Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatteko LEMMIKIN nimen myös joulukorttiin?

Vierailija
14.12.2005 |

Miksi? Mun mielestä se on aika noloa ja lapsellista. EIhän ne elukat edes tiedä mistään joulusta saatika osaa toivottaa hyvää sellaista ihmisille.

Ja PS. Mulla on kans lemmikkejä, mutta nimiä ei laiteta kortteihin

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kenelle lähetän kortin. Jos kortti on tyttärelleni, laitan siihen kissan nimen. Mutta en vanhalle äidilleni, joka ei kissoista perusta.

Vierailija
42/62 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laitetaan aina ja ihan lasten omasta toiveesta. Heille koira tärkeä ja aina lapsille isoissa jutuissa mukana. Pienille lapsille joulukortin askarteleminen ja lähettäminenkin on iso asia kun eivät elämästä paljoa tiedä. En ymmärrä miten joku jaksaa tuosta aloitusta tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava laittoi  myös hamsterinsa nimen korttiin. Hieman tuntui hassulta, kun itsellä oli monikymmenpäinen nautakarja, kissoja ja koiria. Olisiko pitänyt luetella kaikkien nimet?

Vierailija
44/62 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Joulua toivoo Suski ja satiaiset!

Vierailija
45/62 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on LEMMIKKI, ei perheenjäsen.

otatteko " perheenjäsenen" mukaan uimahalliin?? uimarannalle??? markettiin?? ulkomaille?? kirjastoon? neuvolaan? häihin? lasten kavereiden synttäreille????

Kiitos mielellään.

Vierailija
46/62 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää Joulua toivoo Suski ja satiaiset!

Vieläkö satiaisia muuten on.... vanhaks elänyt enkä koskaan onnistunut näkemään.

Vierailija
47/62 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva 16 vuotta vanha ketju.

Kyllä kirjoitan Murren nimen joulukorttiin niille ihmisille, jotka ymmärtävät.

Vierailija
48/62 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tässätietysti voisi alkaa joukukortteja suunnittelemaan

Vierailija
49/62 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti laitan. Ne tekevät korteista hauskempia. Tässä kävin juuri kaappeja siivotessa läpi joulukortteja ja niissä hymyilytti juuri lemmikkien nimet. Kaikki jo kauan sitten kuolleet, mutta ne muistui mieleen kun näin niiden nimet korteissa. Tämäkin on vähän sellainen perinne mikä jää pois sitä mukaa kun korttien lähettäminenkin jää pois. Siksi erityisesti tykkään siitä.

Vierailija
50/62 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin aina mun kissat ja tykkäsin kun mulle tuli kortteja joissa muiden lemmikit. Joskus otin myös jouluisia kuvia kissoistani ja lähetin niitä joulukortteina ja kaikki tykkäsi. 

Vierailija
51/62 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan koiran nimi korttiin niille läheisille jotka ovat myös eläinystävällisiä ja tietävät meidän lemmikin.

En joillekin tutuille tai kaukaisemmille sukulaisille laita.

Kyllähän sitä muutenkin ystäviltä kysytään mitä hänen lemmikeille kuuluu ja onko niillä kaikki Ok.

Vierailija
52/62 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita jos ei tykätä. :((( Laittaisin vaikka lemmikki-ihmisille tai sellaisille jotka eivät siitä valita

Vierailija
53/62 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja viime vuonna itseasiassa jätin meidän nimet vallan pois ja laitoin

Hyvää joulua toivottaa Musti laumoineen.

Varmaan meni monen tutun ja sukulaisen joulu piloille! ; )

No, mähän oon tälläinen. Puhun ihan julkisesti meidän koirasta, että äidin ja isin kulta. Miehessä esiintyi aluksi vastustusta tuosta isi-sanan käytöstä, mutta nyt on siihen sopeutunut. Koira nukkuu sängyssä ja on täysivaltainen perheenjäsen. Mulle tää on itsestään selvyys.

Lähetän myös kaikille perheille joissa on eläimiä kortit niin, että eläimienkin nimet on mainittu saajan paikalla. Paitsi yhdelle kaverille, jolla on paljon lampaita laitoin vain +lampaat enkä jokaista nimeltä.

Harvinaisen tervepäinen laumanjäsen olet!   :D

Vierailija
54/62 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedän että jotkut eivät ole kiinnostuneita lemmikeistäni niin en laita niille korttiin lemmikkien nimiä. :( Laitan lemmikkien ystäville.

Vierailija
55/62 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää kun joidenkin korteissa on kaikkien mustien ja mirrien nimet. Meidän kolme kissaa ei tiedä tuon taivaallista joulusta, eivätkä siis myöskään saa lahoja...kuten anopin koira, YÖK!

Minä oli sitten ällötävä.Oli kalojen nimet,lintujen,hamsrerin.2 kissan nimet.Joulukortit,pääsiäiskortit,syntymäpäiväkortit.Unohtamatta ystävänpäiväkortit ja usein valokuvat niistä mukana .Kun kirjessä latoin.Nyky päivähän ei osata enää korteja kirjeitä posti laitaa.Ai niin kun ne maksaa.Ilmasiksihan ne voi laitaaF.B kautta.

Vierailija
56/62 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on meidän perheenjäsen ja sen nimi laitetaan tietysti korttiin.

Vierailija
57/62 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanha koira tietää mitä joulu on, no ei tietenkään aavistustakaan Jessen synttäreistä.

Mutta on talvi, jouluruokien ja mausteiden tuoksu, puu tuodaan sisään. Ja lopulta se ISO lihapala laitetaan uuniin.

Lemmikin nimen voi kirjoittaa korttiin, ainakin jos vastaanottaja tuntee otuksen.

Vierailija
58/62 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on LEMMIKKI, ei perheenjäsen.

otatteko " perheenjäsenen" mukaan uimahalliin?? uimarannalle??? markettiin?? ulkomaille?? kirjastoon? neuvolaan? häihin? lasten kavereiden synttäreille????

Mielummin kissani kuin mieheni.

Vierailija
59/62 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja viime vuonna itseasiassa jätin meidän nimet vallan pois ja laitoin

Hyvää joulua toivottaa Musti laumoineen.

Varmaan meni monen tutun ja sukulaisen joulu piloille! ; )

No, mähän oon tälläinen. Puhun ihan julkisesti meidän koirasta, että äidin ja isin kulta. Miehessä esiintyi aluksi vastustusta tuosta isi-sanan käytöstä, mutta nyt on siihen sopeutunut. Koira nukkuu sängyssä ja on täysivaltainen perheenjäsen. Mulle tää on itsestään selvyys.

Lähetän myös kaikille perheille joissa on eläimiä kortit niin, että eläimienkin nimet on mainittu saajan paikalla. Paitsi yhdelle kaverille, jolla on paljon lampaita laitoin vain +lampaat enkä jokaista nimeltä.

Ihanaa! Mieheni toivoi viimeisinä aikoinaan, että hänen kuolinilmoituksessaan on kissan ja koiran nimet mukana. Kaipaamaan jäivät...

Joiltain ihmisiltä puuttuu inhimillisyys?

Vierailija
60/62 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi, meiltä annettiin kissanpentu erääseen perheeseen. Tykkäsin kovasti, kun sain sitten oman joulukortin siltä kissalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi