Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLIBRIT keskiviikkoon

14.12.2005 |

Ajattelin että laitan lyhyesti kuulumisia niin me kolibrit ollaan taas " kartalla" ;-)

Eilen saatiin joulukortit ja poikien valokuvat postiin, kerrankin ei jäänyt ihan viime tippaan. Joulusiivoiluja olen tehnyt pikkuhiljaa mutta " viimeistelyn" jätän sitten ensi viikon loppupuolelle. Tosiasiahan on että vaikka kuinka päivittäin korjaa tavaroita paikoilleen niin kun lapset ovat kotihoidossa ja ovat varsin touhukkaita niin siivous on sellainen ikuisuusprojekti.

Oviksen tikuttelin lauantaina kp 13 ja tuntemuksista, kivuista, päätellen se tapahtui sunnuntai-maanataina. Tänään siis kp 17 ja jotenkin on sellainen tuntemus että olisi saattanut tärpätäkin, mutta ei kai sitä mitenkään pysty vielä sanomaan kun kiinnittyminenkään ei ole tapahtunut...

Mitäpä teille muille kuuluu? Onko meitä samoissa kiertopäivissä menijöitä?

Hauskaa loppuviikkoa ja joulunodotusta kaikille!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aika samassa vaiheessa Moisku sun kanssa. Mulla nyt kp 25(29-33) ja ovis oli kp 20 joten pian pitää ruveta toden teolla piinailemaan! Pianhan se mahdollinen kiinnittyminen tapahtuu, jos on tapahtuakseen. Mullakin on jotenkin hyvä fiilis tästä kierrosta, ainakaan yrityksen puutteeseen se ei kaadu.

Vielä kun malttas säästellä testejä viikolopun yli niin hyvä ois, mutta taitaa olla niin, että hätänen luonne vie voiton järjen äänestä..

Meillä ipanat jatkaa sairastelua. Isommalla todettiin tän viruksen kylkiäisinä sitten elämänsä eka korvatulehdus. No pitkään ollaan saatukkin olla ilman, neitihän on jo 2v3kk. Toivottavasti tää on myös viimeinen. Nyt onkin pienoinen ongelma, kun ei häntä huvita ottaa lääkettä.. Ei jaksais koko viikkoa tapellakkaan, mutta ei kai muukaan auta. Lahjominenkaan kun ei auta.

Meillä lähti ukko taas eilen laivalle ja samantien ilmotti, että jouluna ei pääse ees käymään kotona, seilaavat kaikki päivät. Sitähän mä vähän pelkäsinkin. No onneks mamma ja pappa on tulossa niin ei tarvi ipanoiden kanssa kolmisin olla.

Tärppionnea kaikille kolibreille!

Vierailija
2/8 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden vuoden aattona sitä pääsis testaileen jos menkat ei sitä ennen ala. tämä vuosi on ollut yhtä hel%#&%iä ja toivon että nyt onni suosisi ensi vuonna paremmin. tähän vuoteen on tosiaan mahtunut yhtä surua ja tuskaa...esikoisen diagnoosit,keskenmeno,mummin kuolema...ja listaan mahtuu vaikka kuinka paljon..tosiaan olisin kyllä ansainnut onnellisemman uuden vuoden 2006.

erillaista tämä kuumeilu on kun esikoisen ja kuopuksen aikana...ehkä iltaisin on niin väsynyt että miehen kanssa ei niin usein tule " nähtyä" ;) ja päivät on täynnä ohjelmaa että asiaa ei juurikaan ehdi miettiä.

Rauhallisesti meidän on tarkoitus ottaakin, mutta olisihan se ihanaa että pikkuinen saisi alkunsa jo vaikka tästä kierrosta.

ikäeroksi tulisi kuopuksen kanssa 1v8kk=).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoissa taitaa kierto suurinpiirtein olla ehkä. Kierukan jälkeenalo tuli heti tätija siitäkun laskee niin kierto olis jotain 13-14/? (aikoinaan aika kellontarkasti 28). Eilen tais olla limaa, eli oiskohan oviksen paikka. Eipä tuo yritys vielä kovin ahkeraa ole ollut, mutta senhän näkee sitten joskus. Mulla on ruukannut aina olla joulun aikaan täti kylässä, että enköhän testaa ihan vauksi sitten tapanina. Muistan muuten elävästi vieläkin kun täti tuli kaa kertaan kylää, jouluaattona kuinkas muutenkaan ja 11,5 v ikää. Kuis teillä?

Vierailija
4/8 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piitkästä aikaa ehdin taas tännekin käymään. Varsinaista oravanpyörää tämä töiden ja kodin välillä juokseminen. Miehellä vielä tenttikausi päällä, joten mun täytyy yrittää sumplia työaikatauluja lastenhoidon mukaan. Pienemmän (1,5v) kanssa on vielä juostu lääkärissä, kun ei raukka tunnu enää saavan nuhassaan happea. Sai nyt onneks vihdoin astmalääkkeita hengittämistä helpottamaan. Onneks kohta on joulu ja saa edes pitkä viikonlopun vapaata! Jouluvalmistelut on meillä kyllä ihan nollassa, pitäis varmaan ryhdistäytyä... Lahjat on sentään hankittu, mutta kodista ei kyllä yhtään huomaa, että joulu olis tulossa.

Aika samoissa kiertovaiheissa tunnutaan olevan. Mulla siis menossa n. kp38 / kp48 (eka pillereiden jälkeinen kierto menossa, joten silkkaa kokemukseen perustuvaa arvailua nuo kp:t). Kahden ekan lapsen perusteella odottelen joko tätiä tai plussaa jouluviikonloppuna, toivottavasti jälkimmäistä:). Ovistakin olen yritellyt bongailla, mutta tikut loppuivat kesken ja se oli muutenkin sellaista sählinkiä. Tuntemusten perusteella veikkaan, että se oli viime viikonlopun tienoilla. Nyt tietysti on koko viikon mahassa ollut sellainen " omituinen tunne" , jos vaikka olis tärpännyt. Tuosta omituisesta kierrosta johtuen ajattelin testata ekan kerran nyt sunnuntaina (illalla olis juhlat...) ja sen jälkeen sitten vielä jouluaattona. Toivotaan, että saatais se paras joululahja (vaikka nyt kyllä voi tuo pää ja halu saada se pikku-3 tehdä tepposet masutuntemuksillekin...). Hyvää loppuviikkoa kaikille ja plussaonnea!

Vierailija
5/8 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis hyvää torstaita vaan kaikille :)

Odottelen tänne sitä hirveetä räntä-ja vesikeliä mitä ne lupas, pitäis vaan lähtee päivällä sopivasti tuonne liikenteeseen, liukasta kuulemma tulee olemaan, toivottavasti en löydä itseäni jostain ojan pohjalta, kun tuo mun kauppakassi on niin ärhäkkä kääntyilee ;)

Mulla nyt jo alkaa käydä aika pitkäks kun odotan aattoa, joilloin täti tulee tai sit saan testata, vielä siis yhdeksän päivää odotusta ;) Mies oli taas eilen " oikein mukana" tässä hommassa, kysyi: Jokos olet tehnyt raskaustestin? Ihan hyvä, kun ovis oli viime lauantaina, ainakin oireista ja lämmöistä päätellen. Nyt kyllä ei oo mitään raskausoireita, ainoa lämmön pieni nousu, mutta siis enemmän uskon tällä hetkellä tädin saapumiseen kuin plussaan, pessimisti kun oon ;)

Tulipas pelkkää omaa napaa tälläkin kertaa..Pitää lähteä viemää kortit postiin!

Muuten, lähetättekö perinteisiä joulukortteja vielä? Teettekö itse vai ostatteko? Kuinka monelle?

Itse tänä vuonna laiskana ostin, yleensä teen itse tai teetän valokuvista ja lähetän noin 20, mulla ja miehellä, molemmilla pieni suku, niin ei tarvii ihan sataa korttia laittaa ;)

Mutta, taasen plussa onnea kaikille ja ajelkaahan varovasti, jos liikenteeseen lähdette!

Vierailija
6/8 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei Kolibrit!

Huh, kp 54/41-55 meneillään. Testaan viimeistään lauantaina. Oireita on vaikka muille jakaa. Vatsaa juimii ja se on kovasti turvoksissa, koko ajan pissattaa ja paleltaa, lisäksi rinnat ovat niin kipeät, etten muista milloin viimeksi näin kipeät...lupaavia oireita, mutta pitää muistaa, että todenäköisesti vain kroppa kehittelee näitä ihan itsekseen.

Eipä juurikaan ole joulua meilläkään valmisteltu. Meille tulee kaiken lisäksi vieraita aattona ja joulupäivänä, joten olisi varmaan syytä alkaa tekemään jouluruokia pakkaseen. Joulusiivon olen tehnyt jo, tosin mitään koristeita en ole mihinkään vielä ripustanut, jollei oteta huomioon kynttelikköä jonka laitoin itsenäisyyspäivänä ikkunalaudalle. Jouluruokien lisäksi tekemättä on vielä lahjaostokset, joten pikkuhiljaa tässä alkaa toden teolla stressaamaan...joka vuosi sama juttu. No, tänään minulla oli tarkoitus käydä ostoksilla, kunhan kaupat vain aukeavat.

En ymmärrä, miten sitä ihminen voi olla näin laiska. Tuntuu, etten saa aikaiseksi kerrassaan mitään. Eiköhän tämä tästä, kunhan saan itseäni niskasta kiinni ja nappaan jostakin vielä sen joulutunnelman.

Palaillaan asiaan viikonloppuna. Toivotaan, että minulla olisi silloin positiivista kerrottavaa...anteeksi omanapaisuuteni! Plussaonnea kaikille tasapuolisesti ja onnea myös kaikille plussanneilla, olette saaneet hienon joululahjan!

Vierailija
7/8 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutuksia! Ja Miinastiina, ollaanpa samassa vaiheessa, jouluna kanssa odottelen tätiä tai plussaa:). Piti vielä kysymäni teiltä viisaammilta noista ovislimoista. Loppuuko ne limat lähestulkoon kuin seinään kun ovis on ohi? Tuossa viime viikonloppuna nimittäin bongasin kirkasta venyvää tavaraa ja sitten ihan yhtäkkiä alkoi todellinen kuivakausi. Joskus muistan lukeneeni, että sen kirkkaan jälkeen (vai oliko se ennen) tulis sellaista sameeta vuotoa, sellasta en huomannut. Tosin onpa saattanu mennä myös miehen tuotosten piikkiin:). Josta pääsenkin toiseen tyhmään ja ällöön kysymykseen, kestääkö teillä kauankin ennen kuin ne miehen tuotoksen ns. poistuvat elimistöstä? Mulla saattaa vielä pari päivää pupuilun jälkeenkin tulla jälkilorahduksia. Näin mukavia aiheita tällä kertaa:).

Vierailija
8/8 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinastina kyselit joulukorteista...Meillä lähti tänä vuomma lähes 40 korttia sukulaisille ja ystäville. " Kummeille ja mummeille" lähetettiin poikien valokuvaamon kuvista teetetyt valokuvat, kun olivat niin hyvin vielä onnistuneet. Olen sen verran perinteinen, että korttipostia on itsekin kiva saada :-)

Vm 73, meillä oli " punainen joulu" ensi kertaa silloin kun olin juuri täyttänyt 15 v. eli aika pitkään sain noita naistenvaivoja odotella ;-)

Kanelisokeri, sullapa on jo jännät paikat - kovasti peukutetaan plussan puolesta!

Siilivaimo, kyselit limoista ym. Itse olen niitä myös yrittänyt tarkkailla ja luulen että juuri ennen ovista olen bongannut ne isot limat, yök. En ole oikein koskaan huomannut selvää kuivaa kautta...

Meitä onkin monta, Piipaa, siilivaimo ja Miinastina myös itseni mukaan lukien, jotka pääsemme piinailemaan toivon mukaan joulunkynnyksellä :-)

Mitähän meidän listaemo-Jedeledelle kuuluu?