Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna olisi naapurin lapsen synttärit-

Vierailija
14.12.2005 |

jonne meidät on kutsuttu. Menin jo lupaamaan että tulemme ja nyt ei huvittaisi yhtään. Pitää ostaa lahja ja mennä katsomaan kun äidit on pyntänneet lapset hörhelöön ja katsellaan vertaavat onko omalla pikku-Liisalla kaunein hörhellys. Sitten katsovat miksi minun tytöllä ei ole mekkoa.

Ja miettivät varmaan myös onko meillä rahaa kun lapsi syö herkkuja aika paljon juhlissa... huoh,joka kerta samaa ja silti aina lupaan tulla. Hölmö minä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tytöillä ole pakko olla mekkoa juhlissa. Siistit housut+pusero ajaa ihan saman asian juhlavaatteena. Itse inhoan hörselömekkoja ja tytöllä on joko yksinkertaisempi mekko tai housut+paita juhlissa.

Lasten herkutteluun tuskin kukaan puuttuu synttäreillä ja jos itse huomaat ylilyöntejä oman tyttäresi käytöksessä, ole ystävällinen ja ojenna tyttöäsi.. kasvatusta hei..

Reippaana juhliin, pitäkää hauskaa!

Vierailija
2/5 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja totta kai lapsi haluaa herkkuja kun niitä ei jatkuvasti kotona syödä,tässä nyt ei ollut kyse siitä ettenkö osaisi kasvattaa lastani. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna muiden häiritä.. En minä pahalla siitä kasvatuksesta, ajattelin vain, kun kaikki eivät kiellä lapsiaan juhlapöydässä - on todettu ainakin meidän juhlissa..

Tai sitten voit ihan hyvin perua lähdön. Soitat ja kerrot, että tuli muuta.. Tai viet tytön yksin sinne (minkä ikäinen?)

T_ kolmonen

Vierailija
4/5 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttäreissä on noutopöytä menetelmä ollut aina ja minun pitää olla antamassa herkkuja lapselle kun ei yllä ottaa itse. Tuntuu vaan silmät selässä aina kun menen antamaan jotain lapselle. Eikös ne syömistä varten ole ne herkut... -ap

Vierailija
5/5 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

. Eikös ne syömistä varten ole ne herkut... -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan