän palkata. Haen työpaikkaa, joka ei oikein vastaa täysin koulutustani, mutta mielestäni muuten olisin siinä hyvä. En tuonnut sitä riittävästi esiin. Ala on siis kasvatusala, siksi nämä aiheet siinä " höpötyksessäni" .
terveyskeskuksen vuodeosastolla ja vainhainkodissa sellaiseen tottunut. Kuulin myöhemmin, että haastrateltavan vaimo oli parhaillaan vuodeosastolla ja kuoli muutaman päivän päästä.
Olisi ollut aivan riittävää, kun olisin sanonut, että olen valmis tekemään kaikkia työvuoroja.
Muutama vuosi sitten laitoin hakemuksia moneen paikkaan. Yhdestä paikasta ei kuulunut mitään ja heitin sen ilmoituksen pois. (Olin laittanut hakemuksen viime tingassa menemään ja kirjoitin siihen, että laitan liitteet tulemaan perässä joskin en koskaan lähettänyt niitä).
No, sitten he soittivat paljon myöhemmin että haluavat haastatteluun. Menin sinne ja en muistanut edes mikä se varsinainen toimenkuva oli. He sanoivat että eivät olleet saaneet niitä liitteitä koskaan. Sopersin jotain hädissäni, että meillä oli nuorisojoukko polttanut postilaatikon mihin olin ne pudottanut että on varmaan mennyt siinä mukana..heh. No, koska luulin että toimenkuva oli eri mitä se itseasiassa oli, puhuimme täysin eri asiaa.
Olin niin nolona ko. haastattelussa ja sen jälkeen että olisin ihmetellyt jos olisin sinne päässyt töihin. Varmaan ihmettelivät että mikä hihhuli tuokin oli..
Kerran olin illalla ottanut pari erittäin vahvaa olutta ja tunsin, että se haiskahti vielä aamullakin. Sinne töihin olisin kyllä päässyt, mutta olin jo saanut toisen paikan. Tämä on tapahtunut melkein kaksi vuotta sitten, kun edellisen kerran hain töitä.
Sitten samantyylisiä juttuja olen tehnyt kuin sinäkin. Viimeisessä työpaikassa en tullut esimiehen kanssa toimeen ja jotenkin tuli sellainen olo, että täytyy päästää höyryt pihalle. Kerroin sitten liikaa sen esimiehen törttöilyistä ja siitähän ei taatusti mahdolliset uudet esimiehet tykkää. Sinne töihin en päässyt.
Nyt olen harjoitellut vähän käytöstapoja. Traumat edellisestä työpaikasta on tullut käytyä läpi ja niitä ei enää tarvitse patistaa ulos työhaastattelussa. Nyt odotan innolla, että olisi aika päästä töihin, koska enää ei ole tarvetta töppöillä.