Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lastenohjelmista tehdään rajuja ja pelottavia, jo pienille " tarkoitetuista" ?

Vierailija
14.12.2005 |

En kyllä ymmärrä! Täälläkin kiersi se adressi väkivallattomien lastenohjelmien puolesta, siihen laitoin nimeni. Mutta miksi lapsille tehdään yhä käsittämättömämpiä taisteluohjelmia, ihme örkkijuttuja? Kuka niitä tilaa?? Lapset itse? Missä iässä tulee vaatimus nähdä tuollaisia ohjelmia? Se tuntuu mulle niin vaikeelta sulattaa, että alle kouluikäisten tai alaluokkalaisten pitäisi tappaa ja taistella minkä ehtii!! Ei ymmärrä ei, ei millään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiltaan juuri estää, kun tursuaa niin vahvasti joka paikasta! KÄSITTÄMÄTÖNTÄ

Vierailija
2/5 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulet kyllä huomaamaan, että mitään et voi!!! Usko pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä menoa, ei hetken rauhaa. Kenelle voi sellaista näyttää, jos lapsesta kyse. Tulee ehkä hiukan levoton lapsi, jos tuollaista sontaa päiväkaudet tai edes silloin tällöin katselee. Kamalaa!

Vierailija
4/5 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamme , kohta 5, ei ole katsonut yhtään kolmosen lastenohjelmista eikä tule vielä katsomaan. leikkii kaverin turtleseilla kovasti, mutta ...

Rajan vetäminen on meidän vanhempien työtä. Eivätkä lapset kaipaa jos tietävät missä mkotona raja on.

Lapset tekevät ja katsovat mitä saavat ja oppivat. Valitettavasti harvempi osaa katsoa edes mitään hidastempoista . Kuinka monen lapsi pystyisi katsomaan rauhassa vanhaa Disney-klassikkoa Kaunotar ja Kulkuri?

Opetamme itse lapset katsomaan väkivaltaa ja roimetta.

Vierailija
5/5 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienille sopivaa, huudotonta ja uhkaavia tilanteita sisältäviä lastenohjelmia. Näkikö kukaan n. kk sitten FST:n sunnuntaiaamussa Babarin avausjakson, jossa salametsästäjä teloitti pienen norsun äidin ja ajoi norsupoikasta aseen kanssa takaa.

Laitoin tästä tosi tiukkaa palautetta ja he itsekin kommentoivat Ylestä, että vikatikki koko aloitusjakso. Että näin ylelläkin sattuu lipsahduksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä