Olisikohan tämä matto hyvä lapsiperheessä, missä kaksi taaperoa?
Likaa hylkivä ja helppohoitoinen, ainakin niin mainostetaan.
Matto on osoitteessa www.hobbyhall.fi
Valitse kodinsisustus, matot ja zone-matto (toisella rivillä). Suoraa linkkiä ei valitettavasti saa laitettua...
Kommentit (7)
Ei ole kokemusta juuri ko. matosta, mutta meillä on yksi ns. buklee-matto ja se on kyllä varsinainen pölymagneetti. Matto sinällään ei pölyä, mutta imee itseensä (tiukasti!) kaiken muun pölyn. Jatkuvasti pitää olla imuroimassa. Mutta voihan olla, että tuo materiaali on erilainen tai sitten käsitelty eri tavalla.
Paljonpa oli siis hyötyä tästäkin vastauksesta...
ikävän tuntuinen paljasta ihoa vasten.
-ap-
Vierailija:
mutta helvetin ruma!
Eli helppohoitoinen ja mukavan näköinen ja tuntuinen. Miten on paperinarumattojen laita?
-ap-
Meillä on puuvilla- ja paperinarumattoja. Ne ovat helppohoitoisimmat, pestävät ja kestävät. Villamatot haluaisin, mutta odottelen vielä 10 vuotta :-)
t. 3
mutta helvetin ruma!