Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatteko LEMMIKIN nimen myös joulukorttiin?

Vierailija
14.12.2005 |

Miksi? Mun mielestä se on aika noloa ja lapsellista. EIhän ne elukat edes tiedä mistään joulusta saatika osaa toivottaa hyvää sellaista ihmisille.

Ja PS. Mulla on kans lemmikkejä, mutta nimiä ei laiteta kortteihin

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään " masuasukit" eivät kuulu meillä lähettäjiin!

Vierailija
2/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustilta tai Mirriltä!!

Tosi typerää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräällä sinkku-ystävälläni on koira ja hän laittaa aina koiransa nimen kortteihin. viime jouluna hän oli teettänyt koiran kuvasta joulukortit (samanlaiset, joissa yleensä lapsien kuvia).

en voi ymmärtää miten joku voi olla niin kiintynyt omaan lemmikkiinsä...

Vierailija
4/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää kun joidenkin korteissa on kaikkien mustien ja mirrien nimet. Meidän kolme kissaa ei tiedä tuon taivaallista joulusta, eivätkä siis myöskään saa lahoja...kuten anopin koira, YÖK!

Vierailija
5/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en laittais. Huvittaisi kyllä, jos näkisin Mustin allekirjoittaman joulutoivotuksen. Eipä oo tullut vastaan.

Vierailija
6/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira on ainakin mulle kuin oma lapsi ja pelastanut mut monilta henkisiltä romahduksilta kun ketään ihmistä ei ole ollut satavilla!Ja myös lähisukulaiset sen tietää.Että repikää siitä!!!

Vierailija
7/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on lähinnä vitsi, sen tietää kai jokainen. Luulenpa, että suurin osa ihmisistä laittaa myös alle 1-vuotiaan lapsensa nimen joulukorttiin, vaikka joulu taitaa vielä olla vauvaikäisille ihan yhdentekevä juttu. Joten kukin taaplatkoon tyylillää!

Vierailija
8/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viime vuonna itseasiassa jätin meidän nimet vallan pois ja laitoin

Hyvää joulua toivottaa Musti laumoineen.

Varmaan meni monen tutun ja sukulaisen joulu piloille! ; )

No, mähän oon tälläinen. Puhun ihan julkisesti meidän koirasta, että äidin ja isin kulta. Miehessä esiintyi aluksi vastustusta tuosta isi-sanan käytöstä, mutta nyt on siihen sopeutunut. Koira nukkuu sängyssä ja on täysivaltainen perheenjäsen. Mulle tää on itsestään selvyys.

Lähetän myös kaikille perheille joissa on eläimiä kortit niin, että eläimienkin nimet on mainittu saajan paikalla. Paitsi yhdelle kaverille, jolla on paljon lampaita laitoin vain +lampaat enkä jokaista nimeltä.

Vierailija
9/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan niin kuin ihmistenkin. Ja joulukortissa poseeraa ainakin osa eläimistä lasten kanssa. Tämä on meidän tyyli ja tapa elää, ei voi mitään jos joku ei tykkää.

Vierailija
10/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oikeesti haittaa yhtään, vaikka ihmiset pitäs mua vähä-älyisenä ja pellenä. Mä oon onnellinen näin ja se riittää mulle. Kyllä ne tosi ystävät on mua kestäneet näinkin!

Höpsö olen, mutta hyväntahtoinen : )

t. 15

Vierailija
11/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee vielä kertoa, että ostan perheisiin, joissa on eläimiä tai lapsia niin lahjat AINOASTAAN lapsille ja eläimille. Vaan sellaisille ihmisille, joiden kohdalla en voi muistaa eläintä tai lasta, kun niitä ei ole, ostan aikuiselle lahjan.

Järkyttävää, mutta totta! : )

Tää taitaa jo olla niin paha, että joku luulee kohta provoksi....

t. 15

Vierailija
12/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran ovat samanarvoisia...

Vierailija
13/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täytyy myöntää, että suurin pelkoni on saada allerginen lapsi. Se olis mulle hirveä shokki. Vaikka toki sitten lapsi varmasti menee edelle. Äidinrakkautta en ole päässyt kokemaan, mutta olen käsittänyt, että se on jotain niin suurta ettei sitä voi edes oikein käsittää ja olenhan sen saanut tuntea oman äidin rakkautena minua kohtaan. Ja on äidillenikin koirat tärkeitä silti. En usko että eläinrakkauteni on tulevalta lapselta pois. Siis jos saan lapsia, toivottavasti. En ole vielä edes raskaana.

t. 15

Vierailija
14/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottaa hyvää joulua meidän koirallekin. Meilläkin koira on kuin yksi lapsista.

Vierailija
15/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun tähän Tiimari-tylsimysten sarjaan, enkä lähetä edes lasteni kuvaa joulukortin sijasta.

Vierailija
16/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en enää. Pystyn kyllä ymmärtämään heitä, jotka laittavat korttiin " +lampaat" , vaikka en itse laittaisi.

Yksi tuttuni on jopa ostanut koirilleen joulukalenterit, ja paketit tietenkin (kyllä, heillä on myös lapsia), joten uskon hänen koiriensa myös allekirjoittavan joulukortit.

Vierailija
17/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, jos tämä meidän tapamme ärsyttää tosikkoja täällä. Koira toivottaa joulua tänäkin vuonna monille ihmisille meidän perheestämme, ähä ähä! Täytyy harkita, josko laittaisi siihen myös yhden terraarioeläimemme. Siis tyyliin Eino, Aino, Martta, Jooseppi, Moppe ja Lisko. Hähää!

Vierailija
18/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallaan odottavat. Eli kenelle meidän koirat on (oikeasti) kuin heidänkin perheen jäseniä.

Nämä henkilöt ovat kyllä harvassa..

Muille en laita muuta kuin omat nimet.

Vierailija
19/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä paljon meidän koirat tajuavat esim joulusta kuin meidän 3kk vauvakin!

Kaikkein hauskinta on laittaa erään tosikkosukulaisen (minun isoisäni) isänpäiväkorttiin onnittelijoiksi myös koirat... ;D

Ihanaa kun ihmiset näkevät niin paljon vaivaa minun lemmikeistäni ja elämänvalinnoistani!

Ja olemme tietenkin myös lähettäneet joulukortteja, joissa on kuvia koirista ja lapsista. Tänä jouluna se jäi valitettavasti väliin, koska havahduimme joulukorttien tekemiseen liian myöhään. Mutta ensi vuonna sitten uusi yritys... Ja jos olen silloin raskaana niin taidetaan ottaa kuvaan myös masukki... ;D Revetkää tosikot!

Vierailija
20/62 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suurimpaan osaan, mutta niille läheisilleni meneviin, joiden tiedän olevan yhtä hupsuina kissoihin, kuin mekin, ja jotka yleensäkin kyselevät muutenkin ensin meidän kissan kuulumiset, kuin ihmisten... :-I Myönnen, että on kornia, mutta ei niinhän on tämä joulukorttien lähettely kyllä muutenkin. Ja joo, meidän kissa saa jopa

joululahjan

, vaikka ei joulusta mitään ymmärräkään. Ei muuten ymmärrä vauvakaan. Vauvakin saa lahjoja, ja hänenkin nimi meni kortteihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän