Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30v, elän parisuhteessa enkä ole saanut orgasmia 7 kuukauteen

Vierailija
15.12.2005 |

Mihin on kadonnut mun seksuaalisuuteni? Läheisyyden kaipuuni rakkaaseen mieheeni?

Seksiä ollaan harrastettu joitakin (alle 10) kertoja tuona aikana, mutten saa enää siitä mitään tyydytystä. En edes muista mistä tuo seksittömyys on alkanut, vasta eilen miehen kanssa keskustellessa asiasta tajusin, että siitä todella on noin paljon aikaa.

Yksi lapsi lisää perheeseemme on tuona aikana tullut, mutta hän on helppo tapaus emmekä kärsi väsymyksestä tms.Mitään muita elämänmuutoksia ei ole ollut. Miten ihmeessä seksielämän saa kuntoon ja opin nauttimaan siitä uudelleen. olen huomannut, että mitä kauemmin aikaa kuluu, sitä vaikeampi on edes ryhtyä harrastamaan seksiä!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä harrastaisikaan. Hali ja koskettele miestäsi, hiero vaikka selkää jos et muuta syytä kosketteluun keksi. Tässä on todellinen vaara, että koko perhe hajoaa siksi, ettei enää osaa helliä puolisoa. Kohta olette kuin sisarukset saman katon alla ja sieltä ei enää nousta.

Vierailija
2/2 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kosketellaan,suukotellaan vaikka en siihen juurikaan tunne halua. Silti olemme kuin sisarukset. Tunne on vaan kadonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi