Koiranpentu raatelee lapset =(
Kommentit (27)
Kuula kalloon tuollaiselle pedolle! Tai jos hurtta tärkeämpi, lapset johonkin huostaan.
tervetuloa meille katsomaan lapsia ja saksanpaimenkoiraa! Koira nukkuu nojatuolissa, lapset (pojat, 2- ja 4-v.) kiipeilevät sen päällä ja vinguttavat samalla muovista krokotiilia.. koiraparka, mutta lapsille kiltti kuin enkeli!
vaikka tottakai roduissa on eroja, eikä kaikkien rotujen alkuperäinen käyttötarkoitus ole sellainen, että ne tulisivat sopimaan lapsiperheeseen!
Lisäksi monet rodut ovat kehittyneet entistä terävämpään suuntaan. Esimerkiksi kultaista noutajaa tai collieta en missään nimessä suosittelisi lapsiperheeseen! Niistä on tullut vanhoja aikoja hermostuneempia ja arvaamattomampia.
Itse en myisi mitään koiraa mistään hinnasta lapsiperheeseen, raivostuttaa vanhemmat jotka antavat kakaroiden kiusata koiraa ja kun koira luonnollisesti puolustaa itseään niin sitten sitä koiraa syytetään luonnevikaiseksi vaikka se luonnevika on ihan jossain muualla!!
Lapset eivät saisi missään tilanteessa härnätä koiraa. Ehkä olisi tosiaan parasta luopua koirasta, jos ette saa lapsia kuriin. Minä olen kasvanut ärhäkän koiran kanssa. Serkkuni kiusasivat sitä mennen tullen, kun heidän mielestään se oli hauskaa. Mutta minä ja koira oltiin parhaat kaverit eikä se ikinä tehnyt minulle pahaa.
Nykyisin meillä on kissoja, jotka sopivat lapsiperheeseen paremmin kuin koirat, monestakin syystä.
Vaikeatahan se on laittaa lapsia kuriin, kun koira käy päällä. Lapsilta luonnollinen reaktio alkaa potkia ja huiskia jos koira kaataa maahan. Ja tämä taas yllyttää koiraa lisää... itse vaan pitäisi olla aina estämässä nämä tilanteet, mikä on todella haastavaa ja estää normaalia elämää...
ja et rotua paljasta.
Väärä rotu on valittu teille jos tilanne on tuollainen mitä olet viesteissäsi kertonut.
Koira pitää alistaa ihmisten alapuolelle. Teille ei tuo koira sovi ja ehkä ei mikään muukaan rotu.