Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjoista

Vierailija
24.11.2005 |

Auttakaa mua. Mä en millään keksi mitä vois ostaa kavereiden lapsille joululahjaksi. Lapset ovat melko pieniä. Yksi on 1,5v tyttö, toinen 1v poika, kolmas 3v tyttö ja neljäs 6v poika. Nämä pojat ovat veljeksiä ja nuorempi leikkii vanhemman vanhoilla leluilla joita tuntuu olevan enempi kun tarpeeksi joten jotain muita ideoita olis kiva saada. Kirjoja olen miettinyt mutta tuossa poika-perheessä niitäkin on jo paljon ja vaatteita myös.

Kiitos etukäteen vinkeistä!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi joku lasten dvd/video, tai cd-levyllinen lastenlauluja?

Vierailija
2/13 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä on iloa kaikille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Auttakaa mua. Mä en millään keksi mitä vois ostaa kavereiden lapsille joululahjaksi. Lapset ovat melko pieniä. Yksi on 1,5v tyttö, toinen 1v poika, kolmas 3v tyttö ja neljäs 6v poika. Nämä pojat ovat veljeksiä ja nuorempi leikkii vanhemman vanhoilla leluilla joita tuntuu olevan enempi kun tarpeeksi joten jotain muita ideoita olis kiva saada. Kirjoja olen miettinyt mutta tuossa poika-perheessä niitäkin on jo paljon ja vaatteita myös.

Kiitos etukäteen vinkeistä!

Jos vähän kalliimpaa haluat niin ihan pienimmille nuppipalapelit, 3- ja 6- vuotiaille muistipelit tai muut pelit. Kirjat ovat aina hyvä lahja. Esim. sisaruksille yhteiseksi paksu satukirja, josta on iloa moneksi vuodeksi.

Vierailija
4/13 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
5/13 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.5

Vierailija
6/13 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjat ostetaan siksi että nämä lapset ovat kummilapsiamme.

t:ketjun aloittaja

Vierailija
7/13 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden lapsille moni ehdottaa yhteisiä lahjoja/edullisia lahjoja, mutta toki kummilasta muistetaan aina omalla lahjalla ja ajatuksella.

Onpa muuten erikoista, että olette kahden saman perheen lapsen kummeja!

Vierailija
8/13 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun kyselin neuvoja. Ei tule toistumaan. Ihmettelen vaan miks ihmiset ei vaan voi antaa vinkkejä vaan pitää alkaa ihmetteleen miksi ostetaan lahjoja. Luulin että Vauva-lehden palstalta olisi saanut kunnon vastauksia eikä ihmettelyjä!

Kiitos niille jotka vastasivat kysymykseeni ja antoivan vinkkejä.

Vierailija
9/13 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Anteeksi kun kyselin neuvoja. Ei tule toistumaan. Ihmettelen vaan miks ihmiset ei vaan voi antaa vinkkejä vaan pitää alkaa ihmetteleen miksi ostetaan lahjoja. Luulin että Vauva-lehden palstalta olisi saanut kunnon vastauksia eikä ihmettelyjä!

Kiitos niille jotka vastasivat kysymykseeni ja antoivan vinkkejä.

Vierailija
10/13 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisi kiva jos kysyisi täsmällisen kysymyksen, että tietää minkälaisen neuvon antaa. Siis jos olisit kysynyt, että mitä lahjaksi KUMMILAPSELLE niin neuvoja olisi varmasti tullut. Mutta kun kysyt, että mitä lahjaksi KAVERIN LAPSELLE niin asia on ihan eri, ihmiset yrittää (varmaan hyvää ajatellen) antaa mahdollisimman halpoja ja helppoja ratkaisuja tyyliin koko sakille yhteinen lahja jne. Mutta eihän kukaan halua kummilapselleen antaa yhteistä lahjaa hänen sisarustensa kanssa tai yritä päästä mahdollisimman halvalla (jos ei ole erityisen tiukkaa).

Ei tarvi heti hermostua, jos pyytää selvennystä asiaan! Minua (olen nro 5) vain ihmetytti, että onko tosiaan tapana antaa kavereiden lapsille joululahjoja, kun itselle ei ole tullut ikinä mieleenkään, kun tosiaan niissä omissa+kummilapsissakin on jo päänvaivaa.

Vierailija
11/13 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta olisi kiva jos kysyisi täsmällisen kysymyksen, että tietää minkälaisen neuvon antaa. Siis jos olisit kysynyt, että mitä lahjaksi KUMMILAPSELLE niin neuvoja olisi varmasti tullut. Mutta kun kysyt, että mitä lahjaksi KAVERIN LAPSELLE niin asia on ihan eri, ihmiset yrittää (varmaan hyvää ajatellen) antaa mahdollisimman halpoja ja helppoja ratkaisuja tyyliin koko sakille yhteinen lahja jne. Mutta eihän kukaan halua kummilapselleen antaa yhteistä lahjaa hänen sisarustensa kanssa tai yritä päästä mahdollisimman halvalla (jos ei ole erityisen tiukkaa).

Ei tarvi heti hermostua, jos pyytää selvennystä asiaan! Minua (olen nro 5) vain ihmetytti, että onko tosiaan tapana antaa kavereiden lapsille joululahjoja, kun itselle ei ole tullut ikinä mieleenkään, kun tosiaan niissä omissa+kummilapsissakin on jo päänvaivaa.

Nro 5, mitä väliä sillä on että onko kummilapsi vai ei? En hermostunut, hiukan alkoi vain harmittaan kun alettiin heti ihmetteleen. Ja vaikka lapset ei olis kummilapsia niin ostaisin heille silti jotain koska ovat niin läheisiä.

Vierailija
12/13 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aanpainantapaketti tms

Vierailija
13/13 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*1,5v tyttö: vauvanukke

*1v poika: Ellan ja Aleksin uusin lastenlevy

*3v tyttö:????

*6v poika: jokin kiva dvd-elokuva

Minusta sillä vaan on merkitystä, ostaako lahjan muuten vaan vai ostaako kummilapselle. Jotenkin itse ainakin (vaikka tykkään kaikista kavereiden lapsista) pidän niitä kummilapsia todella tärkeinä ja haluan sen heille ilmaista. Kummeus on minulle tärkeä ja iso juttu, enkä kummilapsia kohtele samoin kuin muita kavereiden lapsia, vaan erityisellä hellyydellä ja lämmöllä. Ja niin se minusta onkin, kummi on juuri se lapsen oma, erityinen aikuinen. Niin kuin oma kummipoikani joskus totesi, X on MUN täti eikä pikkuveljen täti.