Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako edes toivoa?

14.12.2005 |

heipsan!

eli asiani on se, että yritämme mieheni kanssa lasta.

olen jättänyt pillerit pois syksyllä. tämän jälkeen kuukautiset tulivat pari kertaa hyvinkin epämääräisesti. viimeksi ne tulivat juuri oikeaan aikaan.

nyt minulla olisi pitänyt alkaa menkat sunnuntaina jos olisivat tulleet kierron mukaan säännöllisesti. nyt kysynkin,voisiko nyt olla mahdollisesti tärpännyt, vai voivatkohan kuukautiset vieläkin tulla yksien säännöllisten mensujen jälkeen kuinka sattuu? ennen pillereiden aloitusta ne olivat aina säännölliset. tvain kaksi kertaa lopettamisen jälkeen ne siis ovat tulleet epätavallisesti. mitä mieltä olette, kannattaako edes elätellä toiveita? olisiko kellään mahdollisesti kokemusta?

olen tosi kiitollinen jos joku vastaa!:)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin pillereiden syönnin heinäkuussa. Sen jälkeen tuli menkat kaksi kertaa ajallaan, mutta sitten jäivät kuukaudeksi pois, mutta ei vauvan takia:( Sitä ehdittiin jo luulla ja toivoa, mutta testi näytti negatiivistä...Nyt on taas uusi yritys käynnissä ja parasta toivotaan:)

Ainahan saa toivoa ja onhan se mahdollista että teillä on tärpännyt, toivotaan sinnekkin parasta:) Mulle gyne sanoi että pitkän pillereiden syönnin jälkeen saattaa kulua jopa 8kk ennen kuin kannattaa alkaa toivomaan tuloksia.

Tsemppiä:) Ilmoitathan sitten mitä testi näyttää..?

Vierailija
2/9 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitan mitä näyttää... jos vaan ny tohtisin sen hakee..ku pelkään vaan turhaa pettymystä..:( mutta.. katsotaan.. voihan olla että ne alkaa.. tai sitten ei.. kamalaa pähkäilyä mut en haluu ostaa testiäkää..ärsyttävää!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilummin otan 50% mahdollisuuden olla raskaana kun tekisin nega testin jolloin mahdollisuudet raskaana oloon on minimaaliset:) Sitten kehittelen itselleni raskaus oireita. Yhden kierron aikana juoksin vessassa kokoajan, epäilin raskautta, toisen kierron aikana mulla oli himo ananakseen, jota söin purkki kaupalla, luulin että se on näitä raskaus ajan villityksiä,kun en ole ennen syönyt ananasta...:) On tämä raskasta tämä yrittäminen;)

Vierailija
4/9 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin tunnun kans oireilevan kaikella tapaa.. kauhee väsy, valkovuoto tuntuu runsaammalta, vessassa saa kans käydä ihan koko ajan ja mitään en saa syötyä.. mut voi olla kyllä alitajuntaisia kehitettyjä oireita..:) saa nähä. ostin testin ja teen sen jouluaattona jos ei ennemmin näy menkkoja.. tai jos jaksan oottaa ees aattoon asti.. tai uskallanko ollenkaa tehä. nyt asia vaivaa vain jo niin paljon et haluisin tietää jo..:) voi ku näyttäs plussaa!!:D

Vierailija
5/9 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään on ollu koko päivän alamaha jännäsästi kipee. ihan erilailla ku menkkojen tullessa. sitä on niinku kivistäny koko ajan..hmmm.. jokohan tekisi sen testin..? mä aattelin et se on kuitenki vaan joku virtsatulehdus mut eiks sillon tuu ensi virtsaamisongelmia? ja niitä ei oo näkyny..

joo, teen testin tänään jos uskallan..

Vierailija
6/9 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu sitten kertomaan että mikä on testin tulos:) Mulla kanssa alkaa jännät paikat, menkkojen pitäisi parin päivän jälkeen alkaa, mutta toivon että näin ei käy, ja että tällä kertaa ne jää pois siitä oikeasta syystä:)

Vierailija
7/9 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

totisesti tuun heti kertomaan..:) mieskin jo kovaa puhelimes hoputti tekeen testiä.. se on armeijas nyt, pian pääsee onneks lopullisesti pois..<3

millään ku en vaan saa mentyä tekeen sitä..mä oon niin varma et se näyttää miinusta.. mun tuurilla tietenki..

mut onnea sunkin yritykseen! ja kerro myös heti jos nappaa!:D

Vierailija
8/9 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein sen testin ja ei mitään vauvaa.. :' (

Vierailija
9/9 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy toivoa että sulla ei ollu vielä sitä hormonia ehtiny kerääntyä tarpeeksi, ja että testi oli väärässä! Mutta parempi tietää tuo asia nyt ettei jouluaatto mene sitten ihan päin honkia:) Mieti positiivisesti, nyt saatte yhden lisä kuukauden kahdestaan oloaikaa miehesi kanssa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä