Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatteko LEMMIKIN nimen myös joulukorttiin?

Vierailija
14.12.2005 |

Miksi? Mun mielestä se on aika noloa ja lapsellista. EIhän ne elukat edes tiedä mistään joulusta saatika osaa toivottaa hyvää sellaista ihmisille.

Ja PS. Mulla on kans lemmikkejä, mutta nimiä ei laiteta kortteihin

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on tosikkoa porukkaa. Jos Mustin nimi, tai peräti kuva, on joulukortissa, on Musti tärkein asia maailmassa, ehkä lapsiakin tärkeämpi. Hyvä hyvä, todella loogista! Muistetaan nyt kuitenkin, että kyseessä on JOULUKORTTI. Ei sen enempää.

Vierailija
22/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole vielä lapsia ja koira on meille (miehelle ja minulle) erittäin tärkeä perheenjäsen. Ja vaikka toivottavasti meille tulee myös lapsia niin koira säilyy edelleen tärkeänä perheenjäsenenä.

Minua loukkaisi jos joku loukkaantuisi moisesta että koirankin nimen olemme laittaneet. Aika pikkumaista kun joulussa on mielestäni kyse lämpimyydestä, ystävyydestä, perheestä ja yhdessäolosta sekä muistamisesta. Kaikki elävät ja tekevät asioita omilla tyyleillään.OTTAKAA IHMISET RENNOSTI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on toivottajina mirri tai musti.. ja vielä järkyttävämpää on jos kortissa on mustin kuva... kortti menee silloin roskiin meillä, mua ei vois vähempää kiinostaa jonku musti, saati sitten säilyttää sen kuvaa.

joten miksi vaivaudutte lähettään " hienon" kortin niille jotka ei sitä arvosta.

lähettäkää hauveli kortit niille jotka aidosti tykkää elukoistanne.

mua ei haittaa jos kortissa on kissa koira lintu--- jos se on piirroshahmo tai

#ei kenenkään lemmikki# eli " ei kukaan" .

ja viel niille et jos lemmikkinne on tärkeämpi kuin mahdolliset tulevat lapsenne, älkää hankkiko lapsia.....

Vierailija
24/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan olisi pitkä litania, vanhemmat ja 6 lasta+ 7kpl kissoja ja koiria. enkä myöskään ostele elukoille lahjoja. äitini se sijaan muistaa aina kirjoittaa kortteihin " T:äiti ja fifi"

Vierailija
25/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvasta joulukortit, ihan yhtä kiva se on kuin lapsen kuvasta teetetty.

Vierailija
26/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli semmonen veijari jonka kaikki postikortin saajat muistivat, joille koira merkkasi aina myös osana meidän perhettä ja joka postikortissa oli aina t:se se ja se +hauva ja itsepiirretty pieni tassunjälki.. mutta se sitten taas kuului kaikkien tuttaviemme elämään jollain tapaa, oli joka paikassa aina mukana.. kiltti ku mikä ja persoonallinen ku mikä.. huohg, voi niitä aikoja, oiskin kiva laittaa taas se tassunkuva kortteihin..

Vierailija
27/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joka vuosi saamme kortin jossa lukee viimeisenä " karvatassumme Bella" . Ärsyttävää!!!

Vierailija
28/62 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on LEMMIKKI, ei perheenjäsen.

otatteko " perheenjäsenen" mukaan uimahalliin?? uimarannalle??? markettiin?? ulkomaille?? kirjastoon? neuvolaan? häihin? lasten kavereiden synttäreille????

Vierailija
29/62 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ EN KESTÄ...................KUOLEN NAURUUN

Vierailija
30/62 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ällöttävää kun joidenkin korteissa on kaikkien mustien ja mirrien nimet. Meidän kolme kissaa ei tiedä tuon taivaallista joulusta, eivätkä siis myöskään saa lahoja...kuten anopin koira, YÖK!

Vierailija
31/62 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what jos jossain joulukortissa on myös lemmikin nimi. Miksei saisi olla? Mua ei ainakaan pätkääkään haittaa.

Vierailija
32/62 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

se on LEMMIKKI, ei perheenjäsen.

otatteko " perheenjäsenen" mukaan uimahalliin?? uimarannalle??? markettiin?? ulkomaille?? kirjastoon? neuvolaan? häihin? lasten kavereiden synttäreille????

Vierailija
33/62 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

elukka joulukorttiin... BUAHAHAHAAA

lähetättekö sukulaisille elukan synttäri kutsukortit? " 12.1 vietämme mustin synttäreitä, tervetuloa"

Vierailija
34/62 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapahan joka jouluiset naurut :D

Vierailija
35/62 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai otat koiran uimarannalle??? eihän rannalle saa tuoda lemmikkejä!!!!!!!

ja tuskin otatte koiraa SISÄLLE neuvolaan jossa saattaa olla allergisia/ vauvoja ym. ja tuskin koiraa sisälle otatte kirjastoon buahahahaaa, piskit jää pihalle!!!! otatko koiran baariin mukaan juopotteleen???

Vierailija
36/62 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aion tehdä niin myös jatkossa!!! T. Helsinkiläinen akateeminen uraäiti

Vierailija
37/62 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksa ymmärtää miten joku voi tehdä noin pienestä asiasta ongelman!!!!!!!!!!!!!!!!!! Että on suppee maailma, Peter-Niklas ei oo varmaan syöny puuroo tarpeeks kiltisti kun joulukortitkin jo ketuttaa... Ole tyytyväinen, että niitä kortteja tulee, ei välttämättä montaa tuu kun on noin ankeeta... Onko tullut esim. mieleen, että lapsi ois voinu haluta, että siihen kirjotetaan sen rakkaan lemmikin nimi, joka on vaikka tänä vuonna hankittu.. Jos se noin monia ärsyttää, niin taidampa ensi kerralla kirjoittaa tissienikin nimet siihen.

Nim. ei lemmikkiä ja ei pikku asiat vituta

Vierailija
38/62 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin jo hävetä itsekseni, että kuinka olen saattanut unohtaa, että heillä on nykyään 4 lasta ,kunnes huomasin tassun kuvan viimeisen nimen alla ja rupesin muistelemaan kuulleeni eräältä toiselta henkilöltä, että heillä on nykyään KOIRA!

Vierailija
39/62 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka on lähettänyt

Maija, Matti, Mika ja Musti Meikäläinen

Vierailija
40/62 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eräällä sinkku-ystävälläni on koira ja hän laittaa aina koiransa nimen kortteihin. viime jouluna hän oli teettänyt koiran kuvasta joulukortit (samanlaiset, joissa yleensä lapsien kuvia).

en voi ymmärtää miten joku voi olla niin kiintynyt omaan lemmikkiinsä...

No lemmikit ovat ikuisia ystäviään. Monet niistä ovat pelastaneet ihmisten henkiä. Lisäksi jos lemmikin hommaa on sille vähän nii kuin emo tai issä tai jotain vastaavaa. Me emme omista lemmikkejä ne ovat ystäviä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi