Gallup: Jäisitkö kotiin hoitamaan lapsiasi?
Jos sinulla olisi vakituinen työ " odottamassa" ja taloudellisesti pärjäisitte puolison tuloilla?
Jos jäisit, miksi? Jos et jäisi, miksi et jäisi?
Kommentit (6)
Vähän pakotettuna, koska lapsi ei enää pärjännyt päiväkodissa sairautensa takia. En ole koskaan katunut kotiin jäämistä, vaikka olenkin välillä kaivannut töihin.
Tosin palkkakehityksessä jäin tosi kuopan pohjalle, josta tuskin nousen enää koskaan kunnolla. Urakehityksessä en hävinnyt, sillä olen kuitenkin keskijohdossa, johon nousin vasta juuri palattuani hoitovapaalta.
On vakkari työ johon palaan. Otettiin talolaina ja on pakko mentävä töihin. Teen hetken töitä ja sitten toivottavasti on uusi vauva.
Ainakin kattoremppa maksettava työssä käymisellä.
Haaveilen pph.n työstä sitten jos saan joskus uuden vauvan.
Tehdastyö ei ole unelma, mutta sillä maksaa unelmia.. ;)
Olen tavallaan sitoutunut hoitamaan itse erinäisiä juttuja, jotka ovat suunniteltu jo sinne saakka kun palaan lomiltani. Siihen saakka maataan vähän niinkuin teloilla.
Mutta jos olis todella niin paljon rahaa, että voisi ajatella irtisanovansa itsensä, ja hakea sitten myöhemmin uutta työpaikkaa, niin haluaisin kyllä olla vähän pidempään lapsen kanssa kotona (toinen menee kuitenkin eskariin)
Mutta kun ei ole vakityötä ja molempien tulot tarvitaan ison asuntolainan maksamiseen.
Lasten takia.