Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muilla 1v ja 2v tuholaiset?

14.12.2005 |

Minkälaista arkea muilla useamman pienen lapsen perheillä on?

Meillä kun tuntuu olevan jatkuvasti kämppä ylösalaisin. Siivoamisen jälkeen alle puolessa tunnissa on taas kaikki kaapit & laatikot, eteisestä kengät, lastenhuoneen tavarat ja päivälehti levitelty lattialle. Tuntuu että kokoajan pitäisi vieressä kulkea, kieltää ja käskeä jos haluaisi pitää jotain järjestystä yllä. tähän vaan en kykene, kun opiskelu ym. vaatii myös omaa aikaa.

Lisäksi meidän elämä on aivan ilman rytmiä. Usein voi olla että klo 15 laitan muksuille kunnon päivävaatteet (jotka pysyvät päällä ehkä 5min)ja ulos ei selvitä joka päivä.

Onko muissa vastaavassa tilanteessa olevilla perheillä parempi järjestys ja miten te saatte sen toimimaan? vai onko kyse erityisvilleistä lapsista?

Nytkin kuulostaa siltä että puretaan (taas) roskista :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy 2 termiittiä! Sunnuntaina vuoden täyttävä kuopus ja 2v2kk ikäinen esikoinen. Olen jo luopunut toivosta, että meillä olisi joskus siisti kämppä. Tosi noloa välillä sanoa vieraille, että " olen kyllä siivonnut tänään koko huushollin vaikkei se siltä näytäkkään" . Alkuviikosta vielä kehtaa päästää vieraita, kun on viikonlopun ' suursiivouksesta' sen verran vähän aikaa, mutta loppuviikosta olen joskus sanonut ettei nyt sovi tulla kylään kun pitäisi saada siistittyä hieman paikkoja.. Kaippa nuo aikanaan rauhoittuu ja oppii käyttäytymään.. Tai niin ainakin toivon.. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla